MKej Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Da er det duket for en magisk NFL søndag Har mye action på begge kampene. Chicago Bears - Green Bay Packers. Start kl: 21:00 (norsk tid) Spill 1: Innsats: 2 Units - Over 21.5 for 1st Half. (2.02 i odds) Spill 2: Innsats: 2 Units - Over 43.5 for Game. (2.1 i odds) Spill 3: Innsats: 5 Units - Green Bay Packers -3.5 for Game (1.90 i odds) Spill 4: Innsats: 1 Units - Over 2 Total TD passes by Aaron Rodgers (2.4 i odds) Total: 10 Pittsburgh Steelers - New York Jets. Start 00.30 (norsk tid) Spill 1: Innsats: 2 Units - Under 19.5 for 1st Half. (1.95 i odds) Spill 2: Innsats: 2 Units - Under 38.5 for Game. (1.89 i odds) Spill 3: Innsats: 5 Units - New York Jets +3.5 (1.9 i odds) Spill 4: Innsats: 1 Units - Will B. Roethlisberger throw an interception= YES (1.7 i odds) Total: 10 PS: Alle odds er fra Pinnacle Er bare og sette seg godt til rette og nyte kvelden/natta. Endret 23. januar 2011 av MKej Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Real Madrid (-1) v Mallorca: 1 @ 1.50 Athletic Bilbao v Hercules: 1 @ 1.70 Villarreal v Real Sociedad: 1 @ 1.44 AC Milan (-1) v Cesena: 1 @ 1.66 6.09 hos Bet365 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Da var internett inne igjen. Tippet to bonger tidligere idag. Bari - Napoli 0-2 Borussia Mönchengladbach - Bayer Leverkusen 1-3 Anderlecht - Standard Liege 2-0 5.13 Hertha Berlin - Fortuna Düsseldorf 4-2 Borussia Mönchengladbach - Bayer Leverkusen 1-3 Galatasaray - Sivasspor 1-0 Villarreal - Real Sociedad 2-1 4.93 Ser bra ut så langt... Edit: Full pott! Endret 23. januar 2011 av ekwathne Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Tampa Bay Lightning - Atlanta Thrashers (moneyline) (1,55) Nice - Lyon (1,75) Villarreal - Real Sociedad (1,47) AC Milan - Cesena (0-1) (1,70) Total: 6.78 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Kjører en kveldsdobbel med Villarreal og Milan. Begge med handicap. Odds på 4.08. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Tror du hu er for ung for kjeppen Hyperio? Bare Villarreal og Packers igjen nå, for å gjøre søndagen fullkommen Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hvis du dobler alderen hennes er du vel nesten trygg. Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Tapte litt på noen dobler jeg kjørte av bettingadviceblog sine tips, men ser ut til å ta igjen det meste med villareal + packers i en dobbel, og villaeral + bilbao.. Planer om å prøve deg på noe NBA/NHL i natt @lex? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Tapte litt på noen dobler jeg kjørte av bettingadviceblog sine tips, men ser ut til å ta igjen det meste med villareal + packers i en dobbel, og villaeral + bilbao.. Planer om å prøve deg på noe NBA/NHL i natt @lex? Du skulle fulgt meg på alle kampene idag, ser ut til å få inn firlingen. ; ) Kun 1 NBA kamp, og 1 NHL kamp idag. Så må nesten se ann. Gidder ikke å se på det, før Packers er ferdig. Taper de nå, blir jeg sikkert så deprimert at jeg legger meg til å sove Har du noen tanker angående de to kampene ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Tapte litt på noen dobler jeg kjørte av bettingadviceblog sine tips, men ser ut til å ta igjen det meste med villareal + packers i en dobbel, og villaeral + bilbao.. Planer om å prøve deg på noe NBA/NHL i natt @lex? Bare en kamp i NBA i natt, men i morgen er det duket for hele 10 kamper igjen. Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Tapte litt på noen dobler jeg kjørte av bettingadviceblog sine tips, men ser ut til å ta igjen det meste med villareal + packers i en dobbel, og villaeral + bilbao.. Planer om å prøve deg på noe NBA/NHL i natt @lex? Du skulle fulgt meg på alle kampene idag, ser ut til å få inn firlingen. ; ) Kun 1 NBA kamp, og 1 NHL kamp idag. Så må nesten se ann. Gidder ikke å se på det, før Packers er ferdig. Taper de nå, blir jeg sikkert så deprimert at jeg legger meg til å sove Har du noen tanker angående de to kampene ? Følte ikke helt at det var noe der som jeg hadde så veldig trua på, så tror kanskje jeg står over og sparer det til i morgen, der tipper jeg vi kan finne noe bra å spille på Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Steelers er jo noe og vurdere. Tror ikke at Jets tar en ny skalp og slår Steelers. EDIT: Predators skal også ta Oilers. Moneyline på den i hvertfall. EDIT 2: Pacers +9.5 skal også være mulig Grei trippel dette Endret 23. januar 2011 av *@lex* Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Faen så spennende i Packers, men det holdt inn. Perfekt søndag. Håpe nattkampene også går inn nå Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 En god dag idag, begge bongene mine gikk inn og ga et fint overskudd. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Gratulerer! For i morgen har jeg valgt denne: Bolton-Chelsea Tips: 2/2 Odds: 2,75 Betway Innsats: 3 units Jeg har ikke verdens beste engelsk, men håper det er forståelig det som står der. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Bra analyse, men tror du har feil konklusjon. Jeg tror HU er det beste her. Tror Chelsea vil snuble atter engang, mot et bra Bolton lag. EDIT: Da er nok Steelers inne. Håpe NHL og NBA går like bra Endret 24. januar 2011 av *@lex* Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Forresten er oddsen 2.75, ikke 2.00, men har ikke fått endret det enda. Jeg tror nok Chelsea dessverre er på vei til å komme tilbake til godt gammelt slag. Om de avgir poeng i morgen vil jeg definitivt regne de 100% til å være ute av gullkampen. Mye kan avhenge av om Lampard og/eller Terry spiller. Tror dessverre Chelsea kommer til å vinne lett, av typen 0-4. Men når det er sagt ville ingenting smakt bedre enn å se de tape for Bolton i morgen. Ellers har jeg lagt ut Blackpool v Man. United. Synes 2,10 er godt betalt for 2/2 her. Tror nok denne kommer til å synke med tiden. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Er mer enig med deg på United, selv om 1/2 spill sikkert gir valuta for pengene, angrepshissig Blackpool som tar United på senga, men driter seg ut i andre omgang. Men 2/2 er kanskje det beste. 0-4 er vel i overkant. Kanskje under 2,5 mål? Forresten, hva er tilbakebetalingsprosenten til folket her i januar? Edit; NHL og NBA starter ganske så bra:) Endret 24. januar 2011 av *@lex* Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Steelers er jo noe og vurdere. Tror ikke at Jets tar en ny skalp og slår Steelers. EDIT: Predators skal også ta Oilers. Moneyline på den i hvertfall. EDIT 2: Pacers +9.5 skal også være mulig Grei trippel dette Kjørte en dobbel med Predators ML og steelers, så takk for det ^^ Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Hvordan reknet man tilbakebetalingsprosenten igjen? Mitt spill for dagen. Bochum - Erzgebirge Aue Bolton - Chelsea over/under 2.5 mål Athletic Bilbao - Hercules Maritimo - Sporting Lisboa 7.63 Endret 24. januar 2011 av ekwathne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå