Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3/4 på NHL og NBA må kalles godkjent, med en del units i pluss. Dumt jeg ikke tok moneyline på Tampa Bay, men oddsen var så lav, og en ren 1x2 virket sikkert før kampen.

 

Hawks imponerer og slår Heat i overtime, selv etter storspill av LeBron og Wade i dag. Bobcats gjør en bra jobb med å slå Bulls. Spennende siste minutter.

 

Begynner og bli vant til å treffe på NBA nå, mangler bare finishing touch på NHL, så snakker vi ;)

 

 

EDIT:

 

Victor Troicki - Nicolas Mahut ( 0 : 1.5 ) : 1

1.35

Ivan Dodig - Novak Djokovic Total Games Spilt: Under 29.0 games

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Så la meg se om jeg har dette riktig. Jeg fant en kamp på prematches, Hinckley United vs Hyde United. Den gir Over 2.5 mål en 73 % sjanse, oddsen fra betsafe er 1.60. Da deler jeg 110 med 1.6 og ender opp med 68.75. Er dette et bra spill da? siden 73 er høyere enn 68.75?

Det er riktig ja. Enkleste er bare å gange 73% med 1.60.. da får du 116.80%, noe som indikerer fin verdi. Så er spørsmålet hva slags krav du setter til tilbakebetaling. Hvis du ønsker å ha 120% over lang tid så står du over spillet, vil du ha 110% så setter du det.

Lenke til kommentar

ok, følger deg på det meste.

Har 2 små tips på tennis hvis noen vil prøve seg;

 

19.01.2011 01:00 Gilles Simon - Roger Federer (Flest games vunnet) H(8 - 0)1 1.68

19.01.2011 01:00 Janko Tipsarevic - Fernando Verdasco (1-2)2 1.55

 

Gilles Simon er i god form, vant en turnering rett før Aussie Open. Federer er i knallform, og tar nok dette 3-0, men jeg tror at det lett kan bli jevne set...

Verdasco trives godt i turneringen, spilte veldig bra i første runde - og føler meg ganske trygg på at han tar Tipsarevic. Føler at Verdasco er i stigende form nå, etter en litt dårlig slutt på '10...

 

Gikk inn!

Lenke til kommentar

Har du noen spill for NBA i natt, @lex ?

Fulgte deg i går og det var jo vellykket :)

Jeg har sett veldig lite om NBA hittil i kveld og har veldig lite peiling selv, men de jeg ser på som spillbare ut er:

PHX Suns -7.5

LA Lakers -3.0

GS Warriors -4.5

 

Er som sagt veldig nybegynner når det kommer til NBA og har stort sett spilt på tips fra andre, så håper flere kommer med tips og kanskje litt mer grunnlag for tipsene enn jeg har. (Har kun sett litt på form i det siste og siden ingen av de har større handikap mener jeg dem kan sitte.)

Lenke til kommentar

Har du noen spill for NBA i natt, @lex ?

Fulgte deg i går og det var jo vellykket :)

Jeg har sett veldig lite om NBA hittil i kveld og har veldig lite peiling selv, men de jeg ser på som spillbare ut er:

PHX Suns -7.5

LA Lakers -3.0

GS Warriors -4.5

 

Er som sagt veldig nybegynner når det kommer til NBA og har stort sett spilt på tips fra andre, så håper flere kommer med tips og kanskje litt mer grunnlag for tipsene enn jeg har. (Har kun sett litt på form i det siste og siden ingen av de har større handikap mener jeg dem kan sitte.)

Også forsåvidt nybegynner, men er veldig positiv til Suns -7.5 og warriors -4.5.

Tror også pacers/warriors og timberwolves/clippers går over

Lenke til kommentar

San Antonio Spurs - Toronto Raptors

 

Under/Over 205 (Sportsprofit tips, så kan nok ikke si hva jeg tar her=) )

 

1.91

Golden State Warriors - Indiana Pacers

 

1

 

1.5

New Jersey Nets - Utah Jazz

 

2

 

1.46

New York Rangers - Toronto Maple Leafs

 

New York Rangers

 

1.6

 

Kjører dobbelsystem legger jeg mest penger i, + litt på singler.

Lenke til kommentar

Fikk inn 5/7. deriblant et system med 4. Bare synd at jeg hadde så lav innsats i systemet, fordi det kunne blitt mye penger ut av det. Gikk uansett flott i pluss!

 

Tapt

Jazz

spurs/raptors over

 

Vunnet

Golden state warriors - pacers over

Clippers - twolves over

Bucks - Wizards - under

Cavaleries+7,5 - suns

Rangers - mapleleafs

Lenke til kommentar

Spilte 3 kuponger i går og de gikk inn alle sammen :)

På den ene spilte jeg på 9 kamper og satt over 1,5 mål og gikk som sagt inn. Men hadde alt for lav innsats på alle kupongene til at det ble noen store gevinster da.

 

Tenkte jeg skulle prøve igjen i dag å spille på antall mål.

 

Edit: Var lite fotball å spille på i dag...

Endret av tempozzz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...