dotten☻ Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Betsafe er vel den som er lettest. Der trenger du bare omsette 3 ganger innskudd + bonus på odds over 1.5. Dette er jo noe som kommer av seg selv. På nordicbet er det 6 ganger på odds over 1.8. Endret 18. januar 2011 av dotten☻ Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) 3/4 på NHL og NBA må kalles godkjent, med en del units i pluss. Dumt jeg ikke tok moneyline på Tampa Bay, men oddsen var så lav, og en ren 1x2 virket sikkert før kampen. Hawks imponerer og slår Heat i overtime, selv etter storspill av LeBron og Wade i dag. Bobcats gjør en bra jobb med å slå Bulls. Spennende siste minutter. Begynner og bli vant til å treffe på NBA nå, mangler bare finishing touch på NHL, så snakker vi EDIT: Victor Troicki - Nicolas Mahut ( 0 : 1.5 ) : 1 1.35 Ivan Dodig - Novak Djokovic Total Games Spilt: Under 29.0 games Endret 19. januar 2011 av *@lex* Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hvilke tanker har dere om Leeds - Arsenal idag? Er Arsenal bankers? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Så la meg se om jeg har dette riktig. Jeg fant en kamp på prematches, Hinckley United vs Hyde United. Den gir Over 2.5 mål en 73 % sjanse, oddsen fra betsafe er 1.60. Da deler jeg 110 med 1.6 og ender opp med 68.75. Er dette et bra spill da? siden 73 er høyere enn 68.75? Det er riktig ja. Enkleste er bare å gange 73% med 1.60.. da får du 116.80%, noe som indikerer fin verdi. Så er spørsmålet hva slags krav du setter til tilbakebetaling. Hvis du ønsker å ha 120% over lang tid så står du over spillet, vil du ha 110% så setter du det. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hvilke tanker har dere om Leeds - Arsenal idag? Er Arsenal bankers? Frister meg mye mer med 6.14 for Leeds i dag (Pinnacle), men cup spiller jeg sjeldent på Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kjører en slant på Turnhout med DNB i kveld. 2 x bunnlag i belgisk 2 div, men i komplett motsatt form.. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 hva synes dere om H på twente og ajax i handicap 0-1? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Sampdoria og UAE. Mine to fotballkamper:) Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Har du noen spill for NBA i natt, @lex ? Fulgte deg i går og det var jo vellykket Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 ok, følger deg på det meste. Har 2 små tips på tennis hvis noen vil prøve seg; 19.01.2011 01:00 Gilles Simon - Roger Federer (Flest games vunnet) H(8 - 0)1 1.68 19.01.2011 01:00 Janko Tipsarevic - Fernando Verdasco (1-2)2 1.55 Gilles Simon er i god form, vant en turnering rett før Aussie Open. Federer er i knallform, og tar nok dette 3-0, men jeg tror at det lett kan bli jevne set... Verdasco trives godt i turneringen, spilte veldig bra i første runde - og føler meg ganske trygg på at han tar Tipsarevic. Føler at Verdasco er i stigende form nå, etter en litt dårlig slutt på '10... Gikk inn! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ganske bra det Justin! Dumt jeg ikke fulgte. Haha, la inn en morsom 20kroners lapp på jobben i stad: Almeria, Arsenal -1 U, Roma - Lazio U, Ajax -1 H, Barcelona. 74 oddser NT. Kan gå inn Skal se på det nå Mkej Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Har du noen spill for NBA i natt, @lex ? Fulgte deg i går og det var jo vellykket Jeg har sett veldig lite om NBA hittil i kveld og har veldig lite peiling selv, men de jeg ser på som spillbare ut er: PHX Suns -7.5 LA Lakers -3.0 GS Warriors -4.5 Er som sagt veldig nybegynner når det kommer til NBA og har stort sett spilt på tips fra andre, så håper flere kommer med tips og kanskje litt mer grunnlag for tipsene enn jeg har. (Har kun sett litt på form i det siste og siden ingen av de har større handikap mener jeg dem kan sitte.) Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Har du noen spill for NBA i natt, @lex ? Fulgte deg i går og det var jo vellykket Jeg har sett veldig lite om NBA hittil i kveld og har veldig lite peiling selv, men de jeg ser på som spillbare ut er: PHX Suns -7.5 LA Lakers -3.0 GS Warriors -4.5 Er som sagt veldig nybegynner når det kommer til NBA og har stort sett spilt på tips fra andre, så håper flere kommer med tips og kanskje litt mer grunnlag for tipsene enn jeg har. (Har kun sett litt på form i det siste og siden ingen av de har større handikap mener jeg dem kan sitte.) Også forsåvidt nybegynner, men er veldig positiv til Suns -7.5 og warriors -4.5. Tror også pacers/warriors og timberwolves/clippers går over Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 San Antonio Spurs - Toronto Raptors Under/Over 205 (Sportsprofit tips, så kan nok ikke si hva jeg tar her=) ) 1.91 Golden State Warriors - Indiana Pacers 1 1.5 New Jersey Nets - Utah Jazz 2 1.46 New York Rangers - Toronto Maple Leafs New York Rangers 1.6 Kjører dobbelsystem legger jeg mest penger i, + litt på singler. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ble pluss i natt også, 3 av 4. Noen andre som traff? Suns -7.5 var et meget godt spill, som jeg så noen hadde foreslått her. Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Fikk inn 5/7. deriblant et system med 4. Bare synd at jeg hadde så lav innsats i systemet, fordi det kunne blitt mye penger ut av det. Gikk uansett flott i pluss! Tapt Jazz spurs/raptors over Vunnet Golden state warriors - pacers over Clippers - twolves over Bucks - Wizards - under Cavaleries+7,5 - suns Rangers - mapleleafs Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jazz som sviktet meg i natt. Hadde den sammen med Warriors og Rangers på en trippel. Hadde gitt en ganske fin gevinst i mine øyne, men-men. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Noen som har en bankers bong fra langoddsen idag? Igår kunne blitt en veldig god dag for tippingen min, men når Barcelona skal voldta bongen min og tape mot et 2 divisjonslag går det til helvete. Endret 20. januar 2011 av ekwathne Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Spilte 3 kuponger i går og de gikk inn alle sammen På den ene spilte jeg på 9 kamper og satt over 1,5 mål og gikk som sagt inn. Men hadde alt for lav innsats på alle kupongene til at det ble noen store gevinster da. Tenkte jeg skulle prøve igjen i dag å spille på antall mål. Edit: Var lite fotball å spille på i dag... Endret 20. januar 2011 av tempozzz Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ac milan - Bari 1 Her tror jeg Bari får det tøft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå