Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slystr, det er surt. 1 sekund igjen, up by 4 points også setter jammen meg Magic 3 poenger og taper med 1 mål. Sånt som det gjør odds et helvette noen ganger.

 

Greit nok for meg tho, har 2 av 3 inne, 1 to go :)

Fy faen, surt....

 

Fikk ikke sjekket før nå...

 

Johan1: når det gjelder hockeyoddsen fra NT så er det selvfølgelig uten ML, dvs de kjører med resultat etter 60 min, ikke evt OT og straffer.

Lenke til kommentar

Casha inn pengene mine idag, spanderer en PS3 og et Z-5500 anlegg på meg seg. Så nå tar jeg en liten pause.

 

Btw, Fortuna Sittard vs AGOVV Apeldoorn borteseier ser ganske så fin ut til 2,20 i odds hvis noen vil ha noe og spille på.

 

› Fortuna Sittard home: 1-1-5 10-19

› Fortuna Sittard form: 1-1-4 11-21

› Home form: 1-1-4 10-15

 

› AGOVV Apeldoorn away: 4-0-2 13-9

› AGOVV Apeldoorn form: 3-2-1 12-12

› Away form: 4-0-2 13-9

Jeg prøvde meg på en liten sum her, gikk inn! 1-2 ble det til slutt.

Vant også på island, fikk 1.45 i odds på de mot ungarn uten hc, og syntes det var verdt det...

 

Prøver meg på dette i natt;

 

15.01.2011 01:30 New York Knicks - Sacramento Kings H(0 - 8.5)1 1.91

15.01.2011 01:00 Indiana Pacers - Chicago Bulls (1-2)2 1.84

Lenke til kommentar

Da skal jeg gi dere det som (jeg tror) er tidenes gull bet. Sett penger på at The Pacific vinner Golden Globe for beste miniserie. Oddsen har dessverre falt fra 2.5 i går til 2 i dag. Og Unibet vil ikke la meg satse mer enn 372,84 kr. Men her tror jeg i hvert fall man kan tjene penger. Sjekket noen andre sider og de tilbød ikke spill på akkurat denne prisen så jeg får vel bare være fornøyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wolfsburg - Bayern München

 

2

 

1.65

Napoli - Fiorentina

 

1

 

1.67

West Ham - Arsenal

 

2

 

1.55

 

+

 

Sportsprofits tips. Som forresten ga meg en del units pluss idag, nydelig tips :)

 

Burde love bra dette, satser på full pott, med NBA og fotball som burde gjøre meg kongen på byen i morgen

 

 

mrDaveAwesome, på tide at du poster noe nå, ser du snoker innom her av og til :p

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Jeg mente at man må vente noen dager før det blir avgjort hvem som vinner.

Jo, men poenget mitt var at jeg postet det såpass tidlig siden jeg er redd for at hele muligheten forsvinner.

 

Normalt tipper jeg ikke før bare noen timer før fristen. Noen ganger må jeg nesten se diverse spillere gå på banen før jeg setter penger. :p

Lenke til kommentar

Boston Celtics (0) - Charlotte Bobcats (8.5)

 

1

 

1.91

Philadelphia 76ers - Milwaukee Bucks

 

1

 

1.47

Golden State Warriors - Los Angeles Clippers

 

1

 

1.64

Houston Rockets (0) - New Orleans Hornets (1.5)

 

2

 

1.91

 

 

fortsetter den gode trenden min i natt mon tro? ;)

Så absolutt! 3 av 4 sørger for overskudd i kassa. Håpe fotballen går like bra ; )

 

 

Edit: Celtic og Swansea i en dobbel :)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

15.01.2011 03:00 Utah Jazz - Cleveland Cavaliers H(0 - 14.5)121 - 99 1 1.91 Vunnet

15.01.2011 02:00 San Antonio Spurs - Dallas Mavericks H(0 - 10)101 - 89 1 1.91 Vunnet

Totalodds; 3.65

Gikk inn.

 

Tapte på knicks og lakers, men gikk allikevel 4 units i pluss på NBA, og tilsammen 7 units i pluss i går...

 

Kjensen; Er måten du spiller på bets du legger ut singler, så sant du ikke spesifiserer noe annet?

Lenke til kommentar

mrDaveAwesome, på tide at du poster noe nå, ser du snoker innom her av og til :p

 

Haha, jeg har en liten tippepause. Har gått en del i minus i forhold til mitt eget budsjett..

 

Skal komme sterkere tilbake! Bare følger med for morroskyld. Morro at du har fått tippinga på spor igjen! :)

Lenke til kommentar

Australia er vel regna som VMs værste lag, pluss at Danmark er en av favorittene til å vinne.

Gikk jo greit den, 47:12 var jo litt klasseforskjell. Sør-Korea eneste av de favorittene som ikke innfridde

uavgjort i håndball er helt umulig å forutsi, ny dag idag. har du noen høyoddstips til folket?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...