stonebro Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Da er det snart dags for ny TL og La Liga runde. Setter 50 kroner på hver av spillene under. Rosenborg - HamKam (0-1) H 2,05 Rosenborg med mange gode kamper på rad nå, og kommer fra en sterk 2-1 seier borte mot Brøndby. HamKam er også i form, og har vunnet to på rappen, riktignok ikke mot den helt store motstanden (Aalesund var elendige i siste serierunde). Tror RBK fikser dette greit. Strømsgodset - Tromsø UB 1,42 Tromsø er vel et av tippeligaens beste bortelag, mens Godset tar de aller fleste av sine poeng hjemme på Marienlyst. Tromsø stiller med Rushfeldt og Moldskred, noe som sannsynligvis betyr trøbbel for Godset-forsvaret i denne kampen. Lyn - Molde UB 2,10 Dette er en kamp hvor jeg i og for seg to mulige utfall. Enten vinner Lyn relativt klart, eller så klarer Molde å krige til seg alle tre poengene. Molde har et vrient kampprogram fremover, og vil for all del unngå å havne for nær HamKam på tabellen da de har bortekampen på Briskeby i siste serierunde. Molde har overrasket på bortebane før i sesongen, og Berg Hestad er tilbake for MFK. Racing Santander - Real Madrid B 2,00 Racing har slett ikke vært overbevisende i starten selv om det har tatt poeng. Et ufortjent 1-1 borte mot Barcelona, samt en slapp 1-0 seier over dårlig motstant i UEFA-cupen på de to siste kampene. Dette er ikke et lag som scorer mange mål, men det gjør derimot Real Madrid om dagen. 4-3 seier sist, mange mål i mot i forhold til sjanser i den kampen. Tror på Real her. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ser ut som jeg kanskje må bite i det sure eplet ja.. Men forsatt tro på at Chelsea snur dette. Men det skal sies at versjonen vi har sett av Chelsea så langt har vert latterlig. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Tror dere om Valenica - Osasuna? 1.75 odds Vurderer å sette 300kr på den. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Faen også, Kalmar har tydeligvis ikke planlagt å score. Skulle gått for United Endret 21. september 2008 av stonebro Lenke til kommentar
Enya Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hvorfor måtte united rote det til på slutten? Lenke til kommentar
Looke Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Chelsea eller Uavgjort @ 2.00, 500,00 kr singel lot statistikken avgjøre for meg, satte den nesten rett etter united scoringen, og når de bytta ut keeperen Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Kom igjen Kongsvinger, gjør dagen min litt bedre. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Perfekt resultat på brua idag. Vist nå Everton klarer å SNU 2-0 til 2-3 så er dagen komplett. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jaja, City - Portsmouth var jo slettes ikke et dårlig tips. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Foreløpig gått med 1400kr + denne helga, Har enda to bonger left to go. 300kr på Valenica seier 100kr på Stabæk, Aafk og Brann Lenke til kommentar
Enya Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jaja, City - Portsmouth var jo slettes ikke et dårlig tips. Hehe, jeg mener at noen her sa at City kampen var skummel i dag Har selv City på en kupong Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Pff hysj nå Enya! Pleeease someone stop me! Valencia 1-0 La inn en morsom lapp for 50kr nå Viking - Stabæk U Milan - Lazio U Marseill - Monaco U Kan vel vinne 1800 eller no EDIT: Marseill v Monaco H Rio Ave v FC Porto B 2.37 innsats: 150kr Endret 21. september 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har du som mål å spille vekk det du vinner samme kvelden som du vinner det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Everton misser, og Sandefjord roter noe jævlig. Da er Stabæk siste håp. edit: Diskusjon er fucked up. Endret 21. september 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 FAEN I HELVETE. Terje Hauge er en kuk! Lenke til kommentar
Enya Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 FAEN I HELVETE. Terje Hauge er en kuk! Kunne ikke sagt meg mer enig! Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Jaja, nok en gang har Terje Hauge ødelagt en tippeligakamp. Må jo ha fått et aldri så lite hjerneslag for å gi rødt der. Glad jeg ikke satte penger på den kampen nå. I mellomtiden har Real gått opp til 2-0 mot Racing, så dermed går vel alle de fire siste spillene mine inn. Fungerte bra det her med å redusere antallet kamper på kupongen gitt. Endret 21. september 2008 av stonebro Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Da endte jeg med -100kr. Sandefjord og Terje Hauge maid my day, godnatt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Bra gutta, skyld alt på dommern. Klart straffespark. Burde få min 2 røde kort for dumskapen han gjør. Viking hadde høvlet over dem om de så var 3 mann ekstra på banen.. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Har du som mål å spille vekk det du vinner samme kvelden som du vinner det? Overførte 1800kr fra betsafe til kontoen min i stad jeg Spiller fordi det er gøy Endret 21. september 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå