Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Washington Wizards (0) - Sacramento Kings (6)

2

1.91 1 unit

Minnesota Timberwolves (6) - San Antonio Spurs (0)

2

1.91 2 units

Los Angeles Lakers (0) - Cleveland Cavaliers (15)

2

1.91 1 unit

 

Feel free ;)

Jau jau. Nå er det natta.

Kings og Spurs skuffet ikke.

 

Cavs er den jeg har minst tro på i natt, så jeg gjør opp stats nå, også får vi se når jeg våkner, om de har klart et lite under :)

NBA 5-0, Ishockey 1-0, Fotball 1-0

 

Units ut: 8 Units inn: 14.67

 

Goooooo Cavs!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Washington Wizards (0) - Sacramento Kings (6)

2

1.91 1 unit

Minnesota Timberwolves (6) - San Antonio Spurs (0)

2

1.91 2 units

Los Angeles Lakers (0) - Cleveland Cavaliers (15)

2

1.91 1 unit

 

Feel free ;)

Jau jau. Nå er det natta.

Kings og Spurs skuffet ikke.

 

Cavs er den jeg har minst tro på i natt, så jeg gjør opp stats nå, også får vi se når jeg våkner, om de har klart et lite under :)

NBA 5-0, Ishockey 1-0, Fotball 1-0

 

Units ut: 8 Units inn: 14.67

 

Goooooo Cavs!

Nice, Alex

 

Men cavs fike grisebank som f*** til slutt. 112-57, helt sykt...

Lenke til kommentar

Pool klare favoritter hos bookmakerne i dag? Ny manager effekt slår historisk best til i kamp 2 og det er i dag etter tapet for United i helgen. Likevel skeptisk selv uten Gerrard og ser den glatt på tv uten innsats med en diggfrisk brun en til. Så er det store spørsmålet hvordan jeg skal disponere dagen så fruen lar meg slippe til foran boxen. Noen ganger krever det mer analyse enn kampene.

 

Alternativene i dag var Kina og Celtic, men pengene mine ligger i ro i dag (bortsett fra kjempeverdi på en NBA total)

Lenke til kommentar

Palermo - Chievo

1 (1,57)

 

Inter - Genoa

1 (1,55)

 

Ipswich Town - Arsenal

2 (1,35)

 

Villarreal - Sevilla

Totalt antall mål scoret 2.5

Over 2.5 (1,90)

 

Kjører denne firlingen til 6,24. 2 units i innsats.

 

 

Har kjørt noen singler også.

 

Arsenal leder til pause 1.83

 

Dani Alves får kort 3,20

 

Pedro scorer 2 mot Real Betis 6,00

 

Over 1,5 mål i første omgang i Arsenal kampen 2,35

 

Over 2,5 mål i første omgang i Arsenal kampen 5,75

Lenke til kommentar

Prøver meg på;

 

12.01.2011 20:45 Hamilton - Celtic (1X2)2 1.27

12.01.2011 20:45 Ipswich Town - Arsenal (1X2)2 1.33

12.01.2011 20:30 Carmarthen Town AFC - The New Saints FC (1X2)2 1.35

Totalodds; 2.28

 

En liten på skiskyting for moro skyld;

12.01.2011 14:15 Alexander Os - Lars Berger (1-2)1 1.55

12.01.2011 14:15 Ole Einar Bjørndalen - Evgeny Ustyugov (1-2)2 2.15

Totalodds; 3.33

 

Og vurdere en singel på liverpool, evt. som draw no bet...

Lenke til kommentar

Justinvernon: Ser ikke akkurat verdien i Liverpool borte i dag. Elendig bortestatistikk i år. Ja, de har fått ny manager, men det er fortsatt de samme spillerne. Gerrard er ute. Oddsen synes jeg er altfor lav. Ville hatt minst 2,3 for Liverpool-seier. Synes over 2,5 mål er mye mer spennende, selv om man heller ikke blir millionær av den oddsen.

 

Ønsker alle lykke til i dag, regner med at kontoen renner over, som vanlig, når jeg kommer hjem fra jobb...

Lenke til kommentar

Pool klare favoritter hos bookmakerne i dag? Ny manager effekt slår historisk best til i kamp 2 og det er i dag etter tapet for United i helgen. Likevel skeptisk selv uten Gerrard og ser den glatt på tv uten innsats med en diggfrisk brun en til. Så er det store spørsmålet hvordan jeg skal disponere dagen så fruen lar meg slippe til foran boxen. Noen ganger krever det mer analyse enn kampene.

 

Alternativene i dag var Kina og Celtic, men pengene mine ligger i ro i dag (bortsett fra kjempeverdi på en NBA total)

Hehe! Pool oppe i 1.95 nå. Jeg har faktisk trua i dag. Gjør litt vondt innerst inne og heie på scum, men dette skal de klare, med eller uten Gerrard.

 

Nå er jeg i en litt annen situasjon, men en samboer som hater sport. Må jo smiske hele dagen før henne lar meg bytte kanal når kampen starter.

Kanskje derfor jeg liker NBA så godt.. hmm. Kjerringa i seng og tven for meg selv :p

 

 

Kommer med endelig kamper om 1 time eller 2.

Lenke til kommentar

IPSWICH - ARSENAL

 

Arsenal tar i mot et svakt Ipswich som nylig sparket treneren sin, Roy Keane og kommer fra et 7-0 tap borte mot Chelsea. Arsenal har alltid sett på Ligacupen som en treningsbane for yngre spillere, noe som har resultert en del semi og kvartfinaler + en finale de siste årene. Situasjonen har forandret seg for dem i år, de har en bedre og større stall, og kan sende A-lags spillere i ilden, med innslag av unggutter. Noe som kommer fram etter at Arsenal har slått ut Tottenham og Newcastle på bortebane og nylig Wigan på Emirates.

Ipswich kommer til denne runden etter og ha slått West-Bromwich 1-0 hjemme.

Ipswich har Leadbitter på skadelisten + et par til. Noe som ikke forbedrer deres vinnersjanser idag.

 

Dagens lagoppstilling for the gooners inkluderer Chamakh, Arshavin, Rosicky, Walcott, Koescielny og Eboú. Mye kvalitet, som backes opp av Szczesny i mål, uten at keepere fra Arsenal skal trekkes for mye fram.

 

Alt i alt skal Arsenal kunne sikre seg et godt utgangspunkt for returkampen, som igjen kan gi ungguttene fler sjanser, ved at Arsenal føler seg sikre på avan..

 

Mine bets blir som følger:(opererer med units fra 0.5 - 2)

 

Arsenal -1.5 1 unit @ betsafe 1.86

Arsenal - 2.5 0.5 unit @ betsafe 3.60

Et av lagene vinner begge omgangene 0.5 unit @ betsafe 2.66

Over 1.5 mål i første omgang 0.5 unit @ betsafe 2.30

 

EDIT -----------------------------------------------------

 

BLACKPOOL - LIVERPOOL

 

Ok. This is it Daglish. Scum fansen forventer 3 poeng i dag, med eller uten Gerrard. B-laget kunne spilt og ingenting annet enn 3 poeng kunne blitt godkjent. De møter et Blackpool lag som er opp og ned som en berg og dalbane.

 

Liverpool vil fokusere mer på det defensive i denne kampen, med Gerrard ute. De vil ikke tillate Blackpool altfor mye, noe som burde være overkommelig. Blackpool er jo kjent for å gå ut i 110 og på hjemmebane og score mål, men også slippe inn mål. De siste kampene har vært veldig målrike, men jeg tror ikke dette blir fakta for dagens kamp.

Liverpool vil revansjere det sure 1-2 tapet på hjemmebane i høst, mot Blackpool og ta en om ikke komfortabel seier, men en seier!

 

Mine bets: (opererer med 0.5-2 units)

 

Liverpool 2 units @ betsafe 1.90

X/2 0.5 units @ betsafe 4.60

0-1 0.5 units @ betsafe 6.90

 

 

 

Feel free ;)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Kjører også;

12.01.2011 21:00 Blackpool - Liverpool (Under/over: 2.5) over 1.83

 

Blackpool har hatt over 2.5 i alle hjemmekamper i PL i år, såvidt jeg vet. Liverpool har mere 50/50, men tror Liverpool er ute etter å bevise at de kan score og vinne kamper i dag...

 

1-0 liverpool etter 4min

Endret av justinvernon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...