Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens første spill inne. Satset 1000 kroner på volleyball livebet. Fikk 1,47 i odds. Det så lenge dårlig ut, men laget reiste seg i siste sett. Hadde hellet med meg her vil jeg si. På det verste var oddsen for laget jeg satset på, på over 4. Dagens flaks oppbrukt, så må nok bruke hodet litt mer om jeg ikke skal tape. Er jo fantastisk idiotisk å satse på ting man egentlig ikke har peiling på.

Farlig å ha mye penger på kontoen, så skal ta ut endel nå. :) Men problemet med å gjøre så mange små uttak er gebyrene, så må vel få fiksa den Moneybookers-kontoen snart.

Edit: justinvernon: Jeg bruker Unibet, der funker det med Visa. Men de har ikke line på 2,0 hvis det er det du er ute etter. De kjører med 2,5 osv.

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar

Ser det er noen bookies som tibyr "over 2 mål" Betyr dette at det må være 2 mål eller mer? I forhold til over 2,5

Skulle hatt 2 i odds for over 2,5 ja. Men jeg ser faren for kun 2 mål, så da garderer jeg meg.

Er forresten 1 unit på begge spill

Irriterende at nordicbet bare kjører 1,5, 2,5 osv.. Noen av sidene dere bruker som det fortsatt funker med vanlig visa-innskudd?

Bruker Netteller, men får satt inn 100kr dagen hos unibet via VISA:P

Endret av Rockna
Lenke til kommentar

Nei, det betyr 3 mål eller mer. 2 mål vil bli uavgjort og du får tilbake innsatsen.

Edit: Setter 1,5 units på Nord-Korea 1/1 (HT/FT) til 3,85 i odds. Kampen går på Unibet om noen er interesserte i å se den.

Edit2: Nord-Korea brenner en straffe i tverrliggeren etter 7 min!

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar

Skulle hatt 2 i odds for over 2,5 ja. Men jeg ser faren for kun 2 mål, så da garderer jeg meg.

Irriterende at nordicbet bare kjører 1,5, 2,5 osv.. Noen av sidene dere bruker som det fortsatt funker med vanlig visa-innskudd?

Funker på Betsson

Lenke til kommentar

Irriterende at nordicbet bare kjører 1,5, 2,5 osv..

Sjekk ut PinnacleSports. Der kan du velge din egen total (1.5, 2.0, 2.5, 3.0 etc) og du får også en tilbakebetaling som er markedets høyeste, 97.09%. Nordicbet betaler til sammenligning ut 90.17%. For de som sliter med hoderegningen så er det 1.97 i odds mot 1.90.

Lenke til kommentar

Stjernen - Vålerenga

Under 6.5

1.5

West Ham - Birmingham City

Over 2.0

1.63

Singler! Feel free :)

Latterlig lav odds på Lakers i dag. Tror jeg kanskje tar en bit av Cavs + 15points i natt.

Stjernen - VIF 2-4. En 0-0 siste periode reddet den singelen.

West-Ham leder atm, får håpe det blir et par mål til og full pott :)

Lenke til kommentar

Birmingham utlignet til 1-1. Etterpå har West Ham fått Victor Obinna utvist. For en forbanna idiot! Håper han får 15 kampers utestengelse! Sånne usportslige idioter har ingenting å gjøre på en fotballbane.

En helt annen kamp i andre omgang. Ser ut som om Birmingham kan klare det nå. Prøver 2 units.

Edit: Håpløst! West Ham scorer ved Cole. Kjempetabbe av Foster. Før det hadde Birmingham hatt noen kjempesjanser og ble helt klart snytt for straffe.

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar

Stjernen - Vålerenga

Under 6.5

1.5

West Ham - Birmingham City

Over 2.0

1.63

Singler! Feel free :)

Latterlig lav odds på Lakers i dag. Tror jeg kanskje tar en bit av Cavs + 15points i natt.

Stjernen - VIF 2-4. En 0-0 siste periode reddet den singelen.

West-Ham leder atm, får håpe det blir et par mål til og full pott :)

Haha keepertabe av Birmingham der ja.

Men jeg klager ikke.

Full pott idag.

Siden jeg startet med et nytt liv og nye oddsmuligheter i går er statsen:

5 units ut 8.94 units inn

3-0 NBA, 1-0 Ishockey, 1-0 Fotball

Stay tuned for NBA

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Bra tippa @lex. Følger deg muligens om du kommer med noen bra NBA-tips i natt.

Morgendagen er litt mer spennende. Arsenal bør være bankers, også med HC -1.

Liverpool sin elendige form fortsetter forhåpentligvis.

Inter bør slå Genoa.

Barcelona bør slå Real Betis lett, men er nok vanskelig å få en god odds her. Målscorerspill er mer interessant.

Det var bare noen kjappe tanker. Skal se nærmere på det i morgen.

Lenke til kommentar

WASHINGTON WIZARDS - SACRAMENTO KINGS

Dette er et realt bunnoppgjør. Kings vil prøve å stoppe 10 game losing streak på bortebane mot et svakt Wizards lag som kommer fra et 104-89 tap mot Bobcats.

Kings siste bortebane vinn var mot NBAs desidert dårligste lag Cavs. Denne vant de med 3 poeng. Kings spilte en respektabel kamp mot Raptos sist gang men endte med og tape 118-112. Kings har Rookie of the year Tyreke Evans på day to day injuri list. Mye å si på om han spiller i dag eller ikke. Foreløpig har de 1-2 når han er ute.

Siste året var han ute 10 kamper og Kings klarte bare 2 wins av 10.

Wizards har Howard og Hinrich ute. Kings vant 116-91 8. Desember på Wizards hjemmebane og jeg tror de vil klare og få noe ut av denne kampen.

Kings +6!

MINNESOTA TIMBERWOLVES - SAN ANTONIO SPURS

Spurs kommer fra en nervepirrende 94-91 seier i siste runde mot Timberwolves. De har en slående statistikk mot Wolves. Spurs har vunnet 25 av de siste kampene mot Wolves, og har tapt 15 på rad mot Spurs.

Spurs sin gode start denne sesongen har mye med coaching, de har en av NBAs beste coach og finner en måte og vinne på hver gang. Spurs er 11-4 på bortebane og 31-6 totalt. Noe som gjør de til nummer 1 i NBA. Etter tap mot New York og Boston har de vunnet to på rad og er ute etter sin tredje seier.

Spurs score en avg på 105 points per game og har en sinnsyk start, beste noensinne i NBA. Med Ginobili og Parker skal Spurs igjen slå Wolves, og det er på tide at de tar spreaden etter 4 kamper hvor de ikke har klart det.

Spurs -6

LOS ANGELES LAKERS - CLEVELAND CAVALIERS

David mot Goliat? Ja. Lakers vil prøve å få sin tredje strake seier på hjemmebane mot et fortapt Cavs hvor Eyenga og Parker er på day to day injuri listen.

Lakers gjorde en grei jobb mot Knicks og landet seieren. Men jeg ble ikke imponert.

Knicks er jo et mye bedre lag en Cavs uten sin store stjerne, men jeg har en følelse på at 15 poeng er for mye å gi et Cavs lag som virkelig er ute etter et resultat og se tilbake på! Cavs har en sterk record mot Lakers, men nå selvfølgelig uten LeBron. Cavs vil prøve og prøve og jeg tror de vil få noe ut av det.

Cavaliers +15

go for it

For de som vil ha litt info om hvorfor jeg tar valgene:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...