Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Jeg skal vertfall følge kjensen`s tips i dag også :)

Vurderte også milan-udinese men viser seg at milan har endel skader så tar ikke sjangsen.

Flott dag i går :) Også for medlemmene på SportsProfit. Har 6 kamper der i dag som får de store pengene mine. Men har også satt litt på United & Vitoria Guimaraes på bloggen. Mer skeptisk til United nå som Pool har ny manager, men nå er jo 1.75 tilgjengelig så bør jo være litt verdi i det.

Kjører også 3/4 system med Real Madrid, Lazio, AC Milan og Olympiakos...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror Zlatan er tilbake i dag guttorm, hvis det er fakta så er det totalt waste of money ;P

Guimaraes + Madrid vurderer jeg atm

EDIT: Ble Guimaraes, Madrid og Lecce

+

Milan -1 H, Inter -1 U og Cesena - Genoa U

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Manchester United - Liverpool

FT: 1 - 1,7 - 500,- kr

Manchester United - Liverpool

HT/FT: 1/1 - 2,7 - 120,- kr

Ser bra ut. 1-0 til pause med Gerrard utvist. Ser ikke hvordan Liverpool skal kunne snu det her. :)

Edit: Utbetaling: kr 1 174,00

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar

Er jo helt latterlig hvor dårlige liverpool er... Morsomt at de prøver å få bedre stats da, ved å fyre håpløse skudd :p

Mye rart i Serie A atm, noen som har bettet mye der?

Sanchez og Di Natale fortsetter å imponere! ;)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Setter noen tusinger på espanyol og mallorca idag.

Ser jo bra ut. Begge leder med 1-0. Jeg fulgte, men la til City på den bongen. Dårlig valg.

Edit: City utlignet til 1-1.

Edit2: City har snudd det til 1-2, mens det er 2-0 og 3-0 i de andre to kampene.

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar

Napoli (3, 33 poeng) - Juventus (5, 31 poeng)

Napoli siste fem hjemme: 5-0-1

Juventus siste fem borte: 3-3-0

Juvents er ute etter og revansjere seg etter det utrolig skuffende 1-4 tapet på hjemmebane, hvor de var soleklare favoritter mot et ellers så svakt Parma lag.

De kan forvente og stille med sin nye signering Toni fra Genoa i dag, noe som kan være en ytterlig bra signering med tanke på at Quagliarella ble skadd under Parma kampen. Iaquinta, De Ceglie, Rinaudo og Martinez er også ute til dagens match.

Napoli kommer fra et 3-1 tap borte mot Inter, som endelig har kvittet seg med den ubrukelige kelneren. Men før dette har de imponert, noe tredje plassen i serien viser.

De stiller som vanlig i en offensiv 3-4-3 formasjon med målkåte Lavezzi på toppen.

Dette kommer til å bli en jevn match, jeg velger derfor og bette !Both teams to score! til en odds på 1.75.

Begge lag vil ha 3 poeng, og da må man fram og score mål. 1-2?

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Jeg tror Zlatan er tilbake i dag guttorm, hvis det er fakta så er det totalt waste of money ;P

Var det egentlig det? Føler jeg så noe ikke andre så, selv om det ble 4-4 in the end. Godt Liverpool ikke vant sånn sett, for jeg hadde følt meg litt snytt.

Lite å velge blandt i dag. Noen tanker om Hercules og Atletico? Jeg tror på uavgjort.

Lenke til kommentar

Går for Cahill og co i en tidlig kamp i dag på bloggen... oddsen har falt bra, men synes 1.75 er ok

Selv spilte jeg over 4,5 mål til 2,4 i odds. 0-3 til Australia etter første omgang. Det burde egentlig vært mer. Blir overkjøring i andre omgang også. Det spørs egentlig kun hvor mye Australia gidder.

Lite å velge blandt i dag. Noen tanker om Hercules og Atletico? Jeg tror på uavgjort.

Den er for usikker til at jeg egentlig tørr å satse noe særlig. Men det jeg har sett på er scoring til Aguero, Trezeguet og over 2,5 mål.

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar

Cahill gjør 0-4 for Australia. Skulle vært dobbelt så mye, håper bare man klarer å lage et mål til i kampen på 25 minutter. Burde gå lekende lett det, men er jo typisk om det skulle stoppe nå.

Edit: Neida! En million sjanser holdt kun til 4 mål!

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...