kjensen Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Lolz, både Betfair og Betsson har ringt meg kun pga. at jeg har opprettet konto hos dem... Jeg ble ikke oppringt fra Betsson når jeg ble medlem der... Men det er forsåvidt like greit Aldri fått noen tlf selv, og takker dem for det, hadde nok uansett snakket like lenge som når damene fra norstat eller respons slår på tråden, "nei jeg har f... ikke 20 minutter til å snakke om tannkrem" .. klarer 4åringen en fjert da så er jeg evig takknemmelig for å få med den også... 1 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Jeg satte selv penger på Leeds mot Arsenal etter at jeg leste dette: http://oddsnet.com/fora/view/thread/37586/oc/101636#101636 Arsenal har under Arsene Wenger, aldri tapt mot et lag fra lavere liga i FA Cupen. Just FYI..Ifølge OptaJoe vaffal. Endret 7. januar 2011 av Winydancer Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Oddsen er nå faktisk bedre på Bolton hjemme mot conferencelaget York. De ligger ikke spesielt bra an på 14.plass og skal nok få slite på Reebok Stadium. Ett annet lavoddsalternativ er Huddersfield. De møter det laveste rankede laget som er igjen i cupen og holder til i non-league. Huddersfield er #4 i League 1 med 7-2-3 hjemme. Selv kjører jeg Cruz Azul i Mexico på bloggen i dag. Selv om det er første kampen i sesongen virker oddsen noe rar... Ellers er det jo interresant å se at King Kenny har tatt over Pool nettopp. Kan de få seg ett oppsving mot United i morgen? Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg har satt en hundrings på: arsenal-Leeds b, west ham-barnsley b, torquay-carlisle b og caen- Lyon b. Jeg fikk 214 i totalodds hos norsk-tipping Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Synes synd på de som satsa på Leeds nå Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Satte en 50-lapp på de ja. Sånn passe irritert... Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jævla Norwich.. Alltid morro når kampen med den laveste oddsen ødelegger en firerbong. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Oddsen er nå faktisk bedre på Bolton hjemme mot conferencelaget York. De ligger ikke spesielt bra an på 14.plass og skal nok få slite på Reebok Stadium. Ett annet lavoddsalternativ er Huddersfield. De møter det laveste rankede laget som er igjen i cupen og holder til i non-league. Huddersfield er #4 i League 1 med 7-2-3 hjemme. Selv kjører jeg Cruz Azul i Mexico på bloggen i dag. Selv om det er første kampen i sesongen virker oddsen noe rar... Ellers er det jo interresant å se at King Kenny har tatt over Pool nettopp. Kan de få seg ett oppsving mot United i morgen? Bolton og Huddersfield gjorde jobben. Samme gjorde Eastleigh, mens Farnborough ser ut til å være utsatt. Cruz Azul og Barca to go... Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Ellers er det jo interresant å se at King Kenny har tatt over Pool nettopp. Kan de få seg ett oppsving mot United i morgen? Nei. Skal selv på Old Trafford for først gang i morgen, hele turen blir ødelagt vis Liverpool vinner Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Har hatt en del hell med Australsk A-Liga i det siste, og prøver meg på disse i morgen tidlig: Australian A-League Central Coast Mariners - Wellington Phoenix : B (5.20@Unibet) CC Mariners avsluttet 2010 med å tape for Melbourne Victory på hjemmebane nyttårsaften. De ligger for tiden på tredje plass i ligaen og jakter poeng for å sikre seg en plass på pallen. I dag må de stille uten toppscorer Kwasnik (susp), og flere som er ute med skade. Bojic er sansynligvis tilbake, og nyinnkjøpte M. Baird (Perth Glory) får kanskje debutere Phoenix sliter med å prestere borte. På reise har de kun vunnet en kamp denne sesongen, mens hjemme er kun to tapt. De kommer rett fra en velfortjent hjemmeseier over Melbourne Victory og selvtilliten er på topp. Marco Rojas viser stor form og 19 åringen var involvert i begge scoringene i 2-1 seieren. Ingen nye spillere er ute, og trener Herbert, som later til å funnet formelen etter seieren over Mebourne V, vil stille uendret mot Mariners. På de tre siste årene har Phoenix 2-0-1 på disse oppgjørene og 5-2-2 overall. CC Mariners er et sterkere lag, og med tanke på Wellington's bortestatistikk denne sesongen er det ikke uventet at hjemmelaget er favoritter i denne. Men tatt i betrakting at Mariners generelt strever med å slå Phoenix, tror jeg at et bortelag som nå har alle bitene på plass, som er fulle av selvtillit etter en flott start på året, skal ha greie sjanser mot et hjemmelag som må finne rytmen på nytt etter et bittert hjemmetap, med en suspendert toppscorer og en mulig ny brikke i angrepsrekka. Magefølelsen sier at Wellington Phoenix benytter den gode starten og de blanke arkene et nytt år bringer til å snu bortestatistikken og at de igjen forlater Bluetongue Stadium med 3 poeng. Litt ønsketenkning dette, men en odds på 5.2 er for god til å la ligge, da jeg hverken ser noen særlig mer verdi eller potensiale i hjemmeseier til 1.57. X2 (til 2.14) og DNB (til 2.26) vurderes også. Har også troen på Melbourne Victory - Adelaide United: 1 (2.10@Unibet) Melbourne Victory kan fort ta sin 11. strake seier (!) over Adelaide United i en gylden mulighet til å doble innsatsen i morgen tidlig. Melbourne Victory tapte nylig sin første kamp på syv spilte mot Wellington Phoenix, men utover det er det ingenting som taler for noe annet enn hjemmeseier i denne. Melbourne har ingen nye spillere ute og har som sagt hele 10-0-0 på motstander Adelaide overall de siste 3 årene. Adelaide har tapt flere kamper enn de har vunnet siden starten av November. Skadelisten er ikke lang, og de har også et par nye spillere som muligens debuterer i morgen. Bare Melbourne Victory ikke tar for lett på det, tror jeg historien taler for seg og skal gi spillerne nok selvtillit til å ta 3 poeng i morgen, til tross for en dårlig start på året. Melbourne får forøvrig tilbake kaptein Kevin Muscat som stod over kampen mot Phoenix, mens Adelaide's førstekeeper Galekovic er usikker. Endret 8. januar 2011 av dr_vega Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jævla Norwich.. Alltid morro når kampen med den laveste oddsen ødelegger en firerbong. Norwich ødela for meg også Spilte på 7 kamper, og alle gikk inn bortsett fra den siste, nemlig Norwich-Leyton Orient... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Trodde Newcastle skulle vinne i dag, men de skuffet stort. Lurer på hva slags lag de stilte? Fikk inn 2 bonger før i dag, så det går greit. Takker for Huddersfield tipset Kjensen, jeg hc`a den, og det holdt akkuratt. Ser ut til å ryke på Sevilla også i kveld. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Her er Newcastles lag i dag guttorm: Formasjon: 4-4-2 Keeper: (26) Tim Krul Forsvar: (2) Fabricio Coloccini, (6) Mike Williamson, (14) James Perch, (12) Danny Simpson, Midtbane: (4) Kevin Nolan, (7) Joey Barton, (10) Wayne Routledge, (17) Alan Smith, Angrep: (11) Peter Løvenkrands, (20) Leon Best, Reserver: (33) Ole Söderberg, (28) Tamás Kádár, (8) Danny Guthrie, (24) Cheik Ismael Tioté, (31) Shane Ferguson, (30) Nile Ranger, (38) Phil Airey, Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jævla Norwich.. Alltid morro når kampen med den laveste oddsen ødelegger en firerbong. Norwich ødela for meg også Spilte på 7 kamper, og alle gikk inn bortsett fra den siste, nemlig Norwich-Leyton Orient... Joda, men har du 7 kamper og alle har kanskje 60% sjanse så snakker vi jo om 2.8% sjanse for full treff. Er det ikke bedre å single alle sammen og skape overskudd over tid? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Se der, da gikk Sevilla inne og Porto ordna HC`et. Da var kupong 3 inne for dagen. Litt surt med Newcastle da, for nå leder Lyon og Paris SG banker motstanderen og dem Hc`a jeg også. Hadde vert en fin kupong. Takk Hyperio, de burde da klare noe mer enn det. Selv om jeg ikke kjenner til alle spillerene. Cup er Cup. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jævla Norwich.. Alltid morro når kampen med den laveste oddsen ødelegger en firerbong. Norwich ødela for meg også Spilte på 7 kamper, og alle gikk inn bortsett fra den siste, nemlig Norwich-Leyton Orient... Joda, men har du 7 kamper og alle har kanskje 60% sjanse så snakker vi jo om 2.8% sjanse for full treff. Er det ikke bedre å single alle sammen og skape overskudd over tid? Klart at det skal godt gjøres at alle går inn når man spiller på 7 kamper, men jeg måtte bare prøve med en 20 kroning. Nå er jeg spent på Cruz Azul – Estudiantes kampen som du anbefalte, går den inn blir det noen kroner i pluss likevell Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Cruz Azul – Estudiantes ser bra ut, 3-1 atm. Går veldig bra i pluss i dag jeg og, med en del av kjensens kamper, og med at federer vant 2-0... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Frister med en Dobbel på Roma og Parma i dag, selv om jeg hater å tippe borte, og ivertfall på Italienske kamper. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg skal vertfall følge kjensen`s tips i dag også Vurderte også milan-udinese men viser seg at milan har endel skader så tar ikke sjangsen. Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har hatt en del hell med Australsk A-Liga i det siste, og prøver meg på disse i morgen tidlig: Haru sett... Makan til bortkasta tid og penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå