Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Setter en del på rafael nadal nå, til 1.30 i odds mot Ernest Gulbis.

Rafael Nadal er verdens beste tennisspiller atm, var småslapp i går, men hentet seg mesterlig inn igjen. Har aldri tapt for Gulbis, og har vunnet 3 slams på rad. Slo også federer i forrige turnerning.

Lenke til kommentar

Rafael Nadal er verdens beste tennisspiller atm, var småslapp i går, men hentet seg mesterlig inn igjen. Har aldri tapt for Gulbis, og har vunnet 3 slams på rad. Slo også federer i forrige turnerning.

Ernests Gulbis er en spiller som har enormt potensial i spillet sitt. Han har en svært offensiv spillestil og er nok veldig motivert for denne kampen. Jeg så kampen hans mot Hanescu hvor han viste bra takt i backhanden sin.

Rafael Nadal har slitt med feber denne uken. Her i Doha er han også med i double som har gjort at han har blitt veldig sliten i følge ham selv. Han viste tydelig svakheter mot Lacko i går da han tapte hele 6-0 i 2. settet, men klarte å vinne matchen.

H2H er 3-0 til Nadal, men han var veldig nær ved å tape i fjor i Roma da han var i veldig bra form.

Fant denne på ett annet forum.. ser man får Nadal til 1.40 live hos Pinnacle nå

Lenke til kommentar

Ernests Gulbis er en spiller som har enormt potensial i spillet sitt. Han har en svært offensiv spillestil og er nok veldig motivert for denne kampen. Jeg så kampen hans mot Hanescu hvor han viste bra takt i backhanden sin.

Rafael Nadal har slitt med feber denne uken. Her i Doha er han også med i double som har gjort at han har blitt veldig sliten i følge ham selv. Han viste tydelig svakheter mot Lacko i går da han tapte hele 6-0 i 2. settet, men klarte å vinne matchen.

H2H er 3-0 til Nadal, men han var veldig nær ved å tape i fjor i Roma da han var i veldig bra form.

Fant denne på ett annet forum.. ser man får Nadal til 1.40 live hos Pinnacle nå

Er en jevn kamp, men føler meg fortsatt veldig sikker på at Nadal tar den. Kan jo alltids ta feil ;)

Edit: Ser ut til at det blir tiebreak i første, så hvis man skal se litt stort på det er det nok ikke verdt å spille på Nadal, men magefølelsen min er god ^^

Endret av justinvernon
Lenke til kommentar

Nadal var litt ute og sykla, men reddet seg inn igjen. Nå er jeg helt sikker på at han vinner, men ser ikke verdien til 1.35 i odds. Var spillbart på 1,55.

mm, 1-0 i set nå, Nadal er så latterlig mer rutinert enn Gulbis, vises.

edit; 7-6 6-3 til nadal .)

Endret av justinvernon
Lenke til kommentar

Sergio Aguero mål til 3,5 gikk inn tidlig! :)

Inter har tatt ledelsen etter 2 minutter mot Napoli.

Hva tror dere om Real Madrid i dag?

Ser nå først at det gikk dårlig for Madrid. Håper ikke du satset. Det er lurt å sjekke laguttaket før slike ubetydelige cupkamper.

Er det noen lure kamper i dag/kveld/natt?

Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på hvordan Premier League-lagene satser i FA-Cupen. Topplagene går vel som regel for seier, mens bunnlagene satser mer på å holde seg i PL.

Har ikke sett nøye på programmet enda. Men synes Leeds-seier over Arsenal virker interessant. Leeds slo ut United i fjor. 12 i odds på Leeds.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...