Hyperio Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hvis bare Lazio også kunne puttet nå på overtid så blir jeg glad. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ja, herlig Roma! Sterk omgang! Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Setter en del på rafael nadal nå, til 1.30 i odds mot Ernest Gulbis. Rafael Nadal er verdens beste tennisspiller atm, var småslapp i går, men hentet seg mesterlig inn igjen. Har aldri tapt for Gulbis, og har vunnet 3 slams på rad. Slo også federer i forrige turnerning. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Setter en del på rafael nadal nå, til 1.30 i odds mot Ernest Gulbis. Rafael Nadal er verdens beste tennisspiller atm, var småslapp i går, men hentet seg mesterlig inn igjen. Har aldri tapt for Gulbis, og har vunnet 3 slams på rad. Slo også federer i forrige turnerning. Ernests Gulbis er en spiller som har enormt potensial i spillet sitt. Han har en svært offensiv spillestil og er nok veldig motivert for denne kampen. Jeg så kampen hans mot Hanescu hvor han viste bra takt i backhanden sin. Rafael Nadal har slitt med feber denne uken. Her i Doha er han også med i double som har gjort at han har blitt veldig sliten i følge ham selv. Han viste tydelig svakheter mot Lacko i går da han tapte hele 6-0 i 2. settet, men klarte å vinne matchen. H2H er 3-0 til Nadal, men han var veldig nær ved å tape i fjor i Roma da han var i veldig bra form. Fant denne på ett annet forum.. ser man får Nadal til 1.40 live hos Pinnacle nå Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Setter en del på rafael nadal nå, til 1.30 i odds mot Ernest Gulbis. Rafael Nadal er verdens beste tennisspiller atm, var småslapp i går, men hentet seg mesterlig inn igjen. Har aldri tapt for Gulbis, og har vunnet 3 slams på rad. Slo også federer i forrige turnerning. Ernests Gulbis er en spiller som har enormt potensial i spillet sitt. Han har en svært offensiv spillestil og er nok veldig motivert for denne kampen. Jeg så kampen hans mot Hanescu hvor han viste bra takt i backhanden sin. Rafael Nadal har slitt med feber denne uken. Her i Doha er han også med i double som har gjort at han har blitt veldig sliten i følge ham selv. Han viste tydelig svakheter mot Lacko i går da han tapte hele 6-0 i 2. settet, men klarte å vinne matchen. H2H er 3-0 til Nadal, men han var veldig nær ved å tape i fjor i Roma da han var i veldig bra form. Fant denne på ett annet forum.. ser man får Nadal til 1.40 live hos Pinnacle nå Er en jevn kamp, men føler meg fortsatt veldig sikker på at Nadal tar den. Kan jo alltids ta feil Edit: Ser ut til at det blir tiebreak i første, så hvis man skal se litt stort på det er det nok ikke verdt å spille på Nadal, men magefølelsen min er god ^^ Endret 6. januar 2011 av justinvernon Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nadal var litt ute og sykla, men reddet seg inn igjen. Nå er jeg helt sikker på at han vinner, men ser ikke verdien til 1.35 i odds. Var spillbart på 1,55. Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Nadal var litt ute og sykla, men reddet seg inn igjen. Nå er jeg helt sikker på at han vinner, men ser ikke verdien til 1.35 i odds. Var spillbart på 1,55. mm, 1-0 i set nå, Nadal er så latterlig mer rutinert enn Gulbis, vises. edit; 7-6 6-3 til nadal .) Endret 6. januar 2011 av justinvernon Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Sergio Aguero mål til 3,5 gikk inn tidlig! Inter har tatt ledelsen etter 2 minutter mot Napoli. Hva tror dere om Real Madrid i dag? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Sergio Aguero mål til 3,5 gikk inn tidlig! Inter har tatt ledelsen etter 2 minutter mot Napoli. Hva tror dere om Real Madrid i dag? Ser nå først at det gikk dårlig for Madrid. Håper ikke du satset. Det er lurt å sjekke laguttaket før slike ubetydelige cupkamper. Er det noen lure kamper i dag/kveld/natt? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ja, det gikk dårlig med Madrid. Satset ikke på de, men en ubetydelig sum på Pedro Leon som målscorer. Lite utvalg av kamper i dag. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Men i morgen er det en del man kan spille på Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Noen tanker/analyser for helgens runde i FA-Cup? Må jo være gode muligheter til å dra inn noen saftige odds på hissige bunnlag som møter reduserte ligaledere.. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg er litt usikker på hvordan Premier League-lagene satser i FA-Cupen. Topplagene går vel som regel for seier, mens bunnlagene satser mer på å holde seg i PL. Har ikke sett nøye på programmet enda. Men synes Leeds-seier over Arsenal virker interessant. Leeds slo ut United i fjor. 12 i odds på Leeds. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg satte selv penger på Leeds mot Arsenal etter at jeg leste dette: http://oddsnet.com/fora/view/thread/37586/oc/101636#101636 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Oddsen har allerede sunket på Leeds. Kanskje jeg prøver selv. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Lolz, både Betfair og Betsson har ringt meg kun pga. at jeg har opprettet konto hos dem... Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ikke vet jeg hvorfor de gjør det. Men virker som om de er desperate etter at folk skal spille hos dem. Betfair informerte om et bonustilbud. Synes det holder med de mailene jeg får egentlig. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Lolz, både Betfair og Betsson har ringt meg kun pga. at jeg har opprettet konto hos dem... Jeg ble ikke oppringt fra Betsson når jeg ble medlem der... Men det er forsåvidt like greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå