Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har så og si sluttet å spille på fotball pga slike kjipe tilfeller :tease: Jeg vil påstå at det er nesten umulig å gå i pluss ved å bette på fotball MED MINDRE man har råd til å spytte inn masse penger. Har gått over til nesten KUN NBA da det er mye lettere å forutse kamper. Man får mye lavere odds da(med mindre man spiller med HC), men annser det som mye lettere å tippe. Uavgjort er jo heller ingen mulighet, så da stiger vel sannsynligheten for gevinst litt også.

Vi har vel alle våre favoritter, men dette skjønte jeg egentlig lite av :) Hvorfor skulle du kunne tjene mer på NBA enn på fotball med de samme kronene tilgjengelig? Uavgjort er det jo enkelt å eliminere vekk og oddsene er jo akkurat de samme?

Lenke til kommentar

Jeg tror de går inn, selv om det er fare for uavgjort. Det sikreste er jo å kjøre DnB, men det er jo til betydelig lavere odds.

Bolton er dagens bankers. Vurderer HC på den.

Hva er DnB?

Dropper oddsen og prøver en tippekupong for en gangs skyld. 48-rekker.

Lenke til kommentar

Draw no Bet, altså at oddsen bare blir satt til 1 på kupongen din om den ender uangjort.

Jeg synes det er relativt gode odds på tennis for å tippe riktig resultat i et game. Fikk nettopp 6 i odds på at Lacko skulle vinne et sett 30-W. Den gikk inn til 5,60 i odds. Det er i hvertfall god underholdning. I tillegg er det relativt få utfall og det blir avgjort fort.

Lenke til kommentar

Jeg tror de går inn, selv om det er fare for uavgjort. Det sikreste er jo å kjøre DnB, men det er jo til betydelig lavere odds.

Bolton er dagens bankers. Vurderer HC på den.

Hva er DnB?

Draw no bet. Du kan da spille på ett lag og sikre deg pengene tilbake hvis kampen skulle ende uavgjort.

Jeg vil jo samtidig anbefale alle å teste ut en Draw No Bet betting calculator for å se om du har bedre verdi ved å dekke inn seier og uavgjort. f.eks om du har 1 og X odds kan det være greit å finne riktig DNB odds.

Lenke til kommentar

Prøver litt forskjellige varianter i kveld, men den mest vågale setter jeg en tier på:

Arsenal FC - Manchester City: 2 @ 4.75

Aston Villa - Sunderland AFC: 2 @ 4.00

Newcastle Utd - West Ham: X @ 3.50

Wolverhampton - Chelsea FC: X @ 3.80

Blackburn Rovers - Liverpool FC: X @ 3.50

Bolton Wanderers - Wigan Athletic: 1 @ 1.72

Everton FC - Tottenham: 2 @ 3.00

Totalodds: 4563

Lenke til kommentar

Jeg har så og si sluttet å spille på fotball pga slike kjipe tilfeller :tease: Jeg vil påstå at det er nesten umulig å gå i pluss ved å bette på fotball MED MINDRE man har råd til å spytte inn masse penger. Har gått over til nesten KUN NBA da det er mye lettere å forutse kamper. Man får mye lavere odds da(med mindre man spiller med HC), men annser det som mye lettere å tippe. Uavgjort er jo heller ingen mulighet, så da stiger vel sannsynligheten for gevinst litt også.

Vi har vel alle våre favoritter, men dette skjønte jeg egentlig lite av :) Hvorfor skulle du kunne tjene mer på NBA enn på fotball med de samme kronene tilgjengelig? Uavgjort er det jo enkelt å eliminere vekk og oddsene er jo akkurat de samme?

Fotball er en sport hvor flaks ofte avgjør kamper. Et lag kan være langt dårligere enn motstanderen, og alikevel kontre inn et seiersmål på overtid. I NBA er det ofte slik at det beste laget vinner uansett(hører aldri at et lag vant "ufortjent" i NBA) og det er dermed litt lettere å forutse IMO. Derfor føler jeg at man føler seg litt mindre snytt når man først taper.

Endret av Bosna
Lenke til kommentar

Juventus er og blir Juventus ;)

Har selv maksspill på Udinese og Roma i dobbel, håper det holder inn. 1-0 til begge

EDIT: Se her ja, Både Sanchez og Di Natale putter, da blir det penger uansett hva som skjer videre da;=)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

JAAAAAA!! Vuci<3

Offside egentlig, men faen heller! mål er mål :D

Og det var det 4-2.

Takk for en nydelig ettermiddag Italia!

Dobbel med Roma og Udinese. Målscorer spill på Di Natale og Sanchez. Satser på litt NHL inatt:)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...