Rockna Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Usikker på om Rooney er ute, men gjør egentlig ikke så mye så lenge Barbatov er på banen. Stoke-oddsen har falt med 15% hos Unibet nå. Lenke til kommentar
Terminat0r Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Prøver meg på denne, i dag må jeg vinne! Manchester United - Stoke (0-1) B Fulham - West Bromwich H Blackpool - Birmingham B Fin odds på 18. Setter 300 her! Edit: det er ikke en sikker bong, følelser spiller en stor rolle her Endret 4. januar 2011 av Terminat0r Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Blackpool - Birmingham B (3,50) Manchester United - Stoke City (0-1) H (2,14) Cardiff City - Leeds United Begge lagene scorer mål (1=Ja, 2=Nei) 1 (1,60) Totalodds: 11,98 Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 0-0 enda for Luton, 30 min igjen. Kom igjen nå... Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 0-0 enda for Luton, 30 min igjen. Kom igjen nå... bare 48% possession for Luton så langt.. hmm ikke helt bra og etter at jeg ble svindlet av Moneybookers gidder jeg ikke nettbookies lenger. Hva skjedde? Jeg er veldig var på hvor jeg legger ut kontoinformasjon på nett. En ettermiddag ble jeg oppringt av nettbanken om at jeg måtte forandre Bank-IDen (dette passordet på nettbanken). Han lurte på om jeg drev med gambling på nett, og jeg svarte ja. Da sa han at et firma som het Moneybookers hadde fått tak i passordet mitt på nettbanken og trukket 200kr ca. Fikk pengene tilbake da. Sorry, men det høres ut som det største bullet jeg har lest på lenge. Om dette hadde vært tilfellet ville nok banken din kontaktet FSA ganske umiddelbart og alarmbjellene gått av. Har overhodet ingen tro på dette. Alt Moneybookers har lagret hos deg er kontonummeret ditt og banknavnet ditt. Jeg bare siterer den infoen jeg fikk fra Postbanken, nothing more. Da tror jeg du må ha misforstått den infoen. Hvis de i det hele tatt villet innrømme overfor en kunde at sikkerheten deres var brutt så hadde jeg vært lettere sjokkert... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Manchester - Stoke One team to win both periodes? YES. 2.66 Fulham - West-Brom H 2.10 Blackpool - Birmingham U 3.30 18 i odds, kontoen blir 11 000 kr rikere kl 23.00 Surt at Birmingham scoret i det 89. minutt... Var nesten så jeg angret på at jeg ikke fulgte din. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Godt at Man united vant. Spilt en trippel idag med Manu, San Antonio Spurs og Chicago Bulls til 2.2 i odds. Smått og godt:P Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Manchester - Stoke One team to win both periodes? YES. 2.66 Fulham - West-Brom H 2.10 Blackpool - Birmingham U 3.30 18 i odds, kontoen blir 11 000 kr rikere kl 23.00 Surt at Birmingham scoret i det 89. minutt... Var nesten så jeg angret på at jeg ikke fulgte din. Manchester gikk vel ikke inn heller Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Manchester - Stoke One team to win both periodes? YES. 2.66 Fulham - West-Brom H 2.10 Blackpool - Birmingham U 3.30 18 i odds, kontoen blir 11 000 kr rikere kl 23.00 Surt at Birmingham scoret i det 89. minutt... Var nesten så jeg angret på at jeg ikke fulgte din. Manchester gikk vel ikke inn heller Tror da det... United ledet vel til pause og fulltid(?) Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Manchester - Stoke One team to win both periodes? YES. 2.66 Fulham - West-Brom H 2.10 Blackpool - Birmingham U 3.30 18 i odds, kontoen blir 11 000 kr rikere kl 23.00 Surt at Birmingham scoret i det 89. minutt... Var nesten så jeg angret på at jeg ikke fulgte din. Manchester gikk vel ikke inn heller Tror da det... United ledet vel til pause og fulltid(?) Slik jeg forstår den vil det si at united må vinne både 1. og 2. omgang - men det ble 1-0 i 1. og så 1-1 i 2. omgang Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Manchester U - Stoke 0-1 H Blackpool - Birmingham B Totalodds 4.76 hos Norsk Monopol. Dritkjipt. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Nvm, leste feil Endret 4. januar 2011 av Rockna Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 faen da!! I morgen vinner jeg!! Arsenal - Manchester City (0-1) H Everton - Tottenham B Bolton - Wigan H Odds: 12,4 Innsats: 500 Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) faen da!! I morgen vinner jeg!! Arsenal - Manchester City (0-1) H Everton - Tottenham B Bolton - Wigan H Odds: 12,4 Innsats: 500 Mja, usikker på den der. Ta heller at begge lag scorer. City har scoret i 8/10 borte kamper i det siste. Arsenal har scoret i 9/10 hjemme kamper. I tidligere oppgjør har begge lag scoret 6/12 Endret 4. januar 2011 av Rockna Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Luton gikk inn, men det gjorde ikke United med handicap. I morgen er det en del fine kamper. Newcastle United - West Ham Klar H. Arsenal - Manchester City Usikker, men heller mot H. Wolverhampton - Chelsea Meget usikker, tror jeg prøver meg på en U, Aston Villa - Sunderland Ikke lett å si, men har mest tro på B, Everton - Tottenham Bør bli B. Everton imponerte ingen sist mot Stoke, og skal få det tøft mot Tottenham. Bolton - Wigan Klar H. Blackburn Rovers - Liverpool Veldig usikker denne også, har tro på U. --- Tottenham, Newcastle og Bolton gir en odds på 8,43 på Unibet. Den spilles nå, mens jeg drøyer de andre kampene litt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Manchester U - Stoke 0-1 H Blackpool - Birmingham B Totalodds 4.76 hos Norsk Monopol. Dritkjipt. Ennå kjipere: Blackpool - Birmingham B (3,50) Manchester United - Stoke City (0-1) H (2,14) Cardiff City - Leeds United Begge lagene scorer mål (1=Ja, 2=Nei) 1 (1,60) Totalodds: 11,98 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Jeg har så og si sluttet å spille på fotball pga slike kjipe tilfeller Jeg vil påstå at det er nesten umulig å gå i pluss ved å bette på fotball MED MINDRE man har råd til å spytte inn masse penger. Har gått over til nesten KUN NBA da det er mye lettere å forutse kamper. Man får mye lavere odds da(med mindre man spiller med HC), men annser det som mye lettere å tippe. Uavgjort er jo heller ingen mulighet, så da stiger vel sannsynligheten for gevinst litt også. Endret 5. januar 2011 av Bosna Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Kunne ikke vært mer enig Bosna. Fotball settes det bare småpenger på for min skyld. Prøver meg på Tottenham (DNB) og Bolton, i en dobbel Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Tror dere om Sunderland og Tottenham, gir fin odds, nesten for god til å ikke prøves. Ellers blir det vell en med Newcastle og Bolton ja, vurderer et HC på Barca i samme slengen. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Skal spille på tottenham, bolton, newcastle og muligens arsenal, men er enda usikker på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå