Dzeko Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Vant på Sacramento under 101 poeng inatt til 1.88 Prøver på en tilsvarende Houston Rockets(bortelag) under 106 poeng idag til 1.87. Rockets spilte igår og skåra kun 85 poeng mot Portland. Møter inatt Denver som har kommet seg nå som Carmello er tilbake. De slapp kun inn 86 sist, dog var dette mot Sacramento som er ligaens dårligste lag. Bomma litt med spådommen idag, endte på akkurat 106 poeng for Rockets! Trodde jeg hadde tapt penga, men så ble jammen meg kuppongen kanselert og jeg fikk innskuddet tlbake Takk betsson! Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Vant på Sacramento under 101 poeng inatt til 1.88 Prøver på en tilsvarende Houston Rockets(bortelag) under 106 poeng idag til 1.87. Rockets spilte igår og skåra kun 85 poeng mot Portland. Møter inatt Denver som har kommet seg nå som Carmello er tilbake. De slapp kun inn 86 sist, dog var dette mot Sacramento som er ligaens dårligste lag. Bomma litt med spådommen idag, endte på akkurat 106 poeng for Rockets! Trodde jeg hadde tapt penga, men så ble jammen meg kuppongen kanselert og jeg fikk innskuddet tlbake Takk betsson! Kjørte under 219 Houston mot denver, ble 106-113 Fikk pengene tilbake. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Vant på Sacramento under 101 poeng inatt til 1.88 Prøver på en tilsvarende Houston Rockets(bortelag) under 106 poeng idag til 1.87. Rockets spilte igår og skåra kun 85 poeng mot Portland. Møter inatt Denver som har kommet seg nå som Carmello er tilbake. De slapp kun inn 86 sist, dog var dette mot Sacramento som er ligaens dårligste lag. Bomma litt med spådommen idag, endte på akkurat 106 poeng for Rockets! Trodde jeg hadde tapt penga, men så ble jammen meg kuppongen kanselert og jeg fikk innskuddet tlbake Takk betsson! Kalles push og skulle bare mangle Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Luton gjorde jobben for bloggen på Lørdag og jeg kjører dem igjen i dag. Møter svake Hayes & Yeading på bortebane: › Hayes & Yeading home: 4-0-7 13-20 › Hayes & Yeading form: 1-0-5 7-15 › Home form: 3-0-3 6-8 › Luton away: 5-1-4 15-12 › Luton form: 5-0-1 18-4 › Away form: 3-1-2 8-6 bettingadviceblog.com for mer trender og beskrivelser... Endret 4. januar 2011 av kjensen 1 Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg følger på Luton i dag. Takk for tipset. I tillegg spiller jeg United (0-1) H mot Stoke på Old Trafford. United er som kjent et helt annet lag hjemme enn borte denne sesongen, og bør vinne denne greit. Stoke tok Everton sist runde, men her blir det betydelig tøffere motstand. De to siste gangene Stoke har vært på besøk på Old Trafford ble det 4-0 og 5-0. Odds: 1,94. Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kjører Luton og ManUTD 1/1, altså leder til pause og til slutt. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ja jeg synes også det høres tungvindt ut. Tenkte jeg skulle bruke mastercard kortet men betsson tar ikke mastercard, fikk høre i ettertid at det visst ikke er mulig uansett å overføre med mastercard til tippeselskap grunnet lovene vi har her i landet... Da blir det vell til å bestille seg et visa kort da. Det er riktig, kortet du bruker må være ett debetkort hvor avregningen skjer fortløpende mot saldo på kontoen din. Det trenger ikke være visa nødvendigvis, men spill på kreditt er ikke lovlig da det har vært tilfeller der spillerne har krevd pengene tilbake i ettertid, med norsk lov i hånd (I følge en høyesterettsdom kan ikke spillegjeld inndrives i Norge selv om det spillet gjelden skriver seg fra var lovlig der det ble foretatt). Hmm. Har ikke lest de siste 2 sidene så vet ikke om diskusjonen her er over eller ikke, men på betsafe har jeg fått satt inn 10 000kr på mastercard. Tapte selvfølgelig disse pengene, da jeg var i en bad streak. Kan jeg kreve disse tilbake? Utspekulert? Ja! Men faen heller, de har nok penger Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Manchester - Stoke One team to win both periodes? YES. 2.66 Fulham - West-Brom H 2.10 Blackpool - Birmingham U 3.30 18 i odds, kontoen blir 11 000 kr rikere kl 23.00 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Blackpool - Birmingham: H 2.25 Manchester United - Stoke: H 1.36 Everton - Tottenham: B 2.75 Totalodds: 8,4 Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Sparta Sarpsborg - Storhamar 1 Linköpings HC - Brynäs IF 1 Skellefteå - Timrå IK 1 Skal gå inn den Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Sparta Sarpsborg - Storhamar 1 Linköpings HC - Brynäs IF 1 Skellefteå - Timrå IK 1 Skal gå inn den God idé, setter en hundrings på den. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Manchester U - Stoke 0-1 H Blackpool - Birmingham B Totalodds 4.76 hos Norsk Monopol. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Manchester U - Stoke 0-1 H Blackpool - Birmingham B Totalodds 4.76 hos Norsk Monopol. 7.20 hos betsson. Er det virkelig så sykt dårlig odds på NT? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ja. Den er helt elendig. Men jeg spiller med lav innsats for gøy, og etter at jeg ble svindlet av Moneybookers gidder jeg ikke nettbookies lenger. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 og etter at jeg ble svindlet av Moneybookers gidder jeg ikke nettbookies lenger. Hva skjedde? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 og etter at jeg ble svindlet av Moneybookers gidder jeg ikke nettbookies lenger. Hva skjedde? Jeg er veldig var på hvor jeg legger ut kontoinformasjon på nett. En ettermiddag ble jeg oppringt av nettbanken om at jeg måtte forandre Bank-IDen (dette passordet på nettbanken). Han lurte på om jeg drev med gambling på nett, og jeg svarte ja. Da sa han at et firma som het Moneybookers hadde fått tak i passordet mitt på nettbanken og trukket 200kr ca. Fikk pengene tilbake da. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Æsj, United kampen har gått opp i odds. 2,06 på handicap nå og 1,35 for united seier... Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 og etter at jeg ble svindlet av Moneybookers gidder jeg ikke nettbookies lenger. Hva skjedde? Jeg er veldig var på hvor jeg legger ut kontoinformasjon på nett. En ettermiddag ble jeg oppringt av nettbanken om at jeg måtte forandre Bank-IDen (dette passordet på nettbanken). Han lurte på om jeg drev med gambling på nett, og jeg svarte ja. Da sa han at et firma som het Moneybookers hadde fått tak i passordet mitt på nettbanken og trukket 200kr ca. Fikk pengene tilbake da. Sorry, men det høres ut som det største bullet jeg har lest på lenge. Om dette hadde vært tilfellet ville nok banken din kontaktet FSA ganske umiddelbart og alarmbjellene gått av. Har overhodet ingen tro på dette. Alt Moneybookers har lagret hos deg er kontonummeret ditt og banknavnet ditt. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Æsj, United kampen har gått opp i odds. 2,06 på handicap nå og 1,35 for united seier... Wayne Rooney ute? Ser oddsen på Stoke har falt 10% og uavgjorten 9%... Ja jeg synes også det høres tungvindt ut. Tenkte jeg skulle bruke mastercard kortet men betsson tar ikke mastercard, fikk høre i ettertid at det visst ikke er mulig uansett å overføre med mastercard til tippeselskap grunnet lovene vi har her i landet... Da blir det vell til å bestille seg et visa kort da. Det er riktig, kortet du bruker må være ett debetkort hvor avregningen skjer fortløpende mot saldo på kontoen din. Det trenger ikke være visa nødvendigvis, men spill på kreditt er ikke lovlig da det har vært tilfeller der spillerne har krevd pengene tilbake i ettertid, med norsk lov i hånd (I følge en høyesterettsdom kan ikke spillegjeld inndrives i Norge selv om det spillet gjelden skriver seg fra var lovlig der det ble foretatt). Hmm. Har ikke lest de siste 2 sidene så vet ikke om diskusjonen her er over eller ikke, men på betsafe har jeg fått satt inn 10 000kr på mastercard. Tapte selvfølgelig disse pengene, da jeg var i en bad streak. Kan jeg kreve disse tilbake? Utspekulert? Ja! Men faen heller, de har nok penger Og dette er ett mastercard som er ett kredittkort? I såfall ville jeg kontaktet banken din og hørt hvordan du bør gå fram. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 og etter at jeg ble svindlet av Moneybookers gidder jeg ikke nettbookies lenger. Hva skjedde? Jeg er veldig var på hvor jeg legger ut kontoinformasjon på nett. En ettermiddag ble jeg oppringt av nettbanken om at jeg måtte forandre Bank-IDen (dette passordet på nettbanken). Han lurte på om jeg drev med gambling på nett, og jeg svarte ja. Da sa han at et firma som het Moneybookers hadde fått tak i passordet mitt på nettbanken og trukket 200kr ca. Fikk pengene tilbake da. Sorry, men det høres ut som det største bullet jeg har lest på lenge. Om dette hadde vært tilfellet ville nok banken din kontaktet FSA ganske umiddelbart og alarmbjellene gått av. Har overhodet ingen tro på dette. Alt Moneybookers har lagret hos deg er kontonummeret ditt og banknavnet ditt. Jeg bare siterer den infoen jeg fikk fra Postbanken, nothing more. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå