dr_vega Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Spiller denne klokken 11. TCU - Wisconsin 2 2.30 21-19.. Pokker heller.. skulle kjørt handikap Endret 2. januar 2011 av dr_vega Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Chelsea - Aston Villa H 1,20 Barcelona - Levante (0-1) H 1,20 Sevilla - Osasuna H 1,55 Valencia - Espanyol H 1,50 Total odds 3.35 / NT Muligens dette i dag, med mindre noen her vil fraråde meg det. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Chelsea - Aston Villa H 1,20 Barcelona - Levante (0-1) H 1,20 Sevilla - Osasuna H 1,55 Valencia - Espanyol H 1,50 Total odds 3.35 / NT Muligens dette i dag, med mindre noen her vil fraråde meg det. barcelona spiller mot levante idag, hvis levante går i en 10-0-0 formasjon tror jeg det kan bli en etmålsseier for barca som mangler messi puyol og pique til denne kampen. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Chelsea - Aston Villa H 1,20 Barcelona - Levante (0-1) H 1,20 Sevilla - Osasuna H 1,55 Valencia - Espanyol H 1,50 Total odds 3.35 / NT Muligens dette i dag, med mindre noen her vil fraråde meg det. barcelona spiller mot levante idag, hvis levante går i en 10-0-0 formasjon tror jeg det kan bli en etmålsseier for barca som mangler messi puyol og pique til denne kampen. Ikke godt å si hva Levante gjør i dag, mulig de har lært noe av 0-8 tapet for Real i cupen. Vet ikke helt om det er smart å parkere bussen foran mål mot Barca, er tross alt 90+ minutter man skal holde ut. Kommer de under så spiller det jo ingen rolle om de taper 1-0 eller 5-0, må jo framover om de skal ha poeng. Men som du nevner, veldig fordel Levante å ha defensive Pique og Puyol ute, da må vel skadeskutte Milito inn. Caicedo er tilbake for Levante og han har 7 goller på 12 kamper. Jeg sliter litt med å se at Levante skal holde ut, men skal vel aldri si aldri og ser en annen kar jeg har respekt for kjører Levante to score i dag som ett av sine bets. Kunne tenkt meg litt bedre odds der selv. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Kjører Dundee FC i dag selv på BettingadviceBlog. Fikk 1.84 hos Pinnacle og synes det er bra odds mot ett lag som sliter fælt med å score. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Spiller denne klokken 11. TCU - Wisconsin 2 2.30 21-19.. Pokker heller.. skulle kjørt handikap TCU var faktisk årets spill (NCAAF Game of the Year) hos karen jeg følger på NCAAF. Ikke akkurat så gullspill som han skulle ha det til (ML).. Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Spiller denne klokken 11. TCU - Wisconsin 2 2.30 21-19.. Pokker heller.. skulle kjørt handikap TCU var faktisk årets spill (NCAAF Game of the Year) hos karen jeg følger på NCAAF. Ikke akkurat så gullspill som han skulle ha det til (ML).. Hadde egentlig ikke satt meg så veldig inn i det, hadde bare fått tips om at Badgers hadde langt bedre sjanser til å ta denne enn hva oddsen skulle tilsi. De var vel cm unna å dra kampen inn i overtid også.. hadde det bare ikke vært for en eller annen forsvarsmark ved navn Tank(!).. Forøvrig siste gang jeg gidder å kaste bort tid på amerikansk fotball, herregud for en døll opplevelse. 3 timer tar det jo faen meg, og 2 av de tre timene er reklame. Kampen jeg gleder meg til i dag er Rangers - Celtic, men er umulig å velge en favoritt. Tror den går live på Bet365. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Chelsea - Aston Villa H 1,20 Barcelona - Levante (0-1) H 1,20 Sevilla - Osasuna H 1,55 Valencia - Espanyol H 1,50 Total odds 3.35 / NT Muligens dette i dag, med mindre noen her vil fraråde meg det. barcelona spiller mot levante idag, hvis levante går i en 10-0-0 formasjon tror jeg det kan bli en etmålsseier for barca som mangler messi puyol og pique til denne kampen. Ikke godt å si hva Levante gjør i dag, mulig de har lært noe av 0-8 tapet for Real i cupen. Vet ikke helt om det er smart å parkere bussen foran mål mot Barca, er tross alt 90+ minutter man skal holde ut. Kommer de under så spiller det jo ingen rolle om de taper 1-0 eller 5-0, må jo framover om de skal ha poeng. Men som du nevner, veldig fordel Levante å ha defensive Pique og Puyol ute, da må vel skadeskutte Milito inn. Caicedo er tilbake for Levante og han har 7 goller på 12 kamper. Jeg sliter litt med å se at Levante skal holde ut, men skal vel aldri si aldri og ser en annen kar jeg har respekt for kjører Levante to score i dag som ett av sine bets. Kunne tenkt meg litt bedre odds der selv. --------------------------------------- valdes daniel alves---------------marc bartra-----------eric abidal----------andrade maxwell xavi hernandez----------------busquets-------------------andres iniesta pedro rodriguez------------bojan krkic----------------- david villa det er den mest sannsynlige lagoppstillina, og som du ser her: http://es.levanteud.com/noticias/levante12640.html er caicedo ikke med i levantes tropp. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Chelsea får en billig straffe og Lampard scorer! Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hehe, glad jeg ikke fulgte den med at Lampard scorer nå. Synes forsåvidt det var en grei straffe. Litt klønete forsvarsspill. Men uflaks for spillet at det nettopp skullebli straffe. Synes jeg gjorde tidenes spill i dag! Over 35,5 bookingpoeng i Chelsea-kampen. Har jo haglet med kort. Den gikk inn før det var spilt en halvtime. Ellers er det en spennende kamp klokken 16 som jeg har fulgt et tips på. Det er Falkirk - Stirling Albion. Dette skal visst bli en soleklar hjemmeseier. Falkirk vant sist oppgjør med hele 5-0. Det som gjør denne kampen så spesiell er at bortelaget omtrent ikke har spillere. 12 førstelagsspillere ute pga. skader/sykdom. Det ble tipset om HT1/FT1, men jeg fant ikke den varianten hos Unibet. Har derfor prøvd med på HF1 og over 3,5 til relativt gode odds. Jeg har lite peiling på denne kampen, men velger å følge dette tipset, som visstnok allerede skal være "årets tips". Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Ellers er det en spennende kamp klokken 16 som jeg har fulgt et tips på. Det er Falkirk - Stirling Albion. Dette skal visst bli en soleklar hjemmeseier. Falkirk vant sist oppgjør med hele 5-0. Det som gjør denne kampen så spesiell er at bortelaget omtrent ikke har spillere. 12 førstelagsspillere ute pga. skader/sykdom. Det ble tipset om HT1/FT1, men jeg fant ikke den varianten hos Unibet. Har derfor prøvd med på HF1 og over 3,5 til relativt gode odds. Jeg har lite peiling på denne kampen, men velger å følge dette tipset, som visstnok allerede skal være "årets tips". og 1-0 etter 5 min Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Flotters. Hvor kan jeg følge kampen? Edit: Fant den. 2-0. Edit2: 2-1. Ser bra ut, bare de ikke mister ledelsen til pause. Edit3: 3-1 etter 36 min. Overspillet er allerede inne! Og mangler bare at de holder ledelsen til pause, noe de garantert gjør. Deilig! Endret 2. januar 2011 av Nistelrooy Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Haha, konge. Fulgte et tips på Oddsen.nu på at Adrian scorer for Coruna. Den gikk jo greit:) ..bare synd jeg kombinerte den med Wigan-Newcastle 1 og Gijon - Malaga X i en håpløs 43oddser... Menmen, alt kan enda skje:) Uansett, alltid like morsomt når instinktene treffer Nistelrooy: Hvor mye fikk du på over 3.5? Endret 2. januar 2011 av dr_vega Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Endelig litt norsk hockey. Stavanger - Manglerud/Star ( 0 : 1.5 ) : 1 Lørenskog - Stjernen ( 0 : 1.5 ) : 1 Lillehammer - Rosenborg : 1 Total odds: 2.55 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Athletic Bilbao med rødt kort også nå... FML. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Nistelrooy: Hvor mye fikk du på over 3.5? 2.65 Forøvrig spiller jeg også på Wigan. Andy Carroll er ute for Newcastle, noe som svekker Newcastle offensivt. Prøver meg også på riktig resultat 1-0 til Wigan. 7,5 er god odds med tanke på resultatene fra de forrige matchene. Og Falkirk-kampen er det pause i nå. Begge spillene gikk inn. Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Nistelrooy: Hvor mye fikk du på over 3.5? Og Falkirk-kampen er det pause i nå. Begge spillene gikk inn. Gratulerer, bra spilt:) Betsson tilbydde bare O.2,5 spill til en odds på 1,35 eller noe slikt, så stod over. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Takker. Deilig å vinne tilbake det tapte fra NHL i natt. Jeg må virkelig slutte å spille på NHL og NBA. Har null peiling på det, men gøy å spille litt allikevel, hehe. TBP min på NBA og NHL er kanskje rundt 40%, mens den på fotball er omtrent 125%. Men jeg skal føre opp alt jeg spiller i 2011, for å se hvor mye jeg taper/vinner. Greit å ha kontroll over spillingen, ellers er det lett å tape mer enn man tror. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Har vunnet god del i det siste nå, 1000kr til så blir det en PS3 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Takker. Deilig å vinne tilbake det tapte fra NHL i natt. Jeg må virkelig slutte å spille på NHL og NBA. Har null peiling på det, men gøy å spille litt allikevel, hehe. TBP min på NBA og NHL er kanskje rundt 40%, mens den på fotball er omtrent 125%. Men jeg skal føre opp alt jeg spiller i 2011, for å se hvor mye jeg taper/vinner. Greit å ha kontroll over spillingen, ellers er det lett å tape mer enn man tror. Har et greit excel ark du kan få, som jeg selv bruker for og ha kontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå