Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjørte singel på ManUTD før idag, har nå denne;

01.01.2011 16:00 Sunderland - Blackburn (1X2)1 1.77

01.01.2011 16:00 Tottenham - Fulham (1X2)1 1.52

01.01.2011 16:00 Manchester City - Blackpool H(0 - 1)1 1.71

01.01.2011 16:00 Luton Town - Rushden & Diamonds (1X2) 1 1.75

Totalodds; 8.05

Ser bra ut så langt, bare city som ikke er inne atm.

Lenke til kommentar

Oddsen på United i morgen er god, 1.55. Sikkert mulig å få bedre odds også. Greit nok at United har slitt mye borte denne sesongen, men det kommer garantert til å løsne mot WBA. Dette er laget som slipper inn flest mål, i tillegg sliter de hardt med skader, spesielt i forsvarsrekka. United har mye å hevne fra det første møtet mot WBA, som endte 2-2. I tillegg til at det ble poengtap 1-1 borte mot Birmingham sist. Nani er mulig også tilbake. Har tro på mange mål.

Hittill har jeg kun spilt på borteseier, men prøver meg nok på 2 scoringer til Berbatov til 7 i odds, samt et par over spill. Men usikker på hvor mange mål som vil komme, skal se litt nærmere på den i morgen.

Birmingham - Arsenal B

Manchester City - Blackpool H

Tottenham - Fulham H

West Bromwich - Manchester United B

Denne skal være KLINK! Angrer meg litt for at jeg ikke tok City med handicap. Arsenal skal ha nok å revansjere etter 2-2 mot Wigan sist, mens City er i strålende form nå, sammen med Tottenham.

Innsats,- 150. Odds: 4,78

Edit: Kommer med flere spill i morgen. Liverpool - Bolton er ekstra interessant. Kommer hvertfall ikke til å spille på Liverpool. Bolton viste gode takter mot Chelsea sist. Jeg mener de var svært uheldige som ikke fikk med seg poeng. Mener faktisk de skulle fått med seg alle tre poengene. Mot Liverpool tipper jeg de får me seg poeng. En X2 variant synes jeg ikke er et dårlig spill. Selv om Elmander ikke scoret mot Chelsea tror jeg han vil score her. Kommer til å spille på at han scorer flere enn Torres til 5 i odds.

Spilte på de samme kampene der, så la jeg i tillegg til

sunderland-blackburn, og den gikk også i boks :)

Bra tippet, håper på flere slike tippe tips! :)

Lenke til kommentar

Spiller på NBA inatt, to dobler

San Antonio Spurs - Oklahoma City 1

Chicago Bulls - Cleveland Cavaliers +13.5 2

Samlet odds: 2.47

Washington Wizards - New Orleans Hornets 2

Denver Nuggets - Sacramento Kings + 10 2

Samlet odds: 3.49

Kan ikke si at jeg føler meg veldig sikker, men tror det er to gode spill.

Endret av Bosna
Lenke til kommentar

Oddsen på United i morgen er god, 1.55. Sikkert mulig å få bedre odds også. Greit nok at United har slitt mye borte denne sesongen, men det kommer garantert til å løsne mot WBA. Dette er laget som slipper inn flest mål, i tillegg sliter de hardt med skader, spesielt i forsvarsrekka. United har mye å hevne fra det første møtet mot WBA, som endte 2-2. I tillegg til at det ble poengtap 1-1 borte mot Birmingham sist. Nani er mulig også tilbake. Har tro på mange mål.

Hittill har jeg kun spilt på borteseier, men prøver meg nok på 2 scoringer til Berbatov til 7 i odds, samt et par over spill. Men usikker på hvor mange mål som vil komme, skal se litt nærmere på den i morgen.

Birmingham - Arsenal B

Manchester City - Blackpool H

Tottenham - Fulham H

West Bromwich - Manchester United B

Denne skal være KLINK! Angrer meg litt for at jeg ikke tok City med handicap. Arsenal skal ha nok å revansjere etter 2-2 mot Wigan sist, mens City er i strålende form nå, sammen med Tottenham.

Innsats,- 150. Odds: 4,78

Edit: Kommer med flere spill i morgen. Liverpool - Bolton er ekstra interessant. Kommer hvertfall ikke til å spille på Liverpool. Bolton viste gode takter mot Chelsea sist. Jeg mener de var svært uheldige som ikke fikk med seg poeng. Mener faktisk de skulle fått med seg alle tre poengene. Mot Liverpool tipper jeg de får me seg poeng. En X2 variant synes jeg ikke er et dårlig spill. Selv om Elmander ikke scoret mot Chelsea tror jeg han vil score her. Kommer til å spille på at han scorer flere enn Torres til 5 i odds.

Spilte på de samme kampene der, så la jeg i tillegg til

sunderland-blackburn, og den gikk også i boks :)

Bra tippet, håper på flere slike tippe tips! :)

Hyggelig! :) Fikk et pent overskudd i dag selv, med den bongen der, samt singel på United på livebet til 1,8 i odds.

Synes ikke de to Premier League-kampene i morgen er så spennende. Chelsea vinner trolig mot et svakt Villa lag. Wigan - Newcastle er mer åpen. Mulig jeg prøver en variant på at Andy Carroll scorer.

Lenke til kommentar

Komboen Lampard scorer ikke og Andy Carroll scorer er litt interessant.

Tror Chelsea er på bedringens vei nå. Aston Villa har vært håpløse i år (fjor) og jeg tror man ganske trygt kan spille HC på Chelsea.

Ellers er det tre spanske hjemmelag som vurderes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...