dr_vega Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Mitt beste tips for kampen: Johan Elmander scorer til 4,5 Følger deg på den, kombinerer med at Arsenal leder til pause mot Wigan. Magefølesen for i kveld sier 3-0 seier til Liverpool. Men 6 i odds var ikke mye å rope hurra for. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Gikk dårlig for flere av oss i kveld... Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 shiznit happens Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Lappen idag:Chelsea - Bolton B 10,00Wigan - Arsenal B 1,50St Mirren - Hearts B 1,80 Total odds: 27Innsats: 50 Mulig gevinst: 1350 Fikk inn 1/3 da.. Ingen bombe at Bolton kom til å ryke, men måtte ta den med. Etter nyttår blir det ikke mye høye oddser fra meg ihvertfall Gikk dårlig for flere av oss i kveld... Desverre, men neste gang derimot! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2010 Alt feilet på fotballbanen i dag, men NBA og NHL ordnet opp for meg. Har null peiling, men satset på Bobcats og NY Rangers og det holdt bra. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 30. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2010 Gikk dårlig for flere av oss i kveld... Var noen flerfoldige tusener av kuponger med Chelsea, Arsenal og Liverpool. Tipper også at mesteparten av kontoene ble tømt på dem og bookmakerne venter bare på at hundrelapper blir satt inn igjen, og tapt igjen til helgen. De hadde nok en kjekk dag i går... Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 30. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2010 Gikk heldigvis såvidt i pluss i går ved å sette et livebet på wolves da det begynte å lukte av nok en liverpoolsmell litt uti første omgang. Noen hockeypicks for dagen? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 30. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2010 Noen hockeypicks for dagen? Jeg kjører en finsk dobbel med IFK Helsinki og Jyp Jyväskylä. Rundt 2.25... Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 30. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2010 Noen tips for natten? Eventuelt noen som følger Australsk A-Liga her som har noen formening om Central Coast Mariners - Melbourne Victory i morgen tidlig? Fin odds. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Slenger inn en latterlig kupong til lørdag. 550 i totalodds. Veldig morsomt om den går inn, så definitivt verdt en tyvekroning eller så Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Hvilke lag skal man spille på i morgen (lørdag) mon tro? Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Er vel ikke så mye å spille på i dag? Bortsett fra nyttårstaler da.. Satte noen helt ubetydelige summer på; Chile, Nord-Korea, Håndballjentene, Drillo og Odds Endret 31. desember 2010 av dr_vega Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Oddsen på United i morgen er god, 1.55. Sikkert mulig å få bedre odds også. Greit nok at United har slitt mye borte denne sesongen, men det kommer garantert til å løsne mot WBA. Dette er laget som slipper inn flest mål, i tillegg sliter de hardt med skader, spesielt i forsvarsrekka. United har mye å hevne fra det første møtet mot WBA, som endte 2-2. I tillegg til at det ble poengtap 1-1 borte mot Birmingham sist. Nani er mulig også tilbake. Har tro på mange mål. Hittill har jeg kun spilt på borteseier, men prøver meg nok på 2 scoringer til Berbatov til 7 i odds, samt et par over spill. Men usikker på hvor mange mål som vil komme, skal se litt nærmere på den i morgen. Birmingham - Arsenal B Manchester City - Blackpool H Tottenham - Fulham H West Bromwich - Manchester United B Denne skal være KLINK! Angrer meg litt for at jeg ikke tok City med handicap. Arsenal skal ha nok å revansjere etter 2-2 mot Wigan sist, mens City er i strålende form nå, sammen med Tottenham. Innsats,- 150. Odds: 4,78 Edit: Kommer med flere spill i morgen. Liverpool - Bolton er ekstra interessant. Kommer hvertfall ikke til å spille på Liverpool. Bolton viste gode takter mot Chelsea sist. Jeg mener de var svært uheldige som ikke fikk med seg poeng. Mener faktisk de skulle fått med seg alle tre poengene. Mot Liverpool tipper jeg de får me seg poeng. En X2 variant synes jeg ikke er et dårlig spill. Selv om Elmander ikke scoret mot Chelsea tror jeg han vil score her. Kommer til å spille på at han scorer flere enn Torres til 5 i odds. Endret 31. desember 2010 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Sendte mail til Unibet nå om de kunne sette opp Handicapspill på citykampen nå. 1 Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Håper den går inn, tenkte jeg skulle sette 150kr på den også Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg tror Ragnar har truffet på så og si samtlige tips siden (og inkludert) Irland - Norge kampen. Så vidt jeg har fått med meg har han knapt bommet et par ganger, noe jeg synes det er ganske godt gjort med tanke på hvor lotto mye av fotballen har vært i høst/vinter. Selvom han stort sett bare foreslår 1 kamp om dagen, er det som regel en grei odds og fint å bruke som banker i et systemspill eller dobbel. Måtte nesten føre litt regnskap etter dette og det har ikke akkurat vært oppløftende. Registert kampene siden 15 Des og det har gitt en tilbakebetaling på 60%. Det er godt under snittutbetalingen til Langoddsen som er på 85%. Selvsagt ingen langsiktige tall siden det er kun 14 registrerte tips, 4 har gått inn så langt. Jeg fortsetter å skrive dem ned så får vi se om det bedrer seg. Sunderland til 2.00 i ettermiddag... Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Er den bankers? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Det vil jeg på ingen måte si. Vurderte å heller satse på Blackburn, men fant ut at hele kampen er for utrygg. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Kjører litt engelsk på BettingadviceBlog i dag: 01 Jan: Luton – Rushden & Diamonds : Homewin | 1.62 @ Victor Chandler | 16:00 CET Conference (England) › Luton home: 7-2-1 26-8 › Luton form: 5-0-1 19-6 › Home form: 5-0-1 20-5 › Rushden & Diamonds away: 3-4-4 13-15 › Rushden & Diamonds form: 2-2-2 10-9 › Away form: 2-3-1 9-7 Har ellers funnet en bra priset NBA kamp på SportsProfit og helgesystemet ligger ute på SoccerProfit (2 kamper i ettermiddag)... Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 God start på manchesterkampen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå