tempozzz Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Hva menes egentlig det med (0-1) og (1-0) osv? Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Hva menes egentlig det med (0-1) og (1-0) osv? Handikap .. Hvis det er (0-1) "starter" bortelaget med 1 mål i kampen som handikap! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Hva menes egentlig det med (0-1) og (1-0) osv? Feks: Chelsea - Arsenal (0-1) Hvis du tipper på at Chelsea vinner, må de score to mål for at du skal få riktig på den. Scorer de ett mål, blir det uavgjort. Det er rett og slett at det ene laget starter med ett mål. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Takk til dere begge for raske svar, da ble det klarere Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Dagens: West Ham United - Everton B 2,20 Tottenham - Newcastle United H 1,50 Birmingham - Manchester United B 1,53 Manchester City - Aston Villa H 1,47 Innsats: Totalt 723,19,- Har spilt system med 4 singler, 6 dobler, 4 tripler og en firling. Denne er bankers! Gikk du i pluss på den? Nei, men faen så surt! En dommerfeil gjør at jeg går i minus! ARG... Sitter igjen med 240 av de 720 kronene... Endret 29. desember 2010 av Nistelrooy Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Hamilton Academicals - Aberdeen 2 - 2.80 Setter min tillit til Aberdeen i dag og håper at managerbytte var akkurat det som måtte til for å snu en sesong med mye tap:) Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Chelsea - Bolton H Wigan - Arsenal B Liverpool - Wolverhampton H Spiller på dette i dag Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Chelsea har sjanglet veldig i det siste, og Bolton har imponert i år så jeg ville ikke tatt den med. Jeg har heller en singel på Bolton borte til 10 i odds hos Unibet. I tillegg kjører jeg: 73 H Thomas Morgenstern - Andreas Kofler 102 H Nottingham Forest - Derby (0-1) 109 B Wigan - Arsenal (1-0) 113 H Liverpool - Wolverhampton (0-1) Odds: 19.09. Dette er gambling og jeg kan nesten ikke anbefale denne bongen. Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Forstår meg ikke på oddsfordelingen på Chelsea - Bolton. Bolton ligger 1 plass og to poeng bak Chelsea, riktignok med en kamp mer spilt, men skulle tro det var noe jevnere. Med tanke på formen til Chelsea om dagen, ser jeg ingen verdi å spille Chelsea til 1.31 i odds. Det skulle ikke forundre meg om dagen i dag blir den hvor det snur for Londonlaget, det er jo dømt til å komme, men på en annen side tror jeg Bolton kommer til å prestere over evne i denne gyldne sjansen til å slå et av storlagene og klatre på tabellen. 5 for U og 10 for Boltonseier er bare for godt til å la gå fra seg. Setter nok en liten sum for morrosskyld. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg har registrert meg på Betfair, men skjønner egentlig fint lite. Du spiller MOT at Bolton vinner. Skulle ikke det bety at jeg vinner om det blir seier til Chelsea eller uavgjort? Men det er jo umulig, til 13,5 i odds. Kan noen forklare? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Jeg tror bettingselskapene gjør slik for å lure en hel mengde folk. Mange som ikke følger så godt med og ser bare "Chelsea hjemme, mot Bolton, de må bare vinne". Og når det ser at oddsen er så lav tenker de at den er bankers. Jeg er overbevisst om at de med så lav odds prøver å lure folk. Men nå er ikke kampen spilt, kanskje vinner Chelsea 5-0 plutselig... Til dr-vega. Endret 29. desember 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Godt mulig det er sånn... Jeg blir ikke overrasket om Chesea vinner 5-0, men er ingen penger å tjene på det. Hadde oddsen vært slik den burde være, f.eks 2,3 - 3,9 - 5,0 eller noe slikt, kunne jeg godt tenkt meg å spille på at Chelsea finner formen igjen. Men ikke til 1.31. Etter min mening er det flere gode alternativer til Chelseakampen i kveld for de som vil kombinere flere kamper. Ingenting å hente på å ta med usikre Chelsea til sånn fise-odds. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Hadde oddsen vært slik den burde være, f.eks 2,3 - 3,9 - 5,0 eller noe slikt, kunne jeg godt tenkt meg å spille på at Chelsea finner formen igjen.Jeg ville også spilt på kampen om det var oddsen, siden det er en surewin. For eksempel: 12.21% surewin ved å satse 891.2 kan du vinne 1000 du må satse 434.8 på 2.3 du må satse 256.4 på 3.9 du må satse 200 på 5.0 Så kanskje ikke så rart oddsen ikke ligger der. Men er helt enig i at det ikke er verdi på Chelsea til 1.31. Jeg ville hatt minst 1,5 for å spille Chelsea. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Hva tror dere om Chelsea - Bolton ? Har lyst til å spille en 50lapp på Bolton seier, 10 i odds. Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Hadde oddsen vært slik den burde være, f.eks 2,3 - 3,9 - 5,0 eller noe slikt, kunne jeg godt tenkt meg å spille på at Chelsea finner formen igjen.Jeg ville også spilt på kampen om det var oddsen, siden det er en surewin. For eksempel: 12.21% surewin ved å satse 891.2 kan du vinne 1000 du må satse 434.8 på 2.3 du må satse 256.4 på 3.9 du må satse 200 på 5.0 Så kanskje ikke så rart oddsen ikke ligger der. Men er helt enig i at det ikke er verdi på Chelsea til 1.31. Jeg ville hatt minst 1,5 for å spille Chelsea. Hehe, ja så etterpå at den ble litt mongo. Kan ikke mye om oddsystemet og fordelingen av poeng på tre poster. Men dere skjønner tegninga, oddsen skulle vært jevnere med tanke på hvor tett lagene ligger. Gidder aldri spille på odds under 1.5 ved mindre det er sånn over 90% sjanse for at den går inn Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Spiller en dobbel idag Wigan - Arsenal 2 Detroit Pistons - Boston Celtics 2 Samlet odds: 2.05 Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Hva tror dere om Chelsea - Bolton ? Har lyst til å spille en 50lapp på Bolton seier, 10 i odds. Hva jeg tror? Meget sannsynelig at Chelsea slår tilbake her. Typisk om de skal gjøre det i hvertfall. United gikk jo på en smell i går, så motivasjonen bør være der. Kan fort bli stygt for Bolton om Chelsea får alt til å klaffe. Men Bolton er heller ikke til å kimse av. Tre av de fire siste Premier League-kampene har endt med 1-1 for Chelsea, dette var mot Totteham, Everton og Newcastle. Så mulig denne også kan ende 1-1, som kan fås til nærmere 14 i odds. Synes det er god verdi i det spillet basert på de siste kampene til Chelsea. Men jeg har også ganske stor tro på over 2,5 mål til 1,7. Ser vi på de siste tre møtene mellom disse to lagene ser vi at forrige kamp endte 1-0, mens de to foregående endte med 4-0 til Chelsea. Bolton på sin side har begynt å vinne og tape annenhver kamp. Den forrige vant de 2-0 mot West Brom, så da blir det vel tap her. Konklusjon: Meget usikker kamp. Derfor kommer jeg ikke til å spille på den. Mitt beste tips for kampen: Johan Elmander scorer til 4,5 hos Unibet. Elmander er Boltons toppscorer med 9 nettkjenninger. Hos Chelsea har ingen scoret mer enn 7 ganger, men det har både Drogba og Malouda gjort. At Drogba scorer flere enn Kevin Davies kan også spilles til 2,3. Jeg tror forøvrig kampen ender 2-1 til Chelsea, så (0-1) til 3,75 kan spilles, men jeg synes den er litt for usikker. Spennende kamp! Gleder meg til den, selv om jeg ikke skal spille på den. Endret 29. desember 2010 av Nistelrooy Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg tror bettingselskapene gjør slik for å lure en hel mengde folk. Mange som ikke følger så godt med og ser bare "Chelsea hjemme, mot Bolton, de må bare vinne". Og når det ser at oddsen er så lav tenker de at den er bankers. Jeg er overbevisst om at de med så lav odds prøver å lure folk. Men nå er ikke kampen spilt, kanskje vinner Chelsea 5-0 plutselig... Til dr-vega. Vil anbefale alle å sette sine egne odds/% før de foreligger. Selv bruker jeg 110/% for å finne ok verdi i lengden. Det vil si at hvis jeg setter 50% på hjemmelaget vil jeg ha 2.20 i odds for å spille (50% x 2.20 = 110%). Hvis jeg klarer å gjøre jobben vil jeg da ha 10% rente på hver kamp. Jo høyere % du krever, jo færre spill vil du ha, helt opp til hvilken riskprofil man ønsker. Dette krever jo at du nødvendigvis har litt peiling på hva du driver med, men er ganske artig om man er seriøst interresert. Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Hamilton Academicals - Aberdeen 2 - 2.80 Setter min tillit til Aberdeen i dag og håper at managerbytte var akkurat det som måtte til for å snu en sesong med mye tap:) Skål Endret 29. desember 2010 av dr_vega Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Lappen idag: Chelsea - Bolton B 10,00 Wigan - Arsenal B 1,50 St Mirren - Hearts B 1,80 Total odds: 27 Innsats: 50 Mulig gevinst: 1350 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå