Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

47. West H-Newcast H 1,85 3-1 H

83. Horsens-Ob B 1,70 1-2 B

92. Havre-Lyon B 1,65 0-1 B

95. Bodø/gl-Fredrik H 2,05 2-1 H

-

Total odds: 10,64

Mulig premie: 213,-

Da spilte jeg vertfall inn de 180 kronene jeg har tippa for idag.

Jeg trodde jeg spilte for 30kr, men den gang ei :/

Satser mer i morgen på Stabæk, City og Villa, tror det blir en pen trippel.

Lenke til kommentar
Tror folket om WB - Villa?

Tenker å sette 200kr på Villa i den kampen

EDIT: Satt 268kr på kampen jeg!

Satser på å vinne litt penger, også satse 300kr på Manchester seier imorra

Får vel overanalysere kampene senere, men West Brom - Villa B frister jo såpass ustabile som WB er.

Snakker du om City eller United? (Forhåpentligvis ikke United :D) City er vel et greit tips mot Pompey hjemme med det laget de stiller nå.

Selv sikler jeg på Chelsea - ManUtd UB til 1,69 i odds. Med tapet for Liverpool sist helg tror jeg de røde er morderisk innstilt på å ta poeng her.

Lenke til kommentar
Årets bommert..

1. Bayern München - Werder Bremen

2.28

Bortlaget scorer , Du spilte på:Nei

Resultat: (2-5)

Beklager, men må nesten le ^^

Jeg fikk denne inn i dag:

Le Havre - Lyon B 0-1

Atlético Madrid - Recreativo de Huelva (0-1) H 4-0

Total odds 3,50

Innsats 50kr

Gevinst 175

Lenke til kommentar

I morgen har jeg troen på denne bongen:

Chelsea - Manchester United 3.35 B

Hull City - Everton 2.30 B

Manchester City - Portsmouth 2.00 H

West Bromwich - Aston Villa 2.25 B

Mange har mistet troen på united, men nå må djevlene vise at de vil være med i kampen om trofeet også i år. Håper og tror på en knapp united seier. (Ja, jeg er united patriot).

Resten av kampene har jeg ingen god grunn for å tippe på annet en magefølelsen :p

Har lagt inn en "Yankee" (alle kombinasjoner utenom singel) med total innsats på 110kr, potensiell utbetaling er ca. 1200kr.'

Lenke til kommentar

Okey, da tror jeg at jeg har funnet noen gode kombinasjoner for i morgen. Setter spillene nå før bookmakerne begynner å endre oddsen noe særlig.

Setter 50 kroner på denne til drøyt 7 i odds.

Kalmar FF - IFK Gøteborg H 2,15

Dette er faktisk svensk cupfinale. Kalmar har 4-1-0, IFK 2-2-1. Kalmar er helt klart i form; blant annet slo de Feyenoord 1-0 borte i UEFA-cupen i uka, noe som var en ganske så stor skrell. Kalmar leder også ligaen og har med dette sjansen til å ta The Double. Kalmars hjemmestatistikk er 9-2-0, mens IFKs bortestatistikk er 2-6-3. Alt tyder på H her, ser bra verdi i dette spillet.

Cagliari - Juventus B 1,57

Cagliari har vært svake i det siste, og har da også tapt de to første kampene i Serie A. Juventus har hatt en god start på sesongen, og har spilt godt. Var uheldige som ikke fikk med seg alle poengene fra Fiorentina, og tok en sterk hjemmeseier mot Udinese i sist runde, samt slo Zenit i mesterligaen i midtuka. Lite som tyder på en bombe her.

West Bromwich - Aston Villa B 2,25

Den mest usikre kampen. Bromwich har spilt godt, og slo West Ham 3-2 i siste hjemmekamp. Samtidig har de røket 0-5 for Wigan hjemme, så variabelt kamputfall er melodien så langt. Tror Villa blir et hakk for sterke og avgjør, men dette blir nok fort jevnt. 1-2?

Setter nye 50 kroner på denne.

FC København - Aalborg H 1,75

AaB savner formodentlig Hamrèn; de har fått en katastrofal sesongstart, og nå skal de opp mot tittelfavoritter FCK i Parken. FCK spilte godt i Moskva i midtuka og vant 2-1, mens AaB var noe heldige som fikk med seg poenget fra Celtic Park. Potensielt jevnt oppgjør der jeg tror FCK tar en knapp seier.

50 kroners innsats nok en gang.

AC Milan - Lazio UB 2,02

Milan har hatt en piss dårlig sesongstart, med første seier i UEFA-cupen i midtuka, en noenlunde grei 3-1. Ellers har de tapt begge sine seriekamper, mot relativt middelmådig motstand. Lazio har derimot åpnet svært bra, så dette spillet ser jeg på som godt.

25 kroners innsats på en adeccoliga-kupong.

Hødd - Kongsvinger B 1,91

Med seier her vil Kongsvinger være opp i ryggen på Alta, og så mye nærmere sikker plass. Hødd er fortsatt fortapt, og tapte sist 6-1 for Bryne. Kongsvinger på sin side tok en overraskene, men overbevisende seier mot Hønefoss. Virker som om de fleste satser på at "Nordlie-effekten" har slått såpass rot på Kongsvinger at de vinner denne kampen, oddsen var godt over 2 senest i går.

Sandefjord - NIL-Trysil (0-1) H 1,77

Sandefjord i kjempeslag mot et NIL-Trysil som langt fra kan stille sitt beste lag i denne kampen tror jeg ender med klar seier til hvalfangerne.

Hønefoss - Sogndal UB 1,47

Nok et garderingsspill. Hønefoss tapte mot Kongsvinger i sist runde, og har bare ett poeng på sine siste to kamper. Sogndal på sin side har fire strake og er i flyten. B er høyst spillbar her til 2,55 i odds, men jeg safer med en UB.

Skal kjøre en tippeliga + en spansk kupong så snart jeg får plukket ut noen kamper jeg liker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Måtte bestemme meg før jeg stikker å trener. Gledegruer meg til Chelseakampen.

22. Fiorent-Bologna H 1,45 Sø 15:00

73. Odd-Moss H 1,25 Sø 18:00

75. Sandefj-Nybergs H 1,35 Sø 18:00

-

Total odds: 2,45

Mulig premie: 147,-

20. Cagliar-Juventu B 1,50 Sø 15:00

37. Hødd-Kongsvi B 1,95 Sø 16:00

81. Viking-Stabæk B 2,20 Sø 20:00

Som System 2 av 3 (3 rekke), gir dette:

-

1. Odds: 2.93 Mulig premie: 147,-

20 B 37 B

-

2. Odds: 3.30 Mulig premie: 165,-

20 B 81 B

-

3. Odds: 4.29 Mulig premie: 215,-

37 B 81 B

-

Mulig premie: 526,-

3. West Br-Aston V B 2,20 Sø 13:00

34. Hull-Everton B 2,15 Sø 16:00

-

Total odds: 4,73

Mulig premie: 237,-

Føler at det er gode muligheter på alle kupongene.

edit: merkelig dobbelpost-ting.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Porsmouth og Defoe kan bli småskumle for City idag.

Holder meg et stykke unna den kampen. Helt åpen i mine øyne.

Helt enig!

Men la inn en risky kupong på 20kr nå også.

Hønefoss - Sogndal 2 2.7

Manchester City - Portsmouth X 3.3

Fiorentina - Bologna X 3.7

Chelsea - Manchester United 2 3.5

Total odds 115,38

innsats: 20kr

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...