tempozzz Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Dette er vell ikke så gærnt eller? 24. PSV Eindhoven - Roda JC H 62. Lille - Nancy H 69. Besiktas - Gaziantepspor H 73. Larissa - Olympiakos B 81. Real Madrid - Sevilla H Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Chievo - Juventus (1) U 5.25 Aris - Xanthi H 1.65 Lazio - Udinese U 3.3 Bari - Palermo U 3.2 Total: 91 Tør du sette litt på denne kjensen? Bankers idag Hvis folk er i litt mindre gambling humør frister kanskje denne: Chievo - Juventus HU 1.79 Aris - Xanthi H 1.65 Lazio - Udinese X2 1.83 Bari - Palermo HU 1.68 Total: 9.5 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Chievo - Juventus (1) U 5.25 Aris - Xanthi H 1.65 Lazio - Udinese U 3.3 Bari - Palermo U 3.2 Total: 91 Siden den er bankers, så setter vi noen kroner på den der. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Chievo - Juventus (1) U 5.25 Aris - Xanthi H 1.65 Lazio - Udinese U 3.3 Bari - Palermo U 3.2 Total: 91 Tør du sette litt på denne kjensen? Bankers idag Nææ... la oss håpe jeg angrer hehe Kjørt 5 kamper på SportsProfit, samt 2 på bloggen i dag... (ellers satser jeg alt på at en liten jente sover + mor kan leke med 4åringen slik at pappa får sett håndball i dag... i går så jeg til 5-0 og måtte være sabeltann ut kampen..) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Mål etter 2 minutter er alltid gøy.. Men lenge igjen. Hehe, misunner deg ikke der;) selv om det ikke blir mye sport for meg selv idag, passer nevøen og niesa mi, de har ikke den største interessen for sport. Hvis ikke lazio går, kjører jeg på med en trippel på resterende. Kjipt med avlyste pl kamper idag, prøver du deg av og til på tippelappen fra nt kjensen? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Bari - Palermo HU 1.68 Her ryker du glatt. Palermo vinner denne borte. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) 88min.. er det mulig udinese snytt for straffe! faen te uflaks.. Endret 19. desember 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Da har jeg satt noen kroner på: PSV Eindhoven - Roda JC H Larissa - Olympiakos B Real Madrid - Sevilla H Tror den glir inn Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 FY FAEN. Jeg begynner og grine.. 50 000kr rett ut av øyene mine... Lagde meg en ny lapp rett før Serie A startet: Bari U, Juventus U, Napoli med et mål, så var det store valget. Enten ta Catania H og Parma U, eller omvendt. Gjett hva jeg endte på?... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Bayern med 1 mål, Olympiakos, Malaga U. Nå skal jeg vinne. Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) FY FAEN. Jeg begynner og grine.. 50 000kr rett ut av øyene mine... Lagde meg en ny lapp rett før Serie A startet: Bari U, Juventus U, Napoli med et mål, så var det store valget. Enten ta Catania H og Parma U, eller omvendt. Gjett hva jeg endte på?... Du spilte fem kamper på én bong? Det er jo dømt til å mislykkes.. hvis ikke har du jo all grunn til å være glad? 3 av 5 kamper på singler eller systembong (så sant du ikke spilte firlinger) burde jo gi ganske god odds og utbetaling? Min idiottrippel for dagen har gått overraskende bra så langt, med Chievo-Juventus U og Napoli-Lecce(1) U. Krysser bare alle bein i kroppen for at Stuttgart og Bayern spiller uavgjort så drar jeg inn en fin odds på noenogførti.. Typisk at det ikke skjer, men nå har jeg ihvertfal sikret meg slik at kveldsbongene lever videre ved alle andre utfall enn uavgjort eller flermålsseier til Bayern. Hva skjer da? Bayer München vinner 2-0.. sansyneligvis etter å ha ledet 1-0 helt frem til overtid i andre omgang. Endret 19. desember 2010 av dr_vega Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 FY FAEN. Jeg begynner og grine.. 50 000kr rett ut av øyene mine... Lagde meg en ny lapp rett før Serie A startet: Bari U, Juventus U, Napoli med et mål, så var det store valget. Enten ta Catania H og Parma U, eller omvendt. Gjett hva jeg endte på?... Du spilte fem kamper på én bong? Det er jo dømt til å mislykkes.. hvis ikke har du jo all grunn til å være glad? 3 av 5 kamper på singler eller systembong (så sant du ikke spilte firlinger) burde jo gi ganske god odds og utbetaling? Min idiottrippel for dagen har gått overraskende bra så langt, med Chievo-Juventus U og Napoli-Lecce(1) U. Krysser bare alle bein i kroppen for at Stuttgart og Bayern spiller uavgjort så drar jeg inn en fin odds på noenogførti.. Typisk at det ikke skjer, men nå har jeg ihvertfal sikret meg slik at kveldsbongene lever videre ved alle andre utfall enn uavgjort eller flermålsseier til Bayern. Hva skjer da? Bayer München vinner 2-0.. sansyneligvis etter å ha ledet 1-0 helt frem til overtid i andre omgang. Smart ass comments fra deg behøves ikke. Og selvfølgelig hadde jeg singler på alle, men det dekte bare opp tap fra litt natt fun, og de to som ikke gikk inn. Har vel fortsatt all grun til å være sur på at bongen med alle i ikke gikk? Bayern vinner btw. Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 FY FAEN. Jeg begynner og grine.. 50 000kr rett ut av øyene mine... Lagde meg en ny lapp rett før Serie A startet: Bari U, Juventus U, Napoli med et mål, så var det store valget. Enten ta Catania H og Parma U, eller omvendt. Gjett hva jeg endte på?... Du spilte fem kamper på én bong? Det er jo dømt til å mislykkes.. hvis ikke har du jo all grunn til å være glad? 3 av 5 kamper på singler eller systembong (så sant du ikke spilte firlinger) burde jo gi ganske god odds og utbetaling? Min idiottrippel for dagen har gått overraskende bra så langt, med Chievo-Juventus U og Napoli-Lecce(1) U. Krysser bare alle bein i kroppen for at Stuttgart og Bayern spiller uavgjort så drar jeg inn en fin odds på noenogførti.. Typisk at det ikke skjer, men nå har jeg ihvertfal sikret meg slik at kveldsbongene lever videre ved alle andre utfall enn uavgjort eller flermålsseier til Bayern. Hva skjer da? Bayer München vinner 2-0.. sansyneligvis etter å ha ledet 1-0 helt frem til overtid i andre omgang. Smart ass comments fra deg behøves ikke. Og selvfølgelig hadde jeg singler på alle, men det dekte bare opp tap fra litt natt fun, og de to som ikke gikk inn. Har vel fortsatt all grun til å være sur på at bongen med alle i ikke gikk? Bayern vinner btw. Whaat? "Smart ass"? Jeesus. Hvis det er så jævla sårt at den ikke gikk inn burde du vel kanskje latt være å si noe om det her? Var forsåvidt et oppriktig spørsmål om du hadde spilt alle på en bong.. jeg trudde du spilte system. Dessuten, en femmerbong som det der må jo gi en odds på rundt 350.. hvorfor i ikke bare lage to hvis du bare stod mellom to variabler? Da snakker vi feks en innsats påå 200 og en potensiell gevinst på 35 000. Sansynligvis fordi du ikke var så sikker på at de skulle gå inn? Mao. ikke nødvendigvis noe å banke seg sjøl opp over. Men for all del, vær så jævla sur du vil. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hahahaha, livet er herlig! Satte 300 kr (har ikke spilt på 3 måneder etter pause) på Bayern (0-1), Juventus U, Anderlecht, Galatasaray og PSV 0-1.. vant 17886 kr @lex, slå den du hehe..digg Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hahahaha, livet er herlig! Satte 300 kr (har ikke spilt på 3 måneder etter pause) på Bayern (0-1), Juventus U, Anderlecht, Galatasaray og PSV 0-1.. vant 17886 kr @lex, slå den du hehe..digg troll? 2 Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Da har jeg satt noen kroner på: PSV Eindhoven - Roda JC H Larissa - Olympiakos B Real Madrid - Sevilla H Tror den glir inn Og det gjorde den Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hvor mye fikk du i odds på den der tempozzz? Selv tjente jeg noen kroner på livebet. Fikk rimelig god odds på at Real Madrid skulle vinne etter at de hadde fått rødt kort. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Totaloddsen ble på 1.95 hos norsk tipping. Ikke akkurat mye, men er enda nybegynner innen odds. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Prøver +14 på Green Bay i kveld. New England har ikke hatt så store ledelser hjemme, bortsett fra 45-3 mot New York Jets. 1,90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå