Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chievo - Juventus (1) U 5.25

Aris - Xanthi H 1.65

Lazio - Udinese U 3.3

Bari - Palermo U 3.2

Total: 91

 

Tør du sette litt på denne kjensen? Bankers idag ;)

 

Hvis folk er i litt mindre gambling humør frister kanskje denne:

 

Chievo - Juventus HU 1.79

Aris - Xanthi H 1.65

Lazio - Udinese X2 1.83

Bari - Palermo HU 1.68

Total: 9.5

Lenke til kommentar

Chievo - Juventus (1) U 5.25

Aris - Xanthi H 1.65

Lazio - Udinese U 3.3

Bari - Palermo U 3.2

Total: 91

 

Tør du sette litt på denne kjensen? Bankers idag ;)

Nææ... la oss håpe jeg angrer hehe :) Kjørt 5 kamper på SportsProfit, samt 2 på bloggen i dag...

 

(ellers satser jeg alt på at en liten jente sover + mor kan leke med 4åringen slik at pappa får sett håndball i dag... i går så jeg til 5-0 og måtte være sabeltann ut kampen..)

Lenke til kommentar

Mål etter 2 minutter er alltid gøy.. Men lenge igjen.

Hehe, misunner deg ikke der;) selv om det ikke blir mye sport for meg selv idag, passer nevøen og niesa mi, de har ikke den største interessen for sport.

 

Hvis ikke lazio går, kjører jeg på med en trippel på resterende.

 

Kjipt med avlyste pl kamper idag, prøver du deg av og til på tippelappen fra nt kjensen?

Lenke til kommentar

FY FAEN.

 

Jeg begynner og grine.. 50 000kr rett ut av øyene mine...

 

Lagde meg en ny lapp rett før Serie A startet:

 

Bari U, Juventus U, Napoli med et mål, så var det store valget. Enten ta Catania H og Parma U, eller omvendt. Gjett hva jeg endte på?...

 

Du spilte fem kamper på én bong? Det er jo dømt til å mislykkes.. hvis ikke har du jo all grunn til å være glad? 3 av 5 kamper på singler eller systembong (så sant du ikke spilte firlinger) burde jo gi ganske god odds og utbetaling?

 

Min idiottrippel for dagen har gått overraskende bra så langt, med Chievo-Juventus U og Napoli-Lecce(1) U. Krysser bare alle bein i kroppen for at Stuttgart og Bayern spiller uavgjort så drar jeg inn en fin odds på noenogførti..

Typisk at det ikke skjer, men nå har jeg ihvertfal sikret meg slik at kveldsbongene lever videre ved alle andre utfall enn uavgjort eller flermålsseier til Bayern. Hva skjer da? Bayer München vinner 2-0.. sansyneligvis etter å ha ledet 1-0 helt frem til overtid i andre omgang.

Endret av dr_vega
Lenke til kommentar

FY FAEN.

 

Jeg begynner og grine.. 50 000kr rett ut av øyene mine...

 

Lagde meg en ny lapp rett før Serie A startet:

 

Bari U, Juventus U, Napoli med et mål, så var det store valget. Enten ta Catania H og Parma U, eller omvendt. Gjett hva jeg endte på?...

 

Du spilte fem kamper på én bong? Det er jo dømt til å mislykkes.. hvis ikke har du jo all grunn til å være glad? 3 av 5 kamper på singler eller systembong (så sant du ikke spilte firlinger) burde jo gi ganske god odds og utbetaling?

 

Min idiottrippel for dagen har gått overraskende bra så langt, med Chievo-Juventus U og Napoli-Lecce(1) U. Krysser bare alle bein i kroppen for at Stuttgart og Bayern spiller uavgjort så drar jeg inn en fin odds på noenogførti..

Typisk at det ikke skjer, men nå har jeg ihvertfal sikret meg slik at kveldsbongene lever videre ved alle andre utfall enn uavgjort eller flermålsseier til Bayern. Hva skjer da? Bayer München vinner 2-0.. sansyneligvis etter å ha ledet 1-0 helt frem til overtid i andre omgang.

Smart ass comments fra deg behøves ikke. Og selvfølgelig hadde jeg singler på alle, men det dekte bare opp tap fra litt natt fun, og de to som ikke gikk inn. Har vel fortsatt all grun til å være sur på at bongen med alle i ikke gikk?

 

Bayern vinner btw.

Lenke til kommentar

FY FAEN.

 

Jeg begynner og grine.. 50 000kr rett ut av øyene mine...

 

Lagde meg en ny lapp rett før Serie A startet:

 

Bari U, Juventus U, Napoli med et mål, så var det store valget. Enten ta Catania H og Parma U, eller omvendt. Gjett hva jeg endte på?...

 

Du spilte fem kamper på én bong? Det er jo dømt til å mislykkes.. hvis ikke har du jo all grunn til å være glad? 3 av 5 kamper på singler eller systembong (så sant du ikke spilte firlinger) burde jo gi ganske god odds og utbetaling?

 

Min idiottrippel for dagen har gått overraskende bra så langt, med Chievo-Juventus U og Napoli-Lecce(1) U. Krysser bare alle bein i kroppen for at Stuttgart og Bayern spiller uavgjort så drar jeg inn en fin odds på noenogførti..

Typisk at det ikke skjer, men nå har jeg ihvertfal sikret meg slik at kveldsbongene lever videre ved alle andre utfall enn uavgjort eller flermålsseier til Bayern. Hva skjer da? Bayer München vinner 2-0.. sansyneligvis etter å ha ledet 1-0 helt frem til overtid i andre omgang.

Smart ass comments fra deg behøves ikke. Og selvfølgelig hadde jeg singler på alle, men det dekte bare opp tap fra litt natt fun, og de to som ikke gikk inn. Har vel fortsatt all grun til å være sur på at bongen med alle i ikke gikk?

 

Bayern vinner btw.

 

Whaat? "Smart ass"? Jeesus. Hvis det er så jævla sårt at den ikke gikk inn burde du vel kanskje latt være å si noe om det her? Var forsåvidt et oppriktig spørsmål om du hadde spilt alle på en bong.. jeg trudde du spilte system. Dessuten, en femmerbong som det der må jo gi en odds på rundt 350.. hvorfor i ikke bare lage to hvis du bare stod mellom to variabler? Da snakker vi feks en innsats påå 200 og en potensiell gevinst på 35 000. Sansynligvis fordi du ikke var så sikker på at de skulle gå inn? Mao. ikke nødvendigvis noe å banke seg sjøl opp over. Men for all del, vær så jævla sur du vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...