Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

5.00 på Danmark som EM vinner er vel også spiselig nå. Med seier møter vel vi dem i Danmark neste og det skal vel være bra tøft. Danmark er eneste laget med 5 strake seire og hadde 12000 tilskuere i ryggen sist. Selvtilliten er høy, Mette Melgaard og Rikke Skov står veldig bra i forsvar, Karin Mortensen dyktig i mål og Maibritt Kviesgaard and Mie Augustesen på vingene goller mye. Såvidt jeg kan lese feide de banen med Kroatia sist og lekte med dem mot slutten (28-18)...

 

Sliter med å se Sverige som vinner (etter tapet i går) og ellers er jo Romania sterk, men Danmark vant med 3 mot dem innledende.

 

De som har mer peil på håndball kan kanskje kommentere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5.00 på Danmark som EM vinner er vel også spiselig nå. Med seier møter vel vi dem i Danmark neste og det skal vel være bra tøft. Danmark er eneste laget med 5 strake seire og hadde 12000 tilskuere i ryggen sist. Selvtilliten er høy, Mette Melgaard og Rikke Skov står veldig bra i forsvar, Karin Mortensen dyktig i mål og Maibritt Kviesgaard and Mie Augustesen på vingene goller mye. Såvidt jeg kan lese feide de banen med Kroatia sist og lekte med dem mot slutten (28-18)...

 

Sliter med å se Sverige som vinner (etter tapet i går) og ellers er jo Romania sterk, men Danmark vant med 3 mot dem innledende.

 

De som har mer peil på håndball kan kanskje kommentere?

 

Kan ikke si at jeg har no spesielt mye peiling, men etter det jeg har forstått så er egentlig Norge en klasse for seg selv(til tross for tapet mot Sverige) Har fulgt oppskriften til å vinne et mesterskap ganske greit så langt også (starta fenomenalt, smalt midveis, reiste seg igjen mot Ukraina igår og hadde lekestue) Danmark er som du sier det eneste laget som enda ikke har tapt, og det er ytterst sjelden at et lag har et perfekt mesterskap(uansett sport vil jeg tro?)

 

Når det er sagt så kan det hende at vi taper mot Danmark kun fordi de er Danmark, så absolutt en god odds på det som jeg annser det eneste laget som kan vinne bortsett fra Norge. Men igjen, jeg er ingen ekspert, bare fulgt med under EM og sett på EM studio:P

Endret av Bosna
Lenke til kommentar

Jeg tror Ragnar har truffet på så og si samtlige tips siden (og inkludert) Irland - Norge kampen. Så vidt jeg har fått med meg har han knapt bommet et par ganger, noe jeg synes det er ganske godt gjort med tanke på hvor lotto mye av fotballen har vært i høst/vinter. Selvom han stort sett bare foreslår 1 kamp om dagen, er det som regel en grei odds og fint å bruke som banker i et systemspill eller dobbel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har opprettet en Moneybookers-konto nå. Jeg har penger stående på Unibet-kontoen min, som jeg ønsker å overføre dit. Hvordan gjør jeg dette?

 

Og btw: Mine hovedspill i dag er Borussia Dortmund og PSG. Men kommer nok til å spille mer på livebet :)

Velger Moneybookers ved uttak..

Lenke til kommentar

Er det god odds på at CSKA Moskva vinner Europa League? Jeg tror de kan være en sterk kandidat, skal bli litt intereasngt å se videre.

Digibet har markedets høyeste odds med 19. Ikke dumt og sette noen kroner på det. Får se hvor gode de er når de møter tøffere motstand i sluttspillet.

 

Prøver igjen med U mellom Juve og City i dag, 3.4 @ unibet. City er videre uansett (gruppe ener med uavgjort) Juve har igenting og spille for, er allerde ute.

Tror begge parter er førnøyd med uavgjort

Lenke til kommentar

Noen her som kan tenke seg at Rosenborg fortsetter å spille som de har gjort i det siste, med en dårlig første omgang før de tar fyr i andre (bare at Prica og Iversen faktisk klarer å putte ballen i mål i dag)? 1/2 gir lekre 70 i odds hos Unibet (X/2: 16) (1/X: 19). Det er jo slik begge de siste RBK kampene i EL skulle ha gått. Fullstendig far-out, men disse spillene er i mine øyne nesten like gode som reint X eller 2 spill og gir laaangt bedre odds.

Blir i hvertfall dagens lottospill for min del, mens jeg venter på noen mer fornuftige spill

Lenke til kommentar

Dere som bruker Moneybookers, hvordan får dere pengene inn til bookies? Har overført penger til min Moneybookers konto men når jeg skal legge inn penger på Bet365 får jeg ikke lagt inn via "Pay from my balance", eneste valg er "cancel". Må man ha et Moneybookers mastercard eller?

Vanligvis er det ett valg inne hos bookmakeren, man fyller ut sin mailadresse hos Moneybookers og man får opp ett skjema med innlogging til MB og deretter overføres pengene.

 

Deklarerte du pengene til gambling hos Moneybookers når du overførte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...