Mchansern Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Hva tror folk om Norge som vinner av EM i håndball? Virker jo ustoppelige og får 1.55 enda...hmm Den hadde jeg kjøpt. Jeg ser ingen reelle motstandere for Norge for øyeblikket. Norge var i den hardeste gruppen og utklasset samtlige. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Hva tror folk om Norge som vinner av EM i håndball? Virker jo ustoppelige og får 1.55 enda...hmm Den hadde jeg kjøpt. Jeg ser ingen reelle motstandere for Norge for øyeblikket. Norge var i den hardeste gruppen og utklasset samtlige. Er det jeg tenker også.. ser Montenegro er neste på listen med 7.50 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Ja så det kjensen, kjørte alle kampene dine + Everton, city og both teams to score Bolton - Blackburn. Ble en fin total odds. Og så har jeg Everton og city i en dobbel. Gold Coast 2-0. Nice:) Lenke til kommentar
MKej Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 @ kjensen Driver på og tester ut et system der jeg bruker stats fra Prematches. Har spilt 130 spill til nå og ligger på ca 110% TBP. Vet at du har drevet på i år rekke med testing av systemer osv. Så lurer på hvor mange spill jeg må ha for og kunne se den reelle verdien i spillene, også den vanlige variansen i odds tipping. Vet at 130 er lite, rundt 500 bør vel gi en pekepine på hvor lønnsomt systemet er i det lange løpet ? Håper på gode innspill fra en "proff" Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 @ kjensen: Russland ville jeg satt pengene mine på. Norge har for god flyt til å vinne. Motsigende statement? Ja. Men lag i flyt går også på smeller, og jeg tror russerne tar det i år. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 På Unibet får jeg bare 1.35 - da høres 1.55 ut som et røverkjøp. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 @ kjensen: Russland ville jeg satt pengene mine på. Norge har for god flyt til å vinne. Motsigende statement? Ja. Men lag i flyt går også på smeller, og jeg tror russerne tar det i år. Opp til 16 i odds på Russerne ser jeg. Tapte 24-22 for Montenegro ser jeg.. har de det som skal til da? @ kjensen Driver på og tester ut et system der jeg bruker stats fra Prematches. Har spilt 130 spill til nå og ligger på ca 110% TBP. Vet at du har drevet på i år rekke med testing av systemer osv. Så lurer på hvor mange spill jeg må ha for og kunne se den reelle verdien i spillene, også den vanlige variansen i odds tipping. Vet at 130 er lite, rundt 500 bør vel gi en pekepine på hvor lønnsomt systemet er i det lange løpet ? Håper på gode innspill fra en "proff" Normalt så foretrekker jeg å sjekke over 5 sesonger, men ta gjerne kontakt så kan vi gjerne prates litt. 130 er jo ett bra antall så absolutt godt jobbet Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Kan du forklare kjapt hva du egentlig driver med, Kjensen? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 @ kjensen: Russland ville jeg satt pengene mine på. Norge har for god flyt til å vinne. Motsigende statement? Ja. Men lag i flyt går også på smeller, og jeg tror russerne tar det i år. Opp til 16 i odds på Russerne ser jeg. Tapte 24-22 for Montenegro ser jeg.. har de det som skal til da? @ kjensen Driver på og tester ut et system der jeg bruker stats fra Prematches. Har spilt 130 spill til nå og ligger på ca 110% TBP. Vet at du har drevet på i år rekke med testing av systemer osv. Så lurer på hvor mange spill jeg må ha for og kunne se den reelle verdien i spillene, også den vanlige variansen i odds tipping. Vet at 130 er lite, rundt 500 bør vel gi en pekepine på hvor lønnsomt systemet er i det lange løpet ? Håper på gode innspill fra en "proff" Normalt så foretrekker jeg å sjekke over 5 sesonger, men ta gjerne kontakt så kan vi gjerne prates litt. 130 er jo ett bra antall så absolutt godt jobbet Ja, får se hvordan det ligger ann når jeg nærmer meg 500. Kan godt være at jeg bare har hatt litt tur fram til nå.. Vet godt hvor "gøy" varianse er etter mange år med poker Fransk ligue 1 er jo som skapt for under 2.5. 0-0 i alle 6 kampene til pause nå Har du noen stats på ligue 1 gjennom Sportsprofit ? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Neste mål (Draw no bet) Vil det si at man får tilbake pengene om det ikke blir flere mål? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Neste mål (Draw no bet) Vil det si at man får tilbake pengene om det ikke blir flere mål? Jepp Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Flotters! Vant igjen dagens tapte bong (Liverpool... ) på Live Betting nå. Almeria ledet 0-1 mot Sevilla. Fikk 3,75 i odds på at de skulle score det neste målet, noe de gjorde. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Hva faen skjer med at Montenegro taper mot Serbia? (Håndball) Lenke til kommentar
mesha Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) For ca 2 månder siden satt jeg faktisk penger på X-Factor vinner. Ble en 1000 lapp på meg i dag! (50kr*20)..Vinner på X-Factor av alle ting, mens fotball går rett vest! Endret 11. desember 2010 av mesha 1 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Hva faen skjer med at Montenegro taper mot Serbia? (Håndball) Man burde være forsiktig med å tippe på kamper som er så følelsesbaserte Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 @ kjensen: Russland ville jeg satt pengene mine på. Norge har for god flyt til å vinne. Motsigende statement? Ja. Men lag i flyt går også på smeller, og jeg tror russerne tar det i år. Opp til 16 i odds på Russerne ser jeg. Tapte 24-22 for Montenegro ser jeg.. har de det som skal til da? @ kjensen Driver på og tester ut et system der jeg bruker stats fra Prematches. Har spilt 130 spill til nå og ligger på ca 110% TBP. Vet at du har drevet på i år rekke med testing av systemer osv. Så lurer på hvor mange spill jeg må ha for og kunne se den reelle verdien i spillene, også den vanlige variansen i odds tipping. Vet at 130 er lite, rundt 500 bør vel gi en pekepine på hvor lønnsomt systemet er i det lange løpet ? Håper på gode innspill fra en "proff" Normalt så foretrekker jeg å sjekke over 5 sesonger, men ta gjerne kontakt så kan vi gjerne prates litt. 130 er jo ett bra antall så absolutt godt jobbet Ja, får se hvordan det ligger ann når jeg nærmer meg 500. Kan godt være at jeg bare har hatt litt tur fram til nå.. Vet godt hvor "gøy" varianse er etter mange år med poker Fransk ligue 1 er jo som skapt for under 2.5. 0-0 i alle 6 kampene til pause nå Har du noen stats på ligue 1 gjennom Sportsprofit ? Når havner du på 500+ tror du? Yepp, sydlige land er fine for under. Akkurat som den greske på SP i dag. Egentlig vært få spill fra Frankrike denne sesongen for SP, men ikke jeg som velger dem ut for å si det sånn. Kan du forklare kjapt hva du egentlig driver med, Kjensen? Jeg driver PreMatches.com, BettingadviceBlog.com, SportsProfit.com og SoccerProfit.com. Basically å velge veddemål basert på tekniske tall som stats og trender. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Hva faen skjer med at Montenegro taper mot Serbia? (Håndball) Man burde være forsiktig med å tippe på kamper som er så følelsesbaserte Hehe, joda. Skjønner greia med nabo / fiendligheten osv, men Montenegro på 1.10 i odds og Serbia 6-7. I tillegg har Montenegro vært sterke og slått nasjoner som Russland. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Tottenham - Chelsea Drogba, D Crouch, P Hvilken spiller scorer flest mål i kampen? Samme antall mål (1,72) Bolton - Blackburn Totalt antall mål scoret 2.5 Over 2.5 (1,90) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Tottenham - Chelsea 74.00 min - 90+ min 2.0 Bolton - Blackburn Rovers Over 2.0 1.42 Olympiakos - Atromitos Over 2.0 1.34 Grasshoppers - Basel Draw no bet 2 1.31 Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Spiller NBA nå kl. 18 Knicks ML Hornets ML OG, Søndag = NFL... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå