Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tror folk om Norge som vinner av EM i håndball? Virker jo ustoppelige og får 1.55 enda...hmm

 

Den hadde jeg kjøpt.

 

Jeg ser ingen reelle motstandere for Norge for øyeblikket. Norge var i den hardeste gruppen og utklasset samtlige.

Er det jeg tenker også.. ser Montenegro er neste på listen med 7.50

Lenke til kommentar

@ kjensen

 

Driver på og tester ut et system der jeg bruker stats fra Prematches.

Har spilt 130 spill til nå og ligger på ca 110% TBP.

 

Vet at du har drevet på i år rekke med testing av systemer osv. Så lurer på hvor mange spill jeg må ha for og kunne se den reelle verdien i spillene, også den vanlige variansen i odds tipping.

Vet at 130 er lite, rundt 500 bør vel gi en pekepine på hvor lønnsomt systemet er i det lange løpet ?

 

Håper på gode innspill fra en "proff" :)

Lenke til kommentar

@ kjensen: Russland ville jeg satt pengene mine på. Norge har for god flyt til å vinne. Motsigende statement? Ja. Men lag i flyt går også på smeller, og jeg tror russerne tar det i år.

Opp til 16 i odds på Russerne ser jeg. Tapte 24-22 for Montenegro ser jeg.. har de det som skal til da?

 

@ kjensen

 

Driver på og tester ut et system der jeg bruker stats fra Prematches.

Har spilt 130 spill til nå og ligger på ca 110% TBP.

 

Vet at du har drevet på i år rekke med testing av systemer osv. Så lurer på hvor mange spill jeg må ha for og kunne se den reelle verdien i spillene, også den vanlige variansen i odds tipping.

Vet at 130 er lite, rundt 500 bør vel gi en pekepine på hvor lønnsomt systemet er i det lange løpet ?

 

Håper på gode innspill fra en "proff" :)

Normalt så foretrekker jeg å sjekke over 5 sesonger, men ta gjerne kontakt så kan vi gjerne prates litt. 130 er jo ett bra antall så absolutt godt jobbet :)

Lenke til kommentar

@ kjensen: Russland ville jeg satt pengene mine på. Norge har for god flyt til å vinne. Motsigende statement? Ja. Men lag i flyt går også på smeller, og jeg tror russerne tar det i år.

Opp til 16 i odds på Russerne ser jeg. Tapte 24-22 for Montenegro ser jeg.. har de det som skal til da?

 

@ kjensen

 

Driver på og tester ut et system der jeg bruker stats fra Prematches.

Har spilt 130 spill til nå og ligger på ca 110% TBP.

 

Vet at du har drevet på i år rekke med testing av systemer osv. Så lurer på hvor mange spill jeg må ha for og kunne se den reelle verdien i spillene, også den vanlige variansen i odds tipping.

Vet at 130 er lite, rundt 500 bør vel gi en pekepine på hvor lønnsomt systemet er i det lange løpet ?

 

Håper på gode innspill fra en "proff" :)

Normalt så foretrekker jeg å sjekke over 5 sesonger, men ta gjerne kontakt så kan vi gjerne prates litt. 130 er jo ett bra antall så absolutt godt jobbet :)

Ja, får se hvordan det ligger ann når jeg nærmer meg 500. Kan godt være at jeg bare har hatt litt tur fram til nå..

Vet godt hvor "gøy" varianse er etter mange år med poker :p

 

Fransk ligue 1 er jo som skapt for under 2.5. 0-0 i alle 6 kampene til pause nå :)

 

Har du noen stats på ligue 1 gjennom Sportsprofit ?

Lenke til kommentar

@ kjensen: Russland ville jeg satt pengene mine på. Norge har for god flyt til å vinne. Motsigende statement? Ja. Men lag i flyt går også på smeller, og jeg tror russerne tar det i år.

Opp til 16 i odds på Russerne ser jeg. Tapte 24-22 for Montenegro ser jeg.. har de det som skal til da?

 

@ kjensen

 

Driver på og tester ut et system der jeg bruker stats fra Prematches.

Har spilt 130 spill til nå og ligger på ca 110% TBP.

 

Vet at du har drevet på i år rekke med testing av systemer osv. Så lurer på hvor mange spill jeg må ha for og kunne se den reelle verdien i spillene, også den vanlige variansen i odds tipping.

Vet at 130 er lite, rundt 500 bør vel gi en pekepine på hvor lønnsomt systemet er i det lange løpet ?

 

Håper på gode innspill fra en "proff" :)

Normalt så foretrekker jeg å sjekke over 5 sesonger, men ta gjerne kontakt så kan vi gjerne prates litt. 130 er jo ett bra antall så absolutt godt jobbet :)

Ja, får se hvordan det ligger ann når jeg nærmer meg 500. Kan godt være at jeg bare har hatt litt tur fram til nå..

Vet godt hvor "gøy" varianse er etter mange år med poker :p

 

Fransk ligue 1 er jo som skapt for under 2.5. 0-0 i alle 6 kampene til pause nå :)

 

Har du noen stats på ligue 1 gjennom Sportsprofit ?

Når havner du på 500+ tror du?

 

Yepp, sydlige land er fine for under. Akkurat som den greske på SP i dag. Egentlig vært få spill fra Frankrike denne sesongen for SP, men ikke jeg som velger dem ut for å si det sånn.

 

Kan du forklare kjapt hva du egentlig driver med, Kjensen?

Jeg driver PreMatches.com, BettingadviceBlog.com, SportsProfit.com og SoccerProfit.com. Basically å velge veddemål basert på tekniske tall som stats og trender.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...