Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dato Begivenhet

Spill

 

Korrekt

 

Result

 

Odds

Fri Dec 10 20:45:00 Queens Park Rangers - Watford

Football

Championship

Begge lag scorer

1

 

1.75

Fri Dec 10 20:15:00 Norway - Hungary

Halftime result - handicap

Handball

Euro 2010 (W)

Flere spill

Norway -2,5

 

1.50

Fri Dec 10 17:45:00 Sweden (0) - Netherlands (3,5)

Handball

Euro 2010 (W)

1x2 Handikap

2

 

1.72

Fri Dec 10 20:30:00 Hannover 96 - Stuttgart

Football

Bundesliga

Under/Over

Over 2.5

 

1.62

Fri Dec 10 18:00:00 Karlsruher SC - Arminia Bielefeld

Football

2. Bundesliga

1X2

1

 

1.50

 

 

 

Kombinasjoner gjøres på egen risiko, men det er kampene jeg ser på som bra idag, med innhopp fra andres tips + litt egne tanker.

Lenke til kommentar

Dato Begivenhet

Spill

 

Korrekt

 

Result

 

Odds

Fri Dec 10 20:45:00 Queens Park Rangers - Watford

Football

Championship

Begge lag scorer

1

 

1.75

Fri Dec 10 20:15:00 Norway - Hungary

Halftime result - handicap

Handball

Euro 2010 (W)

Flere spill

Norway -2,5

 

1.50

Fri Dec 10 17:45:00 Sweden (0) - Netherlands (3,5)

Handball

Euro 2010 (W)

1x2 Handikap

2

 

1.72

Fri Dec 10 20:30:00 Hannover 96 - Stuttgart

Football

Bundesliga

Under/Over

Over 2.5

 

1.62

Fri Dec 10 18:00:00 Karlsruher SC - Arminia Bielefeld

Football

2. Bundesliga

1X2

1

 

1.50

 

 

 

Kombinasjoner gjøres på egen risiko, men det er kampene jeg ser på som bra idag, med innhopp fra andres tips + litt egne tanker.

 

4 av 5 ! :) Synd med Nederland, men sørget for et pent overskudd for meg i hvertfall. Hadde bare Nederland på en bong.

Noen som fulgte og kombinerte smart?:)

 

Tilbakebetalingsprosenten bikka 270% på 10 dager nå.

Kanskje litt heldig med QPR goal i det 89minutt, men litt flaks må man ha!: )

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Dato Begivenhet

Spill

 

Korrekt

 

Result

 

Odds

Fri Dec 10 20:45:00 Queens Park Rangers - Watford

Football

Championship

Begge lag scorer

1

 

1.75

Fri Dec 10 20:15:00 Norway - Hungary

Halftime result - handicap

Handball

Euro 2010 (W)

Flere spill

Norway -2,5

 

1.50

Fri Dec 10 17:45:00 Sweden (0) - Netherlands (3,5)

Handball

Euro 2010 (W)

1x2 Handikap

2

 

1.72

Fri Dec 10 20:30:00 Hannover 96 - Stuttgart

Football

Bundesliga

Under/Over

Over 2.5

 

1.62

Fri Dec 10 18:00:00 Karlsruher SC - Arminia Bielefeld

Football

2. Bundesliga

1X2

1

 

1.50

 

 

 

Kombinasjoner gjøres på egen risiko, men det er kampene jeg ser på som bra idag, med innhopp fra andres tips + litt egne tanker.

 

4 av 5 ! :) Synd med Nederland, men sørget for et pent overskudd for meg i hvertfall. Hadde bare Nederland på en bong.

Noen som fulgte og kombinerte smart?:)

 

Tilbakebetalingsprosenten bikka 270% på 10 dager nå.

Kanskje litt heldig med QPR goal i det 89minutt, men litt flaks må man ha!: )

På tide å cashe ut eller spille motsatt med 270% :)

Lenke til kommentar

Casher ut en ca 50 % av en gevinst hver gang, gått på et par smeller før av å la penger bli stående. Hva mener du med spille motsatt? :p

 

Genial side Kjensen! Dette er noe jeg liker, ikke noe er som bankers kamper; )

Men en ting; Ser du ikke mer verdi av å spille Basel Draw no bet i stede for X2?

Skjønner godt det :) Nei, tenkte bare at når en har truffet så sjukt bra i en periode så må det jo bare komme en smell snart, så no pun intended, bare en digresjon.

 

Vi får nå se om de faktisk er bankers da, men dette "systemet" er noe jeg har holdt på med i ca 12 år nå og var etterspurt av medlemmene til SportsProfit da ikke alle har tid til å følge med hver eneste dag.

 

Jeg slet litt med å finne bankers #2 denne helgen så landet på Basel med en draw-dekning for sikkerhetsskyld. Ett annet alternativ er jo å spille de variable som 2/3 system...

Lenke til kommentar

Casher ut en ca 50 % av en gevinst hver gang, gått på et par smeller før av å la penger bli stående. Hva mener du med spille motsatt? :p

 

Genial side Kjensen! Dette er noe jeg liker, ikke noe er som bankers kamper; )

Men en ting; Ser du ikke mer verdi av å spille Basel Draw no bet i stede for X2?

Skjønner godt det :) Nei, tenkte bare at når en har truffet så sjukt bra i en periode så må det jo bare komme en smell snart, så no pun intended, bare en digresjon.

 

Vi får nå se om de faktisk er bankers da, men dette "systemet" er noe jeg har holdt på med i ca 12 år nå og var etterspurt av medlemmene til SportsProfit da ikke alle har tid til å følge med hver eneste dag.

 

Jeg slet litt med å finne bankers #2 denne helgen så landet på Basel med en draw-dekning for sikkerhetsskyld. Ett annet alternativ er jo å spille de variable som 2/3 system...

Ja, smellen kommer snart, just waiting for it.

Vurderer kanskje og spille litt liten innsats og gå for alle kampene dine i en Acc. Hva tror du om det? Dropper dog Olympik. Spilles jo på søndag, den får heller bli med på søndagsbongen )

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Har en ny side på gang nå og lar den være gratis ut Desember. Den vil tilby ett helgesystem med 2 bankere kombinert med 3 variable kamper.

 

Ta en titt på SoccerProfit.com og logg inn for å se helgens kamper (gratis)

Ser lovende ut. Skal bli gøy og se hvordan det går i det lange løpet.

 

Hvor høy TBP tror du det er mulig og få med det systemet ?

Ikke godt å si, men skal gjøre mitt beste :) Helgens første kamp er i gang om ett par minutter..

 

Casher ut en ca 50 % av en gevinst hver gang, gått på et par smeller før av å la penger bli stående. Hva mener du med spille motsatt? :p

 

Genial side Kjensen! Dette er noe jeg liker, ikke noe er som bankers kamper; )

Men en ting; Ser du ikke mer verdi av å spille Basel Draw no bet i stede for X2?

Skjønner godt det :) Nei, tenkte bare at når en har truffet så sjukt bra i en periode så må det jo bare komme en smell snart, så no pun intended, bare en digresjon.

 

Vi får nå se om de faktisk er bankers da, men dette "systemet" er noe jeg har holdt på med i ca 12 år nå og var etterspurt av medlemmene til SportsProfit da ikke alle har tid til å følge med hver eneste dag.

 

Jeg slet litt med å finne bankers #2 denne helgen så landet på Basel med en draw-dekning for sikkerhetsskyld. Ett annet alternativ er jo å spille de variable som 2/3 system...

Ja, smellen kommer snart, just waiting for it.

Vurderer kanskje og spille litt liten innsats og gå for alle kampene dine i en Acc. Hva tror du om det? Dropper dog Olympik. Spilles jo på søndag, den får heller bli med på søndagsbongen )

3 av kampene går søndag så vet ikke hvorfor du ville droppe akkurat Olympiakos?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...