Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter en fryktelig dårlig periode bestemte jeg meg for en pause, startet opp igjen for 3 dager siden og det har gått utmerket.

Slått til på en 25 oddser NBA, 2x 5 oddsere etc.. Er totalt oppe i 210 % tilbakebetaling.

 

Satt opp en lapp i dag også:

Bayern - Basel over 2.5

Cluj - Roma under 3.0

Milan - Ajax UB

Donetsk - Braga UB

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Ettersom jeg ser det går dårlig med samtlige her inne, kan jeg vel dele en liten historie.

 

For et par dager siden møtte jeg en gammel kompis utenfor Narvesen, hvor han skulle inn for å tippe. Mens vi sto i tippehjørnet kom det en afrikaner bort til oss; ganske pent kledd, anntar at han var no type business mann. "Hey boys, don't do that suff. Look at me, I know what I'm talking about". Vi hørte faktisk på han og gikk. Og fyrn har et poeng. Hvor mange her inne kan si at de tjener på tipping? Jeg vet at det er en og annen som faktisk får det til og har kapital nok til å komme igjennom de dårlige tidene også. Men hvis du er student (som meg) ikke waste pengene dine når du heller kunne ha kjøpt deg middag. Er ikke no galt å spille kun for å spille en gang iblant, men ikke la det bli en vane.

 

Det var dagens visdomsord, ikke det at noen har inne kommer til å ta det til seg da :ph34r:

Endret av Bosna
Lenke til kommentar

Ettersom jeg ser det går dårlig med samtlige her inne, kan jeg vel dele en liten historie.

 

For et par dager siden møtte jeg en gammel kompis utenfor Narvesen, hvor han skulle inn for å tippe. Mens vi sto i tippehjørnet kom det en afrikaner bort til oss; ganske pent kledd, anntar at han var no type business mann. "Hey boys, don't do that suff. Look at me, I know what I'm talking about". Vi hørte faktisk på han og gikk. Og fyrn har et poeng. Hvor mange her inne kan si at de tjener på tipping? Jeg vet at det er en og annen som faktisk får det til og har kapital nok til å komme igjennom de dårlige tidene også. Men hvis du er student (som meg) ikke waste pengene dine når du heller kunne ha kjøpt deg middag. Er ikke no galt å spille kun for å spille en gang iblant, men ikke la det bli en vane.

 

Det var dagens visdomsord, ikke det at noen har inne kommer til å ta det til seg da :ph34r:

 

Fattig student her og. Har et ganske strengt budsjett, men hvis jeg f.eks prioriterer vekk en brus eller to om dagen, får jeg råd til en bong. Satser ikke stort. Kanskje en 50 lapp i ny og ne, og jeg må ærlig innrømme at det egentlig er verdt det. Digg å tjene ett par hundrelapper en gang i ukene, selv om jeg kanskje går i minus sammenlagt..

Lenke til kommentar

Enig med deg egentlig, men gjør det like mye for spenningen, som for pengene. Jeg synes det er greit, så lenge man holder innsatsen lav nok til at det ikke påvirker livet i særlig grad om man taper. Selv har jeg tapt mer enn jeg har vunnet, som de fleste andre. Skal begynne å føre regnskap på alt i 2011, slik at jeg har kontroll på hvor mye jeg bruker.

Lenke til kommentar

San Antonio Spurs (0) - Golden State Warriors (11) H

Boston Celtics (0) - Denver Nuggets (7) H

Cleveland Cavaliers (7) - Chicago Bulls (0) H

Phoenix Suns (0) - Memphis Grizzlies (4)

 

Total odds 13.31

 

Gikk rett inn denne, skulle kanskje delt den med dere. Men med mine elendige tips for en liten stund siden antar jeg at ingen ville fulgt :p

Lenke til kommentar

Ble 1 av 2 for bloggen i går, men bra overskudd. Antar du var sarkastisk, men del gjerne dine egne tips istedet.

Det var en spøk :)

 

Leit at Barcelona B bestemte seg for å gå på sitt første hjemmetap for sesongen :(

 

Jeg la også ut et tips i går.

 

Mitt veddemål for kvelden på Unibet:

Banfield - Boca Juniors 2 3,15

Newell's Old Boys - Olimpo 2 5,70

Totalodds 17,96

 

Noen som kikker innom Oddsen.nu her?

Endret av TiD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...