Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Sikker" NBA-dobbel i natt:

 

Golden State Warriors - Dallas Mavericks: over 205.5 @ 1.952

Washington Wizards - Los Angeles Lakers: over 207.5 @ 1.909

3.73 @ Pinnacle

 

Tenker det samme i tillegg til Nuggets

 

Charlotte Bobcats - Denver Nuggets: 2 @ 1,75

Golden State Warriors - Dallas Mavericks: over 204.5 @ 1.86

Washington Wizards - Los Angeles Lakers: over 206 @ 1.84

5.99

Endret av endrefm
Lenke til kommentar

"Sikker" NBA-dobbel i natt:

 

Golden State Warriors - Dallas Mavericks: over 205.5 @ 1.952

Washington Wizards - Los Angeles Lakers: over 207.5 @ 1.909

3.73 @ Pinnacle

 

Kjett å ryke på 1 mål i basket.

Ja, hvertfall når det ser ut som det ble bommmet på en 3 poenger, samt 1 straffe i løpet av de 16 siste sekundene...

Lenke til kommentar

Har satsa en del på Arsenal i dag, så håper for all del på en målrik kamp. Fikk 8 i odds på at Nasri putter to mål. I tillegg har jeg satsa på at de vinner og at det scores mer enn 3,5 mål i kampen. Skal bli en interessant kveld.

Hehe, her viser du bare at du egentlig ikke tipper, men skriver her kun for å vise at du har peiling ;) nicee

Lenke til kommentar

Vinnertriks for de med Unibet:

 

Bli med på dagens julekalender-greie. Som går ut på at om du greier å tippe riktig på et "dobbel-veddemål" får du 100 kr ekstra, i tillegg til gevinsten. Den laveste oddsen du finner på veddemålet er på 3.xx - minste innsats er på 30 kr.

 

Altså du dobler omtrent oddsen på å satse på den laveste, når du regner med julekalender-bonusen på 100 kr.

 

 

De hadde en lignende greie med forrige Liverpool-kamp, da satte jeg også penger på den laveste oddsen, og vant gevinsten + 100 kr i bonus.

Lenke til kommentar
Hehe, her viser du bare at du egentlig ikke tipper, men skriver her kun for å vise at du har peiling ;) nicee

Jaha? Hvor har du det i fra? Artig du. Kanskje finne ut litt mer om saken neste gang før du uttaler deg. Trenger ikke gå mange poster tilbake for å se et screenshot jeg la ut med et spill jeg har satt.

 

Selv om jeg bomma på at Arsenal var i går, er jo ikke det veldig spesielt. Champions League-kampene går jo alltid på tirsdag og onsdag, og jeg plasserte spillet noen dager i forveien, så det er ikke verdens største feil etter min mening.

 

Men du er jo velkommen til å poste dine egne tips, siden jeg ifølge deg ikke spiller på mine egne tips. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Har Chelsea mange skadde elns? 2.70 i odds på borteseier mot Marseille

- Chelsea er i forferderlig form til dem å være.

- De er sikra førsteplassen i gruppa, uansett hvordan kampen måtte ende.

- Marseille spiller på hjemmebane, og trenger poeng for å være sikre på å avansere.

- Laguttaket til Chelsea er ikke klart (så vidt jeg vet), men de stiller trolig svakere enn vanlig.

 

Allikevel tror jeg ikke Chelsea er veldig lystne på et nytt tap, derfor tror jeg fort de kan vinne. Reservene som sannsyneligvis får prøve seg er nok lystne på å vise seg frem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...