Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører en systemfemling i kveld:

 

Liverpool -1 v Aston Villa

 

Vaduz -1 v Winterthur

 

FC Porto -1,5 v Vitoria Setubal

 

Veendam v Apeldoorn @ Over 2.5

 

Lausanne Sports v Stade Nyonnais @ Over 2.5

 

Kommer sikkert noe NBA i kveld/natt også, gikk jo relativt bra i går natt...

Lenke til kommentar

Er spent på hva Hercules kan klare i dag, jeg tok borte, men bare for spenningens skyld.

Opplevde noe rart i dag. Her for noen dager hadde jeg en sikrings bong som gikk inn, dvs 1 av 3 kamper ble avlyst, mens de 2 andre var riktige. I dag ser jeg at jeg har fått gevinst for alle 3, såvidt jeg vet er ikke kampen spilt. Dette var hos Norsk tipping.

Lenke til kommentar

Gikk dårlig i natt, men håper på nye solide tips i dag. :)

Prøver meg også på noen høyoddsere på Champions League i kveld.

 

Werder Bremen - Inter Milan: 1 @ 2.47

Twente - Tottenham: 2 @ 2.58

Bursaspor - Glasgow Rangers: 2 @ 4.10

26.13

 

Inter har mange ute, så de tror jeg vil slite selv mot Bremen som ikke er stort å skryte av heller.

Tottenham vinner borte pga. de neppe vil bli nr. 2 i gruppa og møter lag som Real Madrid. Twente har ingenting å spille for.

Hverken Bursaspor eller Rangers har noe å spille for, men tror Rangers tar denne da de er et slitelag (man husker vel kampen mot United?) og Bursaspor har 1-14 i målforskjell og 5 tap. Rangers er ikke mye bedre, men vant hjemmekampen og har spilt uavgjort mot lagene som går videre fra gruppa.

Lenke til kommentar

Skal ikke si at jeg har så sjukt mye peiling på håndball, men synes Frankrike +6.5 ser bra ut nå om 10-12 minutter. VM-finalist bør jo ikke prises så høyt i en åpningskamp mot ett Norge som alltid åpner dårlig i gruppespill i mesterskap?

 

Frankrike +6.5 til 1.90 hos Bet365 er vel noen små kroner hos meg...

Lenke til kommentar

Skal ikke si at jeg har så sjukt mye peiling på håndball, men synes Frankrike +6.5 ser bra ut nå om 10-12 minutter. VM-finalist bør jo ikke prises så høyt i en åpningskamp mot ett Norge som alltid åpner dårlig i gruppespill i mesterskap?

 

Frankrike +6.5 til 1.90 hos Bet365 er vel noen små kroner hos meg...

Så denne selv, og satt resten av penga mine hos Unibet på den. Fikk 2 i odds. Synes den er satt alt for høyt. Norge må tross alt vinne med 7 mål. De er nok fornøyd hvis de vinner med 4,5,6 også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...