Rocky1 Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Ingen som fulgte meg? skuffa... Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Ingen som fulgte meg? skuffa... Joda, gjorde det. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Spilte denne igår/idag: B(1-0): Osasuna - Barcelona 1.63 H: Real Madrid - Valencia 1.38 H(0-1): FC Twente - De Graafschap 1.60 H: Bayer Leverkusen - 1. FC Køln 1.42 Odds: 5.11 Og denne idag: B: Catania - Juventus 2.20 H: Villarreal - Sevilla 1.77 Odds: 3.89 Begge gikk inn Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Kjører en systemfemling i kveld: Liverpool -1 v Aston Villa Vaduz -1 v Winterthur FC Porto -1,5 v Vitoria Setubal Veendam v Apeldoorn @ Over 2.5 Lausanne Sports v Stade Nyonnais @ Over 2.5 Kommer sikkert noe NBA i kveld/natt også, gikk jo relativt bra i går natt... Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Vurderer å kjøre et trippelsystem på disse fire i dag. Litt sjansespill allesammen, men føles riktige.. Noen tanker? Napoli - Palermo Antall mål: Over 3.5 mål 3.20 Liverpool - Aston Villa : 1 1.58 Deportivo La Coruña - Hercules : X 3.25 Le Mans - Troyes ( 0 - 1. ) : X Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Noen som har noen tanker om Patriots - Jets i natt? Staistikken sier vel over? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Er spent på hva Hercules kan klare i dag, jeg tok borte, men bare for spenningens skyld. Opplevde noe rart i dag. Her for noen dager hadde jeg en sikrings bong som gikk inn, dvs 1 av 3 kamper ble avlyst, mens de 2 andre var riktige. I dag ser jeg at jeg har fått gevinst for alle 3, såvidt jeg vet er ikke kampen spilt. Dette var hos Norsk tipping. Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Ta penga og løp Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 noen som har noen tanker for nba i natt? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Hva vil skje her? Har en kamp riktig, mens den andre er blitt utsatt. Edit. Har btw tro på denne: Endret 6. desember 2010 av Nistelrooy Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Litt forskjellige tidsfrister, men blir den utsatt mer enn 24-48 timer er det normalt å sette oddsen til 1 i den kampen. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 noen som har noen tanker for nba i natt? Oklahoma City +4.5 Lenke til kommentar
Oddsuniverse Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Tror de fleste bookiene opererer med at utsatte kamper må spilles innen 72 timer. Ellers settes oddsen som sagt til 1. Begynner å bli lei av den her kulda i Europa nå. Har alikevel oppdatert med noen engelske spill til helgen + CL, så satser på at Championship får spilt sine kamper i allefall. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Noen som har tips i dag? Jeg tror jeg setter pengene på svensk hockey..... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Er det bare jeg som bare taper om dagen? Dritt lei av at Unibet skal få alle penga mine nå.. Fotball, NBA og alt mulig annet rakner. Tippepause på meg, ass.. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Noen som har noen tanker om Patriots - Jets i natt? Staistikken sier vel over? Det ble over! Spilt på noen tyske som Dawson på Oddsen.nu har anbefalt. NBA gikk til H*** i natt, men her kommer det nye sjangser i dag... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Gikk dårlig i natt, men håper på nye solide tips i dag. Prøver meg også på noen høyoddsere på Champions League i kveld. Werder Bremen - Inter Milan: 1 @ 2.47 Twente - Tottenham: 2 @ 2.58 Bursaspor - Glasgow Rangers: 2 @ 4.10 26.13 Inter har mange ute, så de tror jeg vil slite selv mot Bremen som ikke er stort å skryte av heller. Tottenham vinner borte pga. de neppe vil bli nr. 2 i gruppa og møter lag som Real Madrid. Twente har ingenting å spille for. Hverken Bursaspor eller Rangers har noe å spille for, men tror Rangers tar denne da de er et slitelag (man husker vel kampen mot United?) og Bursaspor har 1-14 i målforskjell og 5 tap. Rangers er ikke mye bedre, men vant hjemmekampen og har spilt uavgjort mot lagene som går videre fra gruppa. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Skal ikke si at jeg har så sjukt mye peiling på håndball, men synes Frankrike +6.5 ser bra ut nå om 10-12 minutter. VM-finalist bør jo ikke prises så høyt i en åpningskamp mot ett Norge som alltid åpner dårlig i gruppespill i mesterskap? Frankrike +6.5 til 1.90 hos Bet365 er vel noen små kroner hos meg... Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Har satsa en del på Arsenal i dag, så håper for all del på en målrik kamp. Fikk 8 i odds på at Nasri putter to mål. I tillegg har jeg satsa på at de vinner og at det scores mer enn 3,5 mål i kampen. Skal bli en interessant kveld. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Skal ikke si at jeg har så sjukt mye peiling på håndball, men synes Frankrike +6.5 ser bra ut nå om 10-12 minutter. VM-finalist bør jo ikke prises så høyt i en åpningskamp mot ett Norge som alltid åpner dårlig i gruppespill i mesterskap? Frankrike +6.5 til 1.90 hos Bet365 er vel noen små kroner hos meg... Så denne selv, og satt resten av penga mine hos Unibet på den. Fikk 2 i odds. Synes den er satt alt for høyt. Norge må tross alt vinne med 7 mål. De er nok fornøyd hvis de vinner med 4,5,6 også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå