Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, kom over noen morsome odds på unibet.

 

"White Christmas in Norway 2010 - 24th December"

 

Bergen har den beste oddsen på 2,75 på Ja. Så hva tror du Kjetil, blir det hvit jul i Bergen? ^^

Lurer litt på hva terms er der. Jeg bor ganske høyt oppe i Bergen og her blir det jo mye lettere snø enn i sentrum, så finnes det noe terms på unibet? Vil anta det er på Florida sin målestasjon (midt i Bergen)?

 

Vervarslinga på Vestlandet sier at det bare er 30% sjanse for hvit jul i Bergen så sånn sett er det ikke noen verdi i 2.75, MEN det er litt forskjell fra tiår til tiår, med forbehold om en hjerne som vrir seg litt nå så var det snø i 2001, 2004 og 2009. Da skal det vel mye til om det skal komme snø også i år :/

Lenke til kommentar

er det noe mungusbungus her? 2,02 i odds på over 2,5 mellom Brisbane Roar og Melbourne, når de henholdsvis 2 lag som har hatt et gjennomsnitt 3,66 og 3,17 mål i sine 6 siste kamper?

Så dessverre ikke denne før nå, men ser ut som du fikk et veldig godt spill. Noen andre holdepunkter for over 2.5 fra PreMatches.com

 

Simulator:

 

› Over: 73% (value odds 1.37)

› Under: 27% (value odds 3.70)

 

Expected Score:

 

› Melbourne Victory: 1.21

› Brisbane: 1.79

› Total: 3.00

 

› Over: 60%

› Under: 40%

 

Melbourne Victory is 8-2 over 2.5 playing against offensively good awayteams like Brisbane the last 3 seasons.

 

Brisbane is 6-1 over 2.5 playing against teams like Melbourne with poor form the last 6 matches the current season.

 

Home - Away History: O-U: 3-0 Avg. score: 4.00

 

etc etc...

 

Meget bra spilt!

 

Edit: ser den er i gang og står 0-2 nå.. lykke til!

Endret av kjensen
Lenke til kommentar

er det noe mungusbungus her? 2,02 i odds på over 2,5 mellom Brisbane Roar og Melbourne, når de henholdsvis 2 lag som har hatt et gjennomsnitt 3,66 og 3,17 mål i sine 6 siste kamper?

0-2 etter 60 min...

 

EDIT: 1-2 65 min

 

Godt spilt!!

Endret av Slystr
Lenke til kommentar

 

Har man tro på Kaiserslautern i dag? Det har jeg.

 

Jeg hadde det... helt til jeg så at samtlige ledende oddtipsere i norske medier hadde Kaiserslauternseier som hovedspill i dag. Det lover sjelden bra. Dessuten kommer de rett fra en veldig sterk 5-0 seier og det er jo bare typisk at de går på en smell rett etterpå. Rein usakelig mumbojumbospekualasjon dette.. men uansett. Tror jeg endrer spill til U.. eventuelt droppe hele kampen

 

 

Jeg blir allikevel ikke klok på oddsen på denne kampen.. med tanke på form, de respektive lags siste kamper og tidligere møter de i mellom er det litt rart at borteseier går for nesten halvt poeng mer enn hjemmeseier.. Dessuten har oddsen på borteseier gått opp siden i formiddag..

Endret av dr_vega
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...