Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nattens spill for min del:

 

POR TBlazers -3.5 @ PHI 76ers

 

DET Pistons @ ORL Magic -10.0

 

IND Pacers @ SAC Kings @ Over 188.0

 

SA Spurs @ GS Warriors @ Over 210.0

 

LA Lakers @ MEM Grizzlies +7.0

 

BOS Celtics -5.5 @ CLE Cavaliers

Ahh

Surt å ryke på en kamp....

 

aff, følgte på alle, og lagde 3 kupponger av de der :p såklart tok jeg med trailblazers i alle...

Lenke til kommentar

Tar noen kroner på Lech Poznan +0.5 i kveld også. Får 1.80 hos Pinnacle og det er verdt litt på ett lag som ikke bør tape hjemme. Lech leder gruppen med 7 poeng og møter Juventus som står med 4. Lech har noen skader på Chrapek og Tshibamba, mens Juve stiller med en hel liste ute: Amauri, Aquilani, Quagliarella, Motta, Rinaudo, Buffon, Martinez, Motta, Legrottaglie, Grygera, og De Ceglie. Ikke alle er korttids seff, men likevel en bra liste.

 

Det er også meldt -18 grader i Poznan i kveld og da fryser nok hårgelen til italienerne fort og de vil nok neppe trives stort. Presset er på Juve og de "MÅ" vinne i kveld for å avansere, men jeg tror de skal slite.

Lenke til kommentar

Nattens spill for min del:

 

POR TBlazers -3.5 @ PHI 76ers

 

DET Pistons @ ORL Magic -10.0

 

IND Pacers @ SAC Kings @ Over 188.0

 

SA Spurs @ GS Warriors @ Over 210.0

 

LA Lakers @ MEM Grizzlies +7.0

 

BOS Celtics -5.5 @ CLE Cavaliers

Ahh

Surt å ryke på en kamp....

 

aff, følgte på alle, og lagde 3 kupponger av de der :p såklart tok jeg med trailblazers i alle...

Jepp, sånn har det vært de tre siste gangene nå, men det var ikke close engang i natt...

Lenke til kommentar

Har begynt å kjøre en ny taktikk, spiller kun singler. :-)

 

Har på den måten spilt meg opp fra 300,- kroner til 500,- på denne uken. Vet det ikke er mye, men må vær litt forsiktig, så jeg ikke taper alt som vanlig. Målet er å komme meg til 2800,- kroner.

 

Setter noen kroner på hjemmeseier til Young Boys mot Stuttgart i kveld.

 

Edit: Spiller på Marseille også.

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle bytte fra Nordicbet til bet365 nå, hva er den letteste måten å sette inn penger til Bet365 på for en nordmann, nå etter de nye reglene?

 

Hvorfor ikke ha begge? For å tjene penger på oddsen over tid er det essensielt å spille på markedsledende odds. Det er umulig med bare en bookie. Selv har jeg 15-20.

 

Du kan som sagt bruke slike betalingskort som paysafecard/Ukash etc. Selv bruker jeg Moneybookers, ekstremt praktisk, spesielt om man har flere bookies og må flytte penger rundt. Innskudd/uttak til/fra bookmaker er gebyrfritt. Netteller er også et alternativ.

Lenke til kommentar

Bookies skulle tilbudt spill på hvorvidt Rosenborg - Leverkusen faktisk blir spilt eller ikke.

Har sett frem til den kampen siden hjemmekampen mot atletico. Men må si det er lite fristende å spille på en kamp som er så usikker som den.

 

På en annen side er det uaktuelt for meg å spille noe annet enn H/U/HU, så da kan det jo gå til min fordel hvis leverkusen tidlig tar en 2-0 ledelse og kampen underveis blir utsatt pga kulda.. Da får jeg jo pengene tilbake.. :p

Lenke til kommentar

Hahaha! Herlig følelse akkurat nå. Spilte på Young Boys mot Stuttgart. Jeg gikk for hjemmeseier. Det starta bra med et tidlig mål, og 1-0 ledelse. Men etter at Stuttgart hadde snudd det til 1-2 hadde jeg totalt gitt opp. Gleden var derfor stor når jeg nå så at Young Boys hadde scoret 3 nye og vunnet 4-2. :)

 

Edit: Fikk inn riktig på Birmingham - Aston Villa også. Hadde tippet uavgjort til pause. Surt at Marseille ikke klarte å vinne mot Rennes, bommet på straffe. Leverkusen leder mot Roserborg. Ser bra ut totalt sett. Håper Birmingham vinner andre omgang.

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar

Kjører litt Europa Liga på Bettingadviceblog i dag og tror på en grei russisk seier...

 

02 Des: CSKA Moskva – Lausanne Sports : Homewin -1.5 | 1.50 @ Bet365 | 19:00 CET

 

Europa League (UEFA)

 

› CSKA Moskva home: 2-0-0 6-1

› CSKA Moskva form: 4-0-2 12-3

› Home form: 3-1-2 9-5

 

› Lausanne Sports away: 0-1-1 3-4

› Lausanne Sports form: 0-1-3 4-10

› Away form: 0-1-1 3-4

 

Stats from PreMatches.com

 

Lausanne Sports has been as expected in this league, pretty poor. They have managed a draw against Sparta Praha but besides that, nothing much to show for themselves. CSKA Moskva has been the best team in the Europa League (of 48 teams) with 4 straight wins and a 12-1 goalscore. They won 3-0 in switzerland on Sep 16th and I expect more or less the same outcome for this fixture. I’m taking CSKA Moskva -1.5.

Lenke til kommentar

Alt bortsett fra en kamp gikk inn i går. I dag prøver jeg meg på hjemme mellom Steaua Bucuresti og Liverpool. Liverpool skal stille et B-preget mannskap tror jeg. Carragher og Gerrard spiller ikke. Om Torres heller ikke er med er det gode sjanser på denne. Overraskende høy odds, 2,90.

 

I tillegg har jeg prøvd meg på borte mellom PSG og Sevilla og at Porto vinner borte mot Rapid Wien. Alle kampene kjøres som singler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...