Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver en dobbel i natt/lørdag. Skrevet ferdig helgens kamper så de kommer fortløpende på BettingadviceBlog.com

 

20 Nov: Zalaegerszegi & Nagoya Grampus Eight : Double | 1.60 @ Bet365 | 06:00 CET

 

Soproni Liga (Hungary)

 

› Zalaegerszegi home: 5-0-2 15-12

› Zalaegerszegi form: 5-0-1 15-8

› Home form: 5-0-1 12-7

 

› Szolnoki away: 0-1-6 3-16

› Szolnoki form: 1-0-5 3-15

› Away form: 0-0-6 3-16

 

Stats from PreMatches.com

 

Szolnoki is dead last and have lost 10 of 14 matches. They have been awful away and only scored 3 goals. Zalaegerszegi is fighting with Fehervar and Debrecen for the league title. They are in good form and should win with a couple of goals. I’m taking the homewin.

 

 

J-League (Japan)

 

› Shonan home: 2-5-8 19-38

› Shonan form: 0-1-5 3-19

› Home form: 0-2-4 7-20

 

› Nagoya Grampus Eight away: 10-0-5 21-16

› Nagoya Grampus Eight form: 4-0-2 8-8

› Away form: 3-0-3 9-11

 

Stats from PreMatches.com

 

Shonan is with Kyoto Sanga the clear bottomteams in Japan. Shonan lost 5-0 last weekend and that added to their massive defensive problems. Nagoya Grampus Eight is the league leader and have won 8 of 8 against poor teams like Shonan this season. I’m taking the awaywin.

Lenke til kommentar

Hvis man spiller over lengre tid er det heller ikke unaturlig å møte på en periode der man får mange tap på rad før man snur det.

 

Jepp, er inne på en dritt-periode nå, alt har gått den veien høna sparker i de 3 siste ukene.

Har nå stått over odds på denne uken, prøver igjen neste uke.

 

:)

Lenke til kommentar

Solid dobbel det der :) Grattis!

Hvordan ser helgen ut for SP, Kjensen?

10 kamper er postet og venter på litt mer odds på noen kamper. Endel av kampene ser veldig feilpriset ut så greit å få plassert dem.

Fin start på helga med:

AGOVV Apeldoorn 3-1 FC Den Bosch, over 2.5 @ 1.62. Spill INN.

 

Får håpe på like bra helg som forrige. :)

Lenke til kommentar

Solid dobbel det der :) Grattis!

Hvordan ser helgen ut for SP, Kjensen?

10 kamper er postet og venter på litt mer odds på noen kamper. Endel av kampene ser veldig feilpriset ut så greit å få plassert dem.

Fin start på helga med:

AGOVV Apeldoorn 3-1 FC Den Bosch, over 2.5 @ 1.62. Spill INN.

 

Får håpe på like bra helg som forrige. :)

Enig det!!

Lenke til kommentar

Akkurat begynt å teste Pinnacle selv etter mye skryt ang. odds og slikt, men føler de har litt smalere utvalg og må si at sidene er langt dårligere å navigere i enn f.eks. Betsafe.

... men som sagt, ny der, så jeg gir dem en sjanse. :) Bet365 er nok neste som står for tur.

OK

 

Jeg har bare positivt å si om BET365, beste til nå for min del...

Lenke til kommentar

Akkurat begynt å teste Pinnacle selv etter mye skryt ang. odds og slikt, men føler de har litt smalere utvalg og må si at sidene er langt dårligere å navigere i enn f.eks. Betsafe.

... men som sagt, ny der, så jeg gir dem en sjanse. :) Bet365 er nok neste som står for tur.

Jeg har litt motsatt oppfatning (bombe? næææ). Ja, de tilbyr seff ikke norsk 3 div og slikt da de har mye fokus på us sports, men de tilbyr alt av o/u jeg trenger på fotball og der sjekker jeg 30k+ kamper i året. Synes også sidene er overlegent mye bedre å navigere enn betsafe og lignende bookmakere på samme plattform. Ikke noe mer dill enn å logge inn og trykke på den sporten/ligaen man skal bette på og skrive inn beløp direkte der. Sidene inneholder ikke all den tullete grafikken (jeg blir gal av å vente hos nordic f.eks) om gratis spins og er veldig greit at de oppgir limits. Eneste jeg savner hos Pinnacle er bedre mulighet for systemer og accumulators + bedre mobile løsninger. Men så har jo jeg brukt Pinny i endel år så

Lenke til kommentar

Nagoya vant i natt og endel kamper på bloggen i dag, jeg går blant annet for en borteseier for topplaget Racing Genk:

 

20 Nov: Charleroi – Racing Genk : Awaywin | 1.75 @ Expekt | 20:00 CET

 

Jupiler League (Belgium)

 

› Charleroi home: 1-2-5 4-12

› Charleroi form: 0-2-4 4-9

› Home form: 1-1-4 3-9

 

› Racing Genk away: 3-3-1 15-7

› Racing Genk form: 2-2-2 11-8

› Away form: 2-3-1 11-7

 

Stats from PreMatches.com

 

Top versus bottom in Belgium. Charleroi is dead last with only 7 points in 15 matches. They have massive offensive and defensive problems, scoring only 9 and conceding 27. They have lost 8 of their last 10 matches. Racing Genk needs to keep Anderlecht trailing and have won 6/6 against poor teams like Charleroi this season. I also note that Racing Genk have won twice away to Charleroi in 2010. I’m taking the awaywin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...