kjensen Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Prøver meg på litt norsk ishockey i dag. Lillehammer IK - Manglerud Star 1 (1,40) Stavanger - Frisk/Asker 1 (1,25) Totalodds: 1,75 @ Unibet Solid dobbel det der Grattis! Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Solid dobbel det der Grattis! Hvordan ser helgen ut for SP, Kjensen? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Solid dobbel det der Grattis! Hvordan ser helgen ut for SP, Kjensen? 10 kamper er postet og venter på litt mer odds på noen kamper. Endel av kampene ser veldig feilpriset ut så greit å få plassert dem. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Prøver en dobbel i natt/lørdag. Skrevet ferdig helgens kamper så de kommer fortløpende på BettingadviceBlog.com 20 Nov: Zalaegerszegi & Nagoya Grampus Eight : Double | 1.60 @ Bet365 | 06:00 CET Soproni Liga (Hungary) › Zalaegerszegi home: 5-0-2 15-12 › Zalaegerszegi form: 5-0-1 15-8 › Home form: 5-0-1 12-7 › Szolnoki away: 0-1-6 3-16 › Szolnoki form: 1-0-5 3-15 › Away form: 0-0-6 3-16 Stats from PreMatches.com Szolnoki is dead last and have lost 10 of 14 matches. They have been awful away and only scored 3 goals. Zalaegerszegi is fighting with Fehervar and Debrecen for the league title. They are in good form and should win with a couple of goals. I’m taking the homewin. … J-League (Japan) › Shonan home: 2-5-8 19-38 › Shonan form: 0-1-5 3-19 › Home form: 0-2-4 7-20 › Nagoya Grampus Eight away: 10-0-5 21-16 › Nagoya Grampus Eight form: 4-0-2 8-8 › Away form: 3-0-3 9-11 Stats from PreMatches.com Shonan is with Kyoto Sanga the clear bottomteams in Japan. Shonan lost 5-0 last weekend and that added to their massive defensive problems. Nagoya Grampus Eight is the league leader and have won 8 of 8 against poor teams like Shonan this season. I’m taking the awaywin. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Følger dobbelen på bloggen i dag. SP ser bra ut det også... Kjører en liten bong i tillegg: New Orleans Hornets (0) - Cleveland Cavaliers (9) @ 1 Boise State - Fresno State (30) @ 1 Miami Heat (0) - Charlotte Bobcats (11) @ 1 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Vurderer å spille på Toronto Raptors - Houston Rockets 1 @2.02 Raptors har vunnet to på rad, Rockets tapte sist og har Yao Ming og Brooks ute med skade. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Tippet på 2 høy odds og lite sannsynelig kuponger Birmingham 0-1 Chelsea United 2-0 Wigan - Pause resultat Også Arsenal 3-2 Tottenham Liverpool 1-1 West ham.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Hvis man spiller over lengre tid er det heller ikke unaturlig å møte på en periode der man får mange tap på rad før man snur det. Jepp, er inne på en dritt-periode nå, alt har gått den veien høna sparker i de 3 siste ukene. Har nå stått over odds på denne uken, prøver igjen neste uke. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Solid dobbel det der Grattis! Hvordan ser helgen ut for SP, Kjensen? 10 kamper er postet og venter på litt mer odds på noen kamper. Endel av kampene ser veldig feilpriset ut så greit å få plassert dem. Fin start på helga med: AGOVV Apeldoorn 3-1 FC Den Bosch, over 2.5 @ 1.62. Spill INN. Får håpe på like bra helg som forrige. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Solid dobbel det der Grattis! Hvordan ser helgen ut for SP, Kjensen? 10 kamper er postet og venter på litt mer odds på noen kamper. Endel av kampene ser veldig feilpriset ut så greit å få plassert dem. Fin start på helga med: AGOVV Apeldoorn 3-1 FC Den Bosch, over 2.5 @ 1.62. Spill INN. Får håpe på like bra helg som forrige. Enig det!! Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Nå er jeg lei elendige bookier.. Måtte fortelle Betsafe at jeg hadde vunnet på en bong, helt utrolig!! Ikke mye heldig med Betsson og Betsafe. Skal teste Pinnaclesport, som jeg har hørt mye godt om. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Akkurat begynt å teste Pinnacle selv etter mye skryt ang. odds og slikt, men føler de har litt smalere utvalg og må si at sidene er langt dårligere å navigere i enn f.eks. Betsafe. ... men som sagt, ny der, så jeg gir dem en sjanse. Bet365 er nok neste som står for tur. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Akkurat begynt å teste Pinnacle selv etter mye skryt ang. odds og slikt, men føler de har litt smalere utvalg og må si at sidene er langt dårligere å navigere i enn f.eks. Betsafe. ... men som sagt, ny der, så jeg gir dem en sjanse. Bet365 er nok neste som står for tur. OK Jeg har bare positivt å si om BET365, beste til nå for min del... Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 hvor kan man tippe på boksekampen mellom Cecilia Brækhus og Mikaela Luréns? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Jeg tror ikke den kampen blir noe av. Hørt at den er avlyst ellerno. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 hvor kan man tippe på boksekampen mellom Cecilia Brækhus og Mikaela Luréns? Jeg finner ikke helt matchup'en noen steder..hmm Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Akkurat begynt å teste Pinnacle selv etter mye skryt ang. odds og slikt, men føler de har litt smalere utvalg og må si at sidene er langt dårligere å navigere i enn f.eks. Betsafe. ... men som sagt, ny der, så jeg gir dem en sjanse. Bet365 er nok neste som står for tur. Jeg har litt motsatt oppfatning (bombe? næææ). Ja, de tilbyr seff ikke norsk 3 div og slikt da de har mye fokus på us sports, men de tilbyr alt av o/u jeg trenger på fotball og der sjekker jeg 30k+ kamper i året. Synes også sidene er overlegent mye bedre å navigere enn betsafe og lignende bookmakere på samme plattform. Ikke noe mer dill enn å logge inn og trykke på den sporten/ligaen man skal bette på og skrive inn beløp direkte der. Sidene inneholder ikke all den tullete grafikken (jeg blir gal av å vente hos nordic f.eks) om gratis spins og er veldig greit at de oppgir limits. Eneste jeg savner hos Pinnacle er bedre mulighet for systemer og accumulators + bedre mobile løsninger. Men så har jo jeg brukt Pinny i endel år så Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 hvor kan man tippe på boksekampen mellom Cecilia Brækhus og Mikaela Luréns? Cecilia Brækhus vs Mikaela Laurèn ble bokset 30/10 2010. Ergo: Den er ferdig for lengst. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 hvor kan man tippe på boksekampen mellom Cecilia Brækhus og Mikaela Luréns? Cecilia Brækhus vs Mikaela Laurèn ble bokset 30/10 2010. Ergo: Den er ferdig for lengst. jeg mener selvfølgelig Eva Halasi, ikke Mikaela Luréns Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Nagoya vant i natt og endel kamper på bloggen i dag, jeg går blant annet for en borteseier for topplaget Racing Genk: 20 Nov: Charleroi – Racing Genk : Awaywin | 1.75 @ Expekt | 20:00 CET Jupiler League (Belgium) › Charleroi home: 1-2-5 4-12 › Charleroi form: 0-2-4 4-9 › Home form: 1-1-4 3-9 › Racing Genk away: 3-3-1 15-7 › Racing Genk form: 2-2-2 11-8 › Away form: 2-3-1 11-7 Stats from PreMatches.com Top versus bottom in Belgium. Charleroi is dead last with only 7 points in 15 matches. They have massive offensive and defensive problems, scoring only 9 and conceding 27. They have lost 8 of their last 10 matches. Racing Genk needs to keep Anderlecht trailing and have won 6/6 against poor teams like Charleroi this season. I also note that Racing Genk have won twice away to Charleroi in 2010. I’m taking the awaywin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå