Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer å lage en konto på en til nettside, har fra før av på unibet. Noen med tips? hadde vært greit å få en side med grei startbonus, men det er det vel på de fleste?

Jeg har testet noen forskjellige, og er mest fornøyd med Bet365 til nå.

Jeg synes de er tidlig ute med kamper og har ønskede kamper tilgjengelig for spill.

Der er det bonus...

Lenke til kommentar

Ikke barebare med disse bettingadvice spillene gitt.. Mulig jeg har hatt veldig uflaks de gangene jeg har fulgt deg kjensen, men for min del kunne jeg like gjerne fulgt tipsene til terningkasteren Rekdal på tv2 sine fotballsider. Av 10 tips fulgt hos deg har kanskje 2 gått inn..

 

Ikke at jeg setter noen tvil ved fotballkunnskapene dine, eller er dum nok til å tro at det er noen slik ting som en sikker kamp.. er bare ikke helt overbevist om at du legger noen særlig sjel i de kampene du legger ut på den siden? Noe som isåfall er trist, for det virker som folk på forumet her har stor tillit til deg og tipsene dine (noe som ikke er så rart siden du faktisk lever av tipping og oddstips). Dessuten tviler jeg på at det er særlig god PR for betalingssiden din SportsProfits. Så et halvhjerta tips på bloggen din gagner vel egentlig ingen.

Hva med å heller komme med to eller tre solide i tips uken, basert på spiller-, klubb- og formkunnskaper, fremfor ett eller flere tips hver dag basert på kalde tall og statestikker?

 

Og hva med å bytte ut "invest with confidence" med "invest consciously", eller noe i den duren? Noe som vil oppfordre lesere av bloggen din til å tippe med hue ute av rævva, og ikke for mer enn de har råd til å tape, fremfor å skape en illusjonen av garantert gevinst?

 

Men for all del, alle kan ha uflaks. Og utover det at jeg kun har tapt noen lusne kroner på tipsene dine (noe jeg egentlig kun kan skylde meg selv), har jeg egentlig ikke mye grunnlag for å uttale meg.

Har all respekt for deg og det du driver med, skriver bare dette fordi jeg, som sagt, tror folk har stor tillit til deg og kunnskapen din. Og for alt jeg vet er det mange som følger deg på både bloggen og her (selvom aktiviteten på dette forumet ikke er all verden og det er et fåtall aktive brukere).

 

Lykke til videre :)

 

 

 

 

PS, borteseier Newcastle Jets – Brisbane går for 2,15 hos betsson :)

 

Edit: Så at det var DNB du hadde posta, stryk det siste

Heisann,

 

Litt sent svar i dag. Tipsene på bloggen har gitt en tilbakebetaling på 115.19%, synes egentlig at det er ganske ok resultater. Om du har tapt på 8 av 10 er det også litt rart siden treff% ligger på 70.37%. Halvhjertet får stå for dine ord. Om du ikke er så fan av tips basert på fakta og heller vil ha synsing så ville jeg kanskje bare ignorert dem.

 

Jeg kan heller ikke se at "invest with confidence" gir oppfordring til noe sikker gevinst eller oppfordring til å satse mer enn de kan tape? Kanskje noen kan kommentere det?

Lenke til kommentar

 

Heisann,

 

Litt sent svar i dag. Tipsene på bloggen har gitt en tilbakebetaling på 115.19%, synes egentlig at det er ganske ok resultater. Om du har tapt på 8 av 10 er det også litt rart siden treff% ligger på 70.37%. Halvhjertet får stå for dine ord. Om du ikke er så fan av tips basert på fakta og heller vil ha synsing så ville jeg kanskje bare ignorert dem.

 

Jeg kan heller ikke se at "invest with confidence" gir oppfordring til noe sikker gevinst eller oppfordring til å satse mer enn de kan tape? Kanskje noen kan kommentere det?

 

 

For all del, utelukker ikke at jeg har hatt uflaks med tipsene jeg har fulgt. Har verken tid eller interesse av å gå igjennom alle kampene på bloggen din og søke etter resultater. Setter som sagt ingen tvil ved at du kan det du driver med.

 

Og jeg mener selvfølgelig ikke at synsing skal gå foran tall og statestikker.. de går vel strengt tatt litt hånd i hånd og gjør seg godt sammen i et tippetips?

 

Detter er ihvertfall grovt sett de kampene jeg har fulgt på bloggen din i det siste, det er kanskje snakk om 2, kanskje 3 til fra lengere bak i tid (legger ikke frem disse for å være en dritt, vil bare gjøre det klart at jeg faktisk har fulgt en del av tipsene dine i det siste):

 

Vunnet:

 

09 Nov: Altrincham – AFC Wimbledon : Awaywin | 2.05

 

15 Nov: Siena – Grosseto : Homewin | 1.58

 

 

Tapt:

 

16 Nov: Stalybridge Celtic – Droylsden : Awaywin | 2.25

 

13 Nov: Werder Bremen – Eintracht Frankfurt : Over 2.5 | 1.50

 

13 Nov: Hansa Rostock – Bayern München Am : Homewin |

 

12 Nov: Admira Wacker – WAC / St. Andrä : Homewin -1 |

 

10 Nov: Rangers – Hibernian : Homewin -1 | 1.62

 

08 Nov: Besiktas – Kasimpasa : Homewin -1 | 1.84

 

26 Oct: Bromley – Lewes : Homewin | 1.40

 

24 Oct: Anzhi – Zenit : Awaywin | 1.60

 

Mener ganske bestemt å huske at ingen av de siste 8 der gikk inn. Skal sies at jeg er klar over at hvertfall 1 var et reint uflaks tilfelle for 3-0 ledelsen ble stjålet i de siste ti minuttene eller noe slikt. Sånne tullefeil skal ingen andre enn dårlige fotballspillere klandres for . Dessuten er det mye mulig at jeg hadde spilt på rangers, uavhengig av tipset ditt.

 

Så, sånn er nå det. Som sagt har jeg da sikkert hatt uflaks på tipsene jeg har fulgt.. men du skjønner sikkert hvorfor jeg har fått inntrykk av at det ikke er mye å hente på tipsene fra bettingadviceblog.

 

 

Når det gjelder "invest with confidence", synes jeg det bare er bedre å fremme god tippekultur, fremfor å be folk invester med selvtillit. Noe jeg ikke ser har noe for seg, bortsett fra at det høres kult ut. Dessuten ser du sikkert argumentet mitt litt bedre hvis du skiller mellom det å "investere" (invest) og det å "tippe".

Lenke til kommentar

dr_vega: Jeg har heller ikke vunnet allverden på kjensen sin blog der, men kan skylle meg selv da jeg er litt på og av og da kan man aldri vite når den går inn eller ei.

Hvis man spiller over lengre tid er det heller ikke unaturlig å møte på en periode der man får mange tap på rad før man snur det.

Støtter den.

 

Endel av de kampene som er listet over og tapt er litt spesielle.

Ranger f.eks spilte kanskje tiårets dårligste kamp, Admira fikk rødt kort etter 13 min, Zenit kaster bort en 2 måls ledelse på de 5 siste minuttene.

 

Er enig at det bør ses over et lengre løp om det er noe verdi i de kampene, og det viser seg at det er det med 70 % treff.

Endret av Slystr
Lenke til kommentar

Da har jeg plukket ut en del av engelske kamper (stort sett), som jeg mener har verdi

at det blir mye mål i. Drev under nicket MadGenius på oddsen.nu, men har nå opprettet en

egen tipsside, hvor jeg har "spesialisert" meg i over 3.5 og 4.5 mål på fotballkamper, samt

over 1.5 mål i første omgang/andre omgang. Litt annet snacks innimellom også, som f.eks

over 6.5 mål.

 

Tips på målrike kamper (fulltid)

Tips målrike kamper 1. omgang/2. omgang

 

Jeg legger muligens til flere tips på lørdagskampene i andre ligaer. Skal ta en sjekk utover kvelden.

Endret av Oddsuniverse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...