Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Noen som ser noe lurt i landskampene på onsdag?

 

Sør Afrika - USA H

Hong kong - Paraguay B

Portugal - Spania B

Polen - Elfenbeinkysten B

Nederland - Tyrkia H

Russland - Belgia H

Sverige - Tyskland B

England - Frankrike H

Odds 196 totalt..

 

Nå hadde jeg ikke tenkt og satse på alle kampene på en kupong.. men er disse kampene av alle landslagkampene jeg vurdere og satse på.. Vet ikke helt hvilke land jeg skal satse på enda..

Føler Nederland, Tyskland og Spania er rimelig sikre..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg holder meg unna å spille på privatlandskampene denne uken. Privatlandskamper i fotball er alltid veldig usikre, fordi de ikke betyr noe særlig resultatmessig. Det er mye testing av spillere for eksempel. Er rimelig sikker på at det kommer en del uavgjortresultater som vanlig.

 

Hvorfor ser du på Portugal - Spania som en sikker borteseier? For all del, godt mulig den går inn, men ser ikke på den som sikker akkurat.

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar

For all del, det kan godt hende portugal vinner.. nani og ronaldo er to farlige spillere..

Carvalho er mest sannsynelig ute, han er viktig stopper for Portugal.

 

Spania sitt lag er så gjennomført, mange av spillerene spiller til vanlig sammen på Barcelona.

Alonso, Xavi, Iniesta, David villa, Silva, Torres, casillas/reina eller valdes som keeper, puyol, ramos, pique osv. Listen er lang med stjernespillere som spiller bra sammen.

 

Godt mulig jeg tar feil, men jeg tror ikke portugal er gode nok..

Lenke til kommentar

Fin mandag med 1-0 for både bloggen og sportsprofit. Dagens fra BettingadviceBlog:

 

16 Nov: Stalybridge Celtic – Droylsden : Awaywin | 2.25 @ Betway | 20:45 CET

 

Conference North (England)

 

› Stalybridge Celtic home: 2-0-4 6-7

› Stalybridge Celtic form: 1-0-5 8-10

› Home form: 2-0-4 6-7

 

› Droylsden away: 1-4-0 9-6

› Droylsden form: 4-1-1 16-5

› Away form: 1-4-1 9-9

 

Stats from PreMatches.com

 

Stalybridge Celtic is 14th with 15 points in 14 matches. They have lost 4 of 6 homematches and in really poor form. 5 of their last 6 matches are lost. Droylsden is 6th but have a couple of games in spare. They have a nice goalscoring average and have won 3 of their last 4 games. They cruised past 3rd placed Boston (4-0) in their last game. Take the awaywin and invest with confidence.

Lenke til kommentar

Du må se på form nå, ikke historie. 5 av de 13 kampene Liverpool har spilt i PL så langt i år har endt over 2.5. Liverpool scorer 1 mål per kamp. West Ham scorer 0.92 mål per kamp. Når man i tillegg tar med at Liverpool spiller MYE mer defensiv fotball enn før samt at angrepet ikke henger på greip, ser jeg liten/ingen verdi i det spillet der. Men du får ha lykke til.

Lenke til kommentar

Er veldig tidlig ute men en helgebong.

 

Blackburn - Aston Villa 2

Manchester United - Wigan Athletic 1

Liverpool - West Ham United Over 2.5

Arsenal - Tottenham 1, Pengene tilbake ved uavgjort.

 

Mine tanker er at Blackburn spiller Uavgjort mot Aston Villa, tottenham vinner og liverpool spiller uavgjort eller 1 måls seier over west ham..

Men er en grunn til at jeg ALDRI vinner på tipping :p

 

Lykke til :)

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

Du må se på form nå, ikke historie. 5 av de 13 kampene Liverpool har spilt i PL så langt i år har endt over 2.5. Liverpool scorer 1 mål per kamp. West Ham scorer 0.92 mål per kamp. Når man i tillegg tar med at Liverpool spiller MYE mer defensiv fotball enn før samt at angrepet ikke henger på greip, ser jeg liten/ingen verdi i det spillet der. Men du får ha lykke til.

 

I Roy Hodgson land gjør man alt for å trygge en ettmålsedelse. Skeptisk til over 2,5.

Lenke til kommentar

Tar med en kamp på morgenkvisten i morgen, fra BettingadviceBlog.com:

 

17 Nov: Newcastle Jets – Brisbane : Awaywin DNB | 1.65 @ Centrebet | 09:30 CET

 

A-League (Australia)

 

› Newcastle Jets home: 2-3-1 6-4

› Newcastle Jets form: 1-2-3 4-6

› Home form: 2-3-1 6-4

 

› Brisbane away: 3-3-1 9-7

› Brisbane form: 5-1-0 15-4

› Away form: 3-2-1 9-7

 

Stats from PreMatches.com

 

Newcastle Jets is 9th of 11 teams and have just 11 points in 12 matches. A win against Adelaide United boosted their morale but they are still in a technical downtrend. Brisbane is the league leader and have a 4 point gap to Adelaide United. Just 10 goals are conceded in 15 games and they are in great form, winning 5 of their last 6. Take the awaywin with draw no bet and invest with confidence.

Lenke til kommentar

Vanskelige landskamper gjør at jeg har begynt å se på helgakampene i England.

Jeg tipper stort sett på over 3.5 og 4.5 mål. Odds på Blue Square Premier er

ennå ikke ute, så det blir sikkert til å spille på noen av de (hvis oddsen er

tiltalende).

Foreløpig er disse spilt:

 

Norwich - Leeds O 4.5 6.50

Watford - Reading O 3.5 3.00

Charlton - Yeovil O 3.5 2.75

Aldershot - Chesterfi O 3.5 3.90

Crewe - Rotherham O 4.5 6.25

Crewe - Rotherham O 6.5 30.30

Stockport - Torquay O 3.5 3.60

 

Flere over/under-tips

Lenke til kommentar

Ikke barebare med disse bettingadvice spillene gitt.. Mulig jeg har hatt veldig uflaks de gangene jeg har fulgt deg kjensen, men for min del kunne jeg like gjerne fulgt tipsene til terningkasteren Rekdal på tv2 sine fotballsider. Av 10 tips fulgt hos deg har kanskje 2 gått inn..

 

Ikke at jeg setter noen tvil ved fotballkunnskapene dine, eller er dum nok til å tro at det er noen slik ting som en sikker kamp.. er bare ikke helt overbevist om at du legger noen særlig sjel i de kampene du legger ut på den siden? Noe som isåfall er trist, for det virker som folk på forumet her har stor tillit til deg og tipsene dine (noe som ikke er så rart siden du faktisk lever av tipping og oddstips). Dessuten tviler jeg på at det er særlig god PR for betalingssiden din SportsProfits. Så et halvhjerta tips på bloggen din gagner vel egentlig ingen.

Hva med å heller komme med to eller tre solide i tips uken, basert på spiller-, klubb- og formkunnskaper, fremfor ett eller flere tips hver dag basert på kalde tall og statestikker?

 

Og hva med å bytte ut "invest with confidence" med "invest consciously", eller noe i den duren? Noe som vil oppfordre lesere av bloggen din til å tippe med hue ute av rævva, og ikke for mer enn de har råd til å tape, fremfor å skape en illusjonen av garantert gevinst?

 

Men for all del, alle kan ha uflaks. Og utover det at jeg kun har tapt noen lusne kroner på tipsene dine (noe jeg egentlig kun kan skylde meg selv), har jeg egentlig ikke mye grunnlag for å uttale meg.

Har all respekt for deg og det du driver med, skriver bare dette fordi jeg, som sagt, tror folk har stor tillit til deg og kunnskapen din. Og for alt jeg vet er det mange som følger deg på både bloggen og her (selvom aktiviteten på dette forumet ikke er all verden og det er et fåtall aktive brukere).

 

Lykke til videre :)

 

 

 

 

PS, borteseier Newcastle Jets – Brisbane går for 2,15 hos betsson :)

 

Edit: Så at det var DNB du hadde posta, stryk det siste

Endret av dr_vega
Lenke til kommentar

allright.. tippet en del i morgen..

 

Den som jeg tror er mest sannsynelig er:

 

Nederland - Tyrkia H

Tror dette blir en lett match for Nederland. Tyrkia tapte for aserbajan 12 oktober, mens Nederland slo sverige 4-1 i forrige vennskapskamp.

Sør Afrika - USA H

Siste vennskapskamp til Sør afrika var mot Ghana på hjemmebane, de vant 1-0.. mens USA sine to siste er uavgjort mot Colombia, uavgjort mot Polen. Begge på USA sin hjemmebane.

Sverige - Tyskland B

I følge unibet stiller Tyskland med ett mye dårligere lag enn de pleier.. Så denne er ikke på nær så sikker som jeg egentlig trodde. Men håper Schweinsteiger og Gomez drar i land enn seier her.

England - Frankrike H

England spilte uavgjort mot Moltenegro sist kamp, men slo sveits på bortebane kampen før det. Jeg har også litt troen på at newcastle sin Carroll skal sikre seier mot Frankrike. Han har scoret 7 mål i PL for newcastle og er i form. Frankrike har vunnet sine 3 siste kamper mot bosnia, luxemburg og romania. Så uavgjort er nok ikke helt usannsynelig her. Men håper og tror på england seier..

Polen - Elfenbeinkysten B

Kalou, Drogba og Tuore fikser dette.

Portugal - Spania B

Som flere har kommentert, så er det fare for Uavgjort her, men jeg har troen på Spania. De fleste kjenner vell til begge lagene her. Kan gå egentlig gå alle veier denne kampen.. Men tipper :)

 

84 i odds, tippet 100 kroner..

 

Jeg basere mye av tippingen bare på tideligere kamper for lagene i senere tid, har ikke sett vennskapskampene til lagene i september og oktober.

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...