Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips ang. NFL i dag??

 

Dette spiller jeg:

 

Buffalo Bills vs Detroit Lions - Detroit Lions +2.5 @1,90

Tampa Bay Buccaneers vs Carolina Panthers - Carolina Panthers +6.5 @1,95

Innsats: 3 units

Tot odds:3,71

 

Arizona Cardinals vs Seattle Seahawks - Seattle Seahawks +3.0 @2,08

Jacksonville Jaguars vs Houston Texans - Houston Texans +1.0 @1,95

Innsats: 3 units

Tot odds: 4,06

 

 

Denver Broncos vs Kansas City Chiefs - Kansas ML @1,80

Cleveland Browns vs New York Jets - Cleveland Browns +3.0 @2,00

Innsats: 5 units

Tot odss: 3,60

 

 

Odds fra Unibet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2/2 for bloggen i går og 6/7 for sportsprofit i helgen. Prøver litt italiensk i dag: www.bettingadviceblog.com

 

15 Nov: Siena – Grosseto : Homewin | 1.58 @ 188Bet | 21:00 CET

 

Serie B (Italy)

 

› Siena home: 6-1-0 13-3

› Siena form: 2-2-2 8-8

› Home form: 5-1-0 11-2

 

› Grosseto away: 0-1-5 5-13

› Grosseto form: 1-3-2 6-7

› Away form: 0-1-5 5-13

 

Stats from PreMatches.com

 

Top versus bottom in Italy. Grosseto is 19th with 14 points in 14 matches. They have been awful away with 0-1-5. Siena is 4th with 25 points in 13 matches. They have been excellent at home, posting a 6-1-0 record and have only conceded 3 goals. Take the homewin and invest with confidence.

Lenke til kommentar

Nytt design ute på SportsProfit.com. Skal være enklere å se hva man kan tjene langsiktig nå. Kjører også halve priser ut året. 6-1 denne helgen og bra profit. En kamp i kveld.

Jeg har meldt meg på i 30 dager til å begynne med. Får se om det er noe for meg.

 

Tenke litt annerledes på tippingen, prøve å skape litt fortjeneste.

 

Men dette ødelegger ikke moroa for deg da? mtp at du ikke "tipper", bare følger systemet?

Lenke til kommentar

2/2 for bloggen i går og 6/7 for sportsprofit i helgen. Prøver litt italiensk i dag: www.bettingadviceblog.com

 

15 Nov: Siena – Grosseto : Homewin | 1.58 @ 188Bet | 21:00 CET

 

Serie B (Italy)

 

› Siena home: 6-1-0 13-3

› Siena form: 2-2-2 8-8

› Home form: 5-1-0 11-2

 

› Grosseto away: 0-1-5 5-13

› Grosseto form: 1-3-2 6-7

› Away form: 0-1-5 5-13

 

Stats from PreMatches.com

 

Top versus bottom in Italy. Grosseto is 19th with 14 points in 14 matches. They have been awful away with 0-1-5. Siena is 4th with 25 points in 13 matches. They have been excellent at home, posting a 6-1-0 record and have only conceded 3 goals. Take the homewin and invest with confidence.

 

Ser jo ganske grei ut den, grei odds også.

Lenke til kommentar

Nytt design ute på SportsProfit.com. Skal være enklere å se hva man kan tjene langsiktig nå. Kjører også halve priser ut året. 6-1 denne helgen og bra profit. En kamp i kveld.

Jeg har meldt meg på i 30 dager til å begynne med. Får se om det er noe for meg.

 

Tenke litt annerledes på tippingen, prøve å skape litt fortjeneste.

 

Men dette ødelegger ikke moroa for deg da? mtp at du ikke "tipper", bare følger systemet?

Takk for betalingen. Har sendt deg en mail med login og detaljer. Jeg synes det er moro å tjene penger på sport så om det skjer ved at jeg studerer spillere eller lar en datamaskin finne edgene så spiller det ingen rolle.

Lenke til kommentar

Nytt design ute på SportsProfit.com. Skal være enklere å se hva man kan tjene langsiktig nå. Kjører også halve priser ut året. 6-1 denne helgen og bra profit. En kamp i kveld.

Jeg har meldt meg på i 30 dager til å begynne med. Får se om det er noe for meg.

 

Tenke litt annerledes på tippingen, prøve å skape litt fortjeneste.

 

Men dette ødelegger ikke moroa for deg da? mtp at du ikke "tipper", bare følger systemet?

Takk for betalingen. Har sendt deg en mail med login og detaljer. Jeg synes det er moro å tjene penger på sport så om det skjer ved at jeg studerer spillere eller lar en datamaskin finne edgene så spiller det ingen rolle.

Den er god...

 

Blir moro følge med en stund.

Lenke til kommentar

Nytt design ute på SportsProfit.com. Skal være enklere å se hva man kan tjene langsiktig nå. Kjører også halve priser ut året. 6-1 denne helgen og bra profit. En kamp i kveld.

Bra timing at jeg ble medlem før helga :D

 

Når legger du ut kampen i kveld ?

 

Edit: Likte det nye designet veldig godt. Veldig oversiktlig.

Endret av MKej
Lenke til kommentar

Nytt design ute på SportsProfit.com. Skal være enklere å se hva man kan tjene langsiktig nå. Kjører også halve priser ut året. 6-1 denne helgen og bra profit. En kamp i kveld.

Bra timing at jeg ble medlem før helga :D

 

Når legger du ut kampen i kveld ?

 

Edit: Likte det nye designet veldig godt. Veldig oversiktlig.

Bare for å nevne det så fikk MKej også halv pris :) Kveldens kamp har lagt ute siden Fredag, se nederste kamp på medlemsområdet. Godt du likte det nye designet også!

Lenke til kommentar

Nytt design ute på SportsProfit.com. Skal være enklere å se hva man kan tjene langsiktig nå. Kjører også halve priser ut året. 6-1 denne helgen og bra profit. En kamp i kveld.

Bra timing at jeg ble medlem før helga :D

 

Når legger du ut kampen i kveld ?

 

Edit: Likte det nye designet veldig godt. Veldig oversiktlig.

Bare for å nevne det så fikk MKej også halv pris :) Kveldens kamp har lagt ute siden Fredag, se nederste kamp på medlemsområdet. Godt du likte det nye designet også!

Ohja, den kampen.

Den fikk jeg delvis matchet hos betfair på fredag, resten ble matchet nå.

Det er litt av ulempen med betting exchanges, når man spiller på mindre kjent ligaer.

At det ikke er så mange som lay'er odds.

Tror jeg skal bruke Pinnacle fremover, var faktisk bedre odds der på kampene i helgen.

Får veksle litt mellom Betfair, Unibet og Pinnacle.

 

Har du hatt noe problemer med limit på spillene dine ?

Bookmakerne er jo kjent for skitne triks når man er en vinnende spiller.

Endret av MKej
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...