Slystr Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Milan har snudd det, haha Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 2 bong inne takk milan. Mye annet som også kan gå inn, spennende 10minutter nå. Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Fader.. jævla milan. Det var den bongen Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 7 av 8 kamper er over i dag... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Helvette heller... Chelsea fucka opp! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Offside ødelegger bongen med Chelsea.. great. Blinde linjedommer. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 ihelvette spartak. blir det ett til nå da.... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Milan var også offside. Arsenal blir rundspilt, jeg vinner ikke i dag. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 værste forsvarspillet jegh har sett, Cluj kan brenne... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Kupongen min blir felt av to offside-mål ifølge VG Nett (Milan og Spartak) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Video dømming når vi tipper ^^ Forventet ikke å vinne i dag, det var rett og slett litt for vanskelig å plukke kampene. Selvsagt i etterpåklokskapens navn kunne man alltids..... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 ihelvette spartak. blir det ett til nå da.... 4-1 nå.. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Bong 1: Arsenal - Shaktar Donetsk both teams to score? Yes - Check Bong 2: Milan - Real Madrid over 2.0 Check Shaktar Donetsk - Arsenal over 2.0 Check Bong 3: Milan - Real Madrid over 1.0 første omgang - annulert MSK Zilina - Marseille Marseille win to nil - Check Beograd - Braga Braga - Check Grei dag det Chelsea gjorde så jeg ikke fikk inn en lapp, mens arsenal og madrid scorte et for lite. Men alt i alt Pluss idag! EDIT: Arsenal scorte ikke.. great Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Så scorer Madrid.. Hadde bare linjedommeren på Stamford Bridge gidda å følge med! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ser meg ut Liverpool til hele 1.90 i morgen som et bra spill! Skal sonere markedet litt, men definivt et spill og legge merke til. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Kjipt at Arsenal dreit seg ut, faila litt da jeg spådde dem som sikre mens marsiellkampen var min "usikre" Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Cluj ødela virkelig for meg i dag.. De burde klart et usselt mål Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Heldigvis putta Chelsea til 4-1 på slutten der, jeg fulgte slutten av kampen på stream. Fin bong for min del ikveld. Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 lol, er så typisk, når man faktisk ikke tipper på "begge lag scorer", over/under 2,5 osv så er det alltid noe med lagene som går feil, arsenal, partizan osv. Og når man tipper på "begge lag scorer", over/under 2,5 osv, så blir det alltid for lite/mye mål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå