Rocky1 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ganske irriterende at Rubin Kazan ikke klarte å putte etter så mange sjangser, Kunne blitt en fin sum idag og. fikk hvertfall tilbake innsatsen via Live Bet. Håper united og Inter/tottenham gjør jobben sin nå. Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ganske irriterende at Rubin Kazan ikke klarte å putte etter så mange sjangser, Kunne blitt en fin sum idag og. fikk hvertfall tilbake innsatsen via Live Bet. Håper united og Inter/tottenham gjør jobben sin nå. Ganske mye står på united og inter/tottenham for meg også i dag, tror united tar det men er usikker på 3 scoringer i andre kampen, blir spennende Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Svensk Eliteserie er helt kokkos... Ser jaggu ut som den norske ikke er stort bedre:P Seriøst, Storhamar? Alt er gått rett vest, men sikringsbongen er inne atm. Endret 2. november 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Satsa et par kroner på MUFC og Barca i dag Håper de vinner.. Trenger litt penger igjen nå Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Klarer Tottenham en til???? Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 2-0 til tottenham, ett mål til hadde vært fint! Visst ikke det blir en scoring til før 80 min sikrer jeg innsatsen på live bet. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Svensk Eliteserie er helt kokkos... Ser jaggu ut som den norske ikke er stort bedre:P Seriøst, Storhamar? Alt er gått rett vest, men sikringsbongen er inne atm. Heheheh Tenkte på det, alle svenske skulle gå inn, også driter Storhamar på draget!!! Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 2-0 til tottenham, ett mål til hadde vært fint! Visst ikke det blir en scoring til før 80 min sikrer jeg innsatsen på live bet. Med hvilken bet vil du gjøre dette? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Under 2.5 Mål godt å høre at det er andre hedgere her Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Da var Man UTD i boks, vurderer nå om jeg skal safe på Inter nå. Har satt 2 units på Manchester og 2 units på inter, og 2 units på hockey som gikk inn, altså vil jeg gå greit i pluss hvis jeg "nuller" ut inter, men bare litt i pluss hvis den ikke går inn... Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) haha, så uflaks, jeg feiga ut rett før, heldigvis bare med 50%. Så vinner, men ikke like mye edit: rakk du å gjøre om før målet? Endret 2. november 2010 av Selte Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 haha, så uflaks, jeg feiga ut rett før, heldigvis bare med 50%. Så vinner, men ikke like mye edit: rakk du å gjøre om før målet? Haha, fyfaen.. Den var litt sur Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Spurs v Inter over 2,5. Gikk inn den:) andre på rad;) Lenke til kommentar
Blax Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Så lenge ikke H. Tel Aviv putter nå så.. Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Har faktisk nå 6-doblet det jeg gikk inn med på nordic bet for 3 uker siden, etter at jeg begynte å følge med her. Det er ikke verst, så takk for alle tips Skulle bare ønske jeg hadde turt å øke innsatsen litt.. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Har faktisk nå 6-doblet det jeg gikk inn med på nordic bet for 3 uker siden, etter at jeg begynte å følge med her. Det er ikke verst, så takk for alle tips Skulle bare ønske jeg hadde turt å øke innsatsen litt.. Det er godt... Sette noen kroner på Lakers, Miami og Celtics? Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Har faktisk nå 6-doblet det jeg gikk inn med på nordic bet for 3 uker siden, etter at jeg begynte å følge med her. Det er ikke verst, så takk for alle tips Skulle bare ønske jeg hadde turt å øke innsatsen litt.. Det er godt... Sette noen kroner på Lakers, Miami og Celtics? Har du noen tips på HC-spill der? Føler jeg kan for lite om basket... Lenke til kommentar
Brad Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Mallorca - Levante : 1 1.70 Manchester United - Tottenham : 1 1.63 Total odds: 2.77 Innsats:(NOK): 10000.00 Potensiell utbetaling (NOK): 27710.00 Spill inn! Ganske nervepirrende, Mallorca skulle ha vunnet med flere mål og punktert kampen for lenge siden. Takker alle sammen Hvor i helvette får du sette så mye i innsats? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Pluss denne: 47H Brighton - Exeter (0-1) 2,10 49H Southampton - Dagenham & Redbridg (0-1) 1,90 100 kr @ 3,99 Gikk inn, havnet jeg 100kr i pluss. Sikringsbong er digg Jeg var overasket over Benfica, men jammen svarte ikke Lyon ganske kraftig. Twente tok Werder, riktig nok ikke til pause, men jeg angrer på at jeg pigla ut når det kom til å spille på den. Finfin odds. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå