Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tidlig nyttårsforsett: Aldri mer satse penger på Norge.

Ellers gikk resten av odds og tippekupongene til Uzbekistan. Noen som hadde mer flaks? Merkelig at så mange kamper med over 4 i odds ligger an slik som de gjør.

Elendig. Norge-fadesen ødela alt. Så mye for patriotisme :D

Men var mange rare resultater i kveld ... blir jo stort sett det i dagens landslagsfotball. Makedonia 1-0 Skottland, Romania 0-3 Litauen, og Østerrike leder 2-0 over Frankrike.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Paraguay leder over Argentina, denne hadde jeg planlagt sammen med Haugesund og dem som spiller mot Bryne, Sparta elns. Dette ble ikke noe av da jeg hadde 2kr igjen på kortet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Itlaia er heldige. Belgia har langt ifra kontroll. Frankrike taper. Sverige fikk ikke mål, heller ikke Danmark. Hva har skjedd med landskamer? Hjemmebane = To mål + psykisk overtak i resten av kampen? (ikke ta 2 mål bokstavlig)

Lenke til kommentar

Hadde akkurat 401kr igjen på betsafe kontoen min :p

Er i samma situasjon selv, Men pleier bare å ta en 100lapp nå og da, og når jeg vinner setter jeg 100 tilbake. Har funka ganske greit hittil.

Likte ikke helt Adeccoligaen idag, eneste jeg kunne tenkt meg var Alta-Moss. Men bestemte meg for å holde meg unna idag.

Lenke til kommentar

Hvorfor bruker du NT? Er jo mye enklere å bruke en av de mange online basserte betting selskapene.

Jeg har satt pengene mine på disse tre i dag:

Livorno - Mantova H 1,85

Raufoss - Valdres FK H 1,60

Rimini - Modena H 1,55

Total: 4,59

Innsats: 100kr

Potensiell utbetaling: 459kr

Hadde faktisk funnet fram Serie B kampene før jeg leste her. Har god tro, men det hadde jeg også i går :p

Endret av Enya
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...