Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Jeg registrerte meg på Betsson forrige uke. Hadde ingen problemer med å sette inn penger med vanlig bankkort. Har SpareBank1, om det skulle spille noen rolle.

 

Synes dog ikke den bonusen til Betsson med å få tilbake pengene på de tre første tapene var like god som 100% innskuddsbonus, som man kan få på enkelte andre sider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg registrerte meg på Betsson forrige uke. Hadde ingen problemer med å sette inn penger med vanlig bankkort. Har SpareBank1, om det skulle spille noen rolle.

Samme her. Null problem å bruke VISA-kortet.

Riktig, jeg bruker Nordea.

 

Men fikk et tips av Betsson om å bruke en alternativ metode, så får se om det virker. Sier i fra om det blir suksess.

 

Klarte ikke å finne A.fotball på Nordicbet, er det slik at de ikke kjører det? Noen som har erfaringer ang det?

Endret av Slystr
Lenke til kommentar

Noen som tørr satse på Liverpool i kveld? Utrolig god odds på de i dag. Selv om det er borte har jeg troa på at de kommer til å reise seg nå.

Husk at de sparer Steven Gerrard, Fernando Torres, Raul Meireles, Lucas Leiva, Daniel Agger og Glen Johnson.

 

Her er forresten noen gullkorn etter 2-0 tapet mot Everton sist helg (de som så kamper vet hvor ræva pool var)

 

«Jeg nekter å akseptere påstander om at vi ble utspilt eller var underlegne på noen måte» - sitat Roy Hodgson.

 

«Dette var den beste prestasjonen dette Liverpool-laget har levert i min tid i klubben» - sitat Roy Hodgson.

 

Slike managere får ikke mine penger...

Endret av kjensen
Lenke til kommentar

Noen som tørr satse på Liverpool i kveld? Utrolig god odds på de i dag. Selv om det er borte har jeg troa på at de kommer til å reise seg nå.

Husk at de sparer Steven Gerrard, Fernando Torres, Raul Meireles, Lucas Leiva, Daniel Agger og Glen Johnson.

 

Lucas er vel ikke det største tapet :whistle:, men uten de andre gutta kan det bli tynt fremover.

 

Jeg har trua på City i kveld.

Lenke til kommentar

Noen som tørr satse på Liverpool i kveld? Utrolig god odds på de i dag. Selv om det er borte har jeg troa på at de kommer til å reise seg nå.

Husk at de sparer Steven Gerrard, Fernando Torres, Raul Meireles, Lucas Leiva, Daniel Agger og Glen Johnson.

Godt poeng, men det kan også være nettopp dette som gjør at de reiser seg?

 

Men, jeg tror de får bank, selv om det plager meg å si det.

Lenke til kommentar

Jeg har troa på uavgjort eller Liverpool-seier. Pool har riktignok ikke vunnet på de seks siste kampene, men sist de vant var i Europa league mot Steaua Bucurest 4-1. Dette er egentlig Liverpools eneste mulighet til å vinne noe særlig i år.

 

Hva angår Napoli, så kjenner jeg ikke laget så godt, men kan se at de heller ikke er i tidenes form. Har 3 seire på de siste 10 kampene.

 

Jeg tror det kommer til å bli en jevn kamp, hvor det kanskje bare blir et mål som skiller. Kampen kan egentlig vippe begge veier, men synes oddsen for uavgjort eller Liverpool-seier ser veldig god ut.

 

Edit: Visste ikke at Torres, Gerrard og flere ble spart. Det forandrer jo virkelig saken. Hva er grunnen til det?

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar

Jeg har troa på uavgjort eller Liverpool-seier. Pool har riktignok ikke vunnet på de seks siste kampene, men sist de vant var i Europa league mot Steaua Bucurest 4-1. Dette er egentlig Liverpools eneste mulighet til å vinne noe særlig i år.

 

Hva angår Napoli, så kjenner jeg ikke laget så godt, men kan se at de heller ikke er i tidenes form. Har 3 seire på de siste 10 kampene.

 

Jeg tror det kommer til å bli en jevn kamp, hvor det kanskje bare blir et mål som skiller. Kampen kan egentlig vippe begge veier, men synes oddsen for uavgjort eller Liverpool-seier ser veldig god ut.

Hvis du har tro på Pool så venter du. Oddsen på Pool stiger jevnt og trutt og kommer nok til å gjøre det videre.

 

Napoli har da ikke vært så verst. 4-plass i Serie-A med bare 2 lag som har scoret mer mål. Ligger jo også fint an i Europaligaen og kan ta ledelsen i gruppen med seier i kveld.

 

Pool sparer de beste spillerne til helgen. Har spilt utrolig dårlig i det siste og har en manager som ikke klarer å fyre opp spillerne og går på banen med en defensiv innstilling. Er jo ingen samhandling mellom spillerne, angrep er jo sporadiske forsøk fra enkeltspillere. Hvor er støtten fra den sentrale midtbanen, hvor er bevegelser, kombinasjoner og veggspill? Hvor er initiativene fra kantspillerne? Hvorfor får spillerne lov til å stå rolig midt på banen? Når man har en manager som er fornøyd med dette så synes jeg det er skremmende.

 

Du har jo rett i at dette er Liverpools eneste mulighet til å vinne noe, men ville de ikke da stilt toppet og er det argument nok til å spille på ett lag?

Lenke til kommentar

FC Karpaty Lviv - Sevilla B 1,75

FC Utrecht - Steaua Bucuresti H 1,70

Napoli - Liverpool H 1,75

Atletico Madrid - Rosenborg H 1,25

Odds: 6,51

 

Besiktas - Porto B 2,50

FC Salzburg - Juventus B 1,70

Odds: 4,25

 

Vurderer disse to spillene. Noen som har noen tanker? :)

Kan fort ende med U mellom Utrecht - Steaua.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...