Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange tips pleier Jensen å legge ut på SportsProfit? Jeg ser bare håndballtipset i dag, og de kampene @lex nevnte oppi her ser jeg ikke.

Det kommer litt an på hvor mange kamper som er tilgjengelig på markedet og om bookmakerne har priset kampene riktig.

 

Hva @lex tipser om her er hans egne spill og har ingenting med SP å gjøre :)

Lenke til kommentar

Hvor mange tips pleier Jensen å legge ut på SportsProfit? Jeg ser bare håndballtipset i dag, og de kampene @lex nevnte oppi her ser jeg ikke.

Det kommer litt an på hvor mange kamper som er tilgjengelig på markedet og om bookmakerne har priset kampene riktig.

 

Hva @lex tipser om her er hans egne spill og har ingenting med SP å gjøre :)

 

Aha, skjønner :p

Lenke til kommentar

25. BARCELO - KØB 0-1 H 1,40

31. INTER - TOTTENH H 1,60

38. LYON - BENFICA H 2,00

Odds: 4,48

 

Bør sitte greit.

 

Hehe, har ikke fått lest denne tråden i dag, men var på butikken i stad og satte eksakt samme bong! Og den gikk jo inn. Deilig å få inn en bong etter så mange nedturer, satser på at jeg er på vei opp nå. :p

Lenke til kommentar

prøvde å sette inn penger på Betsson i går, men det gikk ikke. Er det sånn at det er stengt for norske bankkort?

 

Ikke noe prob på Unibet. Skulle gjerne ha åpent et par tippekontoer til, men det blir vanskelig om det er sperret over hele linja.

 

Noen som vet?

Jeg fikk det heller ikke til med bankkort. Jeg vil nok bruke vanlig bankoverføring el.l. om noen dager, da det ikke haster for meg, men grei bonus jeg vil benytte meg av. :)

Lenke til kommentar

prøvde å sette inn penger på Betsson i går, men det gikk ikke. Er det sånn at det er stengt for norske bankkort?

 

Ikke noe prob på Unibet. Skulle gjerne ha åpent et par tippekontoer til, men det blir vanskelig om det er sperret over hele linja.

 

Noen som vet?

Jeg fikk det heller ikke til med bankkort. Jeg vil nok bruke vanlig bankoverføring el.l. om noen dager, da det ikke haster for meg, men grei bonus jeg vil benytte meg av. :)

Hadde vært greit å få disse bonusene som de forskjellige selskapene tilbyr.

Betsson tilbyr pengene tilbake bla.

Får prøve noen andre etterhvert kanskje, om ikke noen vet om plasser der det ikke er noe problem?

 

Noen tips for dagen eller natten? Jeg tar Oregon (-24) i NCAA i natt.

Endret av Slystr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...