Dzeko Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 FC Twente - Werder Bremen Antall mål: Under 3.5 mål 1.52 Schalke 04 - Hapoel Tel-Aviv : 1 1.40 Lyon - Benfica Antall mål: Over 1.5 mål 1.34 Trippel Total odds:2.85 Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hvor mange tips pleier Jensen å legge ut på SportsProfit? Jeg ser bare håndballtipset i dag, og de kampene @lex nevnte oppi her ser jeg ikke. Det kommer litt an på hvor mange kamper som er tilgjengelig på markedet og om bookmakerne har priset kampene riktig. Hva @lex tipser om her er hans egne spill og har ingenting med SP å gjøre Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Har følgende kamper i dag: Sogndal Man United Barcelona Panathinaikos- Rubin Kazan, under 2,5 scoringer Inter Twente-Werder B, over 2,5 scoringer Lyon Schalke 04 NT odds: 26,92 X 50,- = 1346,- Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Lykke til Jarmo. Skal litt til for at så mange kamper skal gå inn, men større undere har skjedd. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hvor mange tips pleier Jensen å legge ut på SportsProfit? Jeg ser bare håndballtipset i dag, og de kampene @lex nevnte oppi her ser jeg ikke. Det kommer litt an på hvor mange kamper som er tilgjengelig på markedet og om bookmakerne har priset kampene riktig. Hva @lex tipser om her er hans egne spill og har ingenting med SP å gjøre Aha, skjønner Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Mangler bare Twente-Werder B. nå.. En scoring er nok. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Typisk å satse et mål for masse på united.. enda en grei odds tapt på et lag.. sukk.. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 FC Twente - Werder Bremen Antall mål: Under 3.5 mål 1.52 Schalke 04 - Hapoel Tel-Aviv : 1 1.40 Lyon - Benfica Antall mål: Over 1.5 mål 1.34 Trippel Total odds:2.85 Gikk inn Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Faen, jeg manglet et mål til på Werder Bremen og et mål til på Valencia for å kunne kassere inn en god slump penger... Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 FC Twente - Werder Bremen Antall mål: Under 3.5 mål 1.52 Schalke 04 - Hapoel Tel-Aviv : 1 1.40 Lyon - Benfica Antall mål: Over 1.5 mål 1.34 Trippel Total odds:2.85 Gikk inn Fulgte på den. Takk. Så jævla teit at Inter slipper inn 2 mål på 1 min... 1 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 25. BARCELO - KØB 0-1 H 1,40 31. INTER - TOTTENH H 1,60 38. LYON - BENFICA H 2,00 Odds: 4,48 Bør sitte greit. Den satt helt greit. Takk til Messi på slutten. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Bare hyggelig, Vestaa Noen som har noen gode tippetips til natten? Er litt kjipt å kun ha peiling på fotball:P EDIT: Skjer med at Betsson stikker til pølsebua etter hver cl-runde? Endret 20. oktober 2010 av Bosna Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Faen, jeg manglet et mål til på Werder Bremen og et mål til på Valencia for å kunne kassere inn en god slump penger... ditto Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Faen, jeg manglet et mål til på Werder Bremen og et mål til på Valencia for å kunne kassere inn en god slump penger... ditto Jeg og.. Faen altså Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Forresten, hvilket geni her inne spilte på "Gareth Bale over 2.5 mål" ? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Rubin kazan må lære seg og score.. united vant, barca vant, rangers uavgjort mot valencia, schalke vant, lyon vant.. men rubin spilte uavgjort.. så nærme 11k.. -_- Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 25. BARCELO - KØB 0-1 H 1,40 31. INTER - TOTTENH H 1,60 38. LYON - BENFICA H 2,00 Odds: 4,48 Bør sitte greit. Hehe, har ikke fått lest denne tråden i dag, men var på butikken i stad og satte eksakt samme bong! Og den gikk jo inn. Deilig å få inn en bong etter så mange nedturer, satser på at jeg er på vei opp nå. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 prøvde å sette inn penger på Betsson i går, men det gikk ikke. Er det sånn at det er stengt for norske bankkort? Ikke noe prob på Unibet. Skulle gjerne ha åpent et par tippekontoer til, men det blir vanskelig om det er sperret over hele linja. Noen som vet? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 prøvde å sette inn penger på Betsson i går, men det gikk ikke. Er det sånn at det er stengt for norske bankkort? Ikke noe prob på Unibet. Skulle gjerne ha åpent et par tippekontoer til, men det blir vanskelig om det er sperret over hele linja. Noen som vet? Jeg fikk det heller ikke til med bankkort. Jeg vil nok bruke vanlig bankoverføring el.l. om noen dager, da det ikke haster for meg, men grei bonus jeg vil benytte meg av. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) prøvde å sette inn penger på Betsson i går, men det gikk ikke. Er det sånn at det er stengt for norske bankkort? Ikke noe prob på Unibet. Skulle gjerne ha åpent et par tippekontoer til, men det blir vanskelig om det er sperret over hele linja. Noen som vet? Jeg fikk det heller ikke til med bankkort. Jeg vil nok bruke vanlig bankoverføring el.l. om noen dager, da det ikke haster for meg, men grei bonus jeg vil benytte meg av. Hadde vært greit å få disse bonusene som de forskjellige selskapene tilbyr. Betsson tilbyr pengene tilbake bla. Får prøve noen andre etterhvert kanskje, om ikke noen vet om plasser der det ikke er noe problem? Noen tips for dagen eller natten? Jeg tar Oregon (-24) i NCAA i natt. Endret 21. oktober 2010 av Slystr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå