Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor ofte kommer det kamper på sportsprofitt?

Kommer litt an på utvalget egentlig. I går hadde jeg f.eks bare en kamp, mens i dag hadde jeg 7 (5 vant). Tidligere holdt jeg bare dog på med over/under innen nba, mlb og fotball, men har utvidet til 1X2 og flere sporter nå så det blir nok endel mer kamper framover.

 

130% tilbakebet for SportsProfit så langt i dag så er bare til å ta kontakt om noen vil ha en uke gratis...støtter nå fotball, ishockey, håndball, basketball, baseball og amerikansk fotball..

Har allerede prøvd siden din en gang tidligere, men gjør det gjerne en uke til :)

bare send meg en mail så fixer jeg seff det...

Lenke til kommentar

Sitter og ser igjennom kamper i morgen og fant en som jeg mener er spillbar:

 

Olimpo - Lanús (Fotball > Argentina > Primera Division )

B @ 2.25 (Unibet)

Kampstart: 19:00

 

Syns at oddsen på Bortelaget er høy i forhold til formen Olimpo er i. De 6 siste kampene er tapt, må tilbake til 30 august sist de vant. Mens formen til Lanús er 4 seiere og 2 tap på de 6 siste. Olimpo ligger også helt sist(20) i ligaen, men Lanús ligger på 6. Lanús har dog ikke vunnet mot Olimpo i serien før, men tror seieren kommer nå.

 

Har ikke peiling på skader hos lagene, ikke så lett og finne akkurat :p

Endret av MKej
Lenke til kommentar

Siste krampetrekning. Kjører en liten bong på NCAA i natt. Har troen på at denne går inn:

 

Florida - Mississippi State (Handikap: 0:8) 1 1.90

Alabama - Mississippi (Ole Miss) (Handikap: 0:20.5) 2 1.90

Odds: 3.61

 

Begge betene er litt risky, men jeg føler jeg har sjansen egentlig. Florida kommer fra tap og kommer til å slå Mississippi State hjemme, med over 8 poeng. Alabama tapte forrige uke og droppet fra første til åttendeplass på top 25 rankingen. Ole Miss kommer fra to seiere og jeg tror ikke Alabama slår Ole Miss med over 20.5 poeng.

 

takk for 704 kroner :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...