Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Tror jeg tar med noen kamper derifra. Jeg liker å spille på Championshipkamper, var noen brukbare. Jeg sitter på hurtigruta nå, og skal skrive mer hjemme...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk da litt gevinst på Frank Ligue 2 på Fredag, spilte ikke noe i går. Søndagsprogrammet ser meget bra ut.

 

3. Serbia - Elfenbenskysten B 2,15 --- Sikkerhet 7

Elfensbenskysten imponerte i første kamp mot Argentina, og kan fort være en medaljekandidat hvis de fortsetter i samme sporet. Jeg tviler på at Serbia har kapasitet til å vinne denne kampen.

 

8. Nottingham Forest - Reading B 2,35 --- Sikkerhet 7

Nyopprykkede Forest åpner mot nynedrykkede Reading. Sistnevnet har blod på tann mtp. opprykk til Premier League igjen denne sesongen, og bør åpne med seier her. Forest kan overraske, men 2,35 på B er spillbart.

 

17. Manchester United - Portsmouth H 1,45 --- Sikkerhet 7

Community Shield. United kan ta sitt tredje trofe for året, noe de sikkert er innstilte på. Stiller med Ronaldo, men uten Rooney, ellers brukbart toppet mannskap med unntak av Anderson som er i OL. Brukbar odds fra NT på H.

 

28. Rubin Kazan - Zenit St. Petersburg H 2,35 --- Sikkerhet 4

Rubin har smått utrolige 7 uavgjorte på rad, men leder fremdeles serien. Zenit må nesten vinne denne for å ha kontakt, men Rubin er sterke hjemme. 3-1 seier til Rubin i oppgjøret i St. Petersburg tidligere i sesongen.

 

35. Rot-Weiss Oberhausen - Bayer Leverkusen B 1,45 --- Sikkerhet 8

Tysk Cup. Usikkert hvor seriøst Leverkusen tar oppgjøret, og det er bomber i tysk cup rett som det er. Allikevel frister 1,45 på B med et såpass sterkt lag som Bayer Leverkusen i aksjon.

 

46. Aalesund - Stabæk B 1,65 --- Sikkerhet 8

De to lagene turer videre mot hver sin ende av tabellen. Dersom Stabæk viser noe av det de gjorde på Lerkendal skal Aalesund tape denne kampen.

 

51. Hødd - Sandefjord B 1,45 --- Sikkerhet 7

Hødd tapte igjen sist runde, og ligger allerede nå ganske håpløst til. Sandefjord scorer lite, så handikapspill her frister ikke. Hødd har nettopp sparket trener Sture Fladmark. Tror ikke det hjelper på sjansene til å ta poeng mot Sandefjord.

 

59. Sarpsborg Sparta - Løv-Ham B 2,50 --- Sikkerhet 8

Løv-Ham har vunnet de to siste etter en liten dårligere periode. Sparta har stort sett bare vært dårlig. God odds på B her til NT å være.

 

77. Lyon - Toulouse H 1,25 --- Sikkerhet 9

Lyon vant sitt sjuende (?) seriemesterskap på rad i fjor. Ingen grunn til å tro at laget er dårligere i år. Toulouse er blant dumpekandidatene.

 

79. Botafogo - Palmeiras H 1,95 --- Sikkerhet 7

Palmeiras ligger godt foran Botafogo på tabellen, men er et håpløst bortelag med bare to borteseire på 9 kamper så langt. Derimot er de sterke hjemme med 8-1-0. Hjemmefordel betyr en del i Brasil, der Botafogo også har sterke 6-1-1 hjemme. Knapp H.

 

80. Vitoria - Vasco Da Gama H 1,55 --- Sikkerhet 6

Argumentasjonen er vel den samme som over. Vitoria er årets overraskelse så langt, så det kan skorte litt på stabiliteten iblant. Knapp H, mer usikker enn oddsen til NT skulle tilsi.

 

82. Portuguesa - Cruzeiro B 2,15 --- Sikkerhet 7

Cruzeiro på andreplass med fire strake seire. Portuguesa 13 plasser bak Cruzeiro, men har vært solide hjemme, det hjelper dog lite med 1-0-8 borte. Cruzeiro er på nivå med Gremio og Vitoria som begge vant her. Spillbar B.

Endret av stonebro
Lenke til kommentar

min crazy kupong i dag:

 

ffk-tromsø b :hmm:

 

åpent- ffk må jo snuble hjemme en gang,gardar johannsson er ute å tarek er borte.tromsø stiller med rune lange fra start pga moldskred og rush ute.

alle statistikker er imot tromsø,men er jo lov å prøve.

 

gif sundsvall-hammarby u :w00t:

 

åpent- hammarby mangler toppscorern sin som vell er i ol? husk ikke helt ka han het..kansje de er fornøyd med ett poeng,har blidd mange 1poengere i det siste.

 

halmstad-helsingborg if u :tease:

 

åpent- gjestene har ikke vunnet tilsvarende på lenge men form messig er de klart bedre enn halmstad.vurderte lenge en b men oddsen på u va hele 3,65..

 

har spillt dobbler på denne dvs 3 dobbler på 20 kr så får æ en uavgjot kamp + tromsø i box så blir det gevinst!

tot odds 12.57

dersom alle går inn snakker vi 754,30 kr men det ska nu godt gjøres.artig og prøve litt slike "stunt" en gang i blandt!?

Endret av storkers
Lenke til kommentar

Hender det lønner seg med "crazy" kuponger også.

 

Var vel en på forumet her i fjor høst som satte 200 kroner på Liverpool - Marseille B og Werder Bremen - Panathinaikos B i mesterligaen tror jeg. Totalt var vel oddsen på 105 bare på de to kampene (annen bookmaker enn NT, Marseille hadde vel 11 i odds alene).

 

Han vant 21000 på de to klikkene. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hender det lønner seg med "crazy" kuponger også.

 

Var vel en på forumet her i fjor høst som satte 200 kroner på Liverpool - Marseille B og Werder Bremen - Panathinaikos B i mesterligaen tror jeg. Totalt var vel oddsen på 105 bare på de to kampene (annen bookmaker enn NT, Marseille hadde vel 11 i odds alene).

 

Han vant 21000 på de to klikkene. :D

Husker det, slike situasjoner vi alle drømmer om.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-EIV2CS

Idag er dagen for 12 rette (Sikkert under 1000kr), men blir noen oddskuponger også.

Idag tar jeg kun for meg landskamper.

 

76. Armenia - Tyrkia 1.40 B En av dagens sikreste, til en brukbar odds.

78. Georgia - Irland 1.40 B Noe av det samme, Irland overbeviste ikke mot Norge, men Georgia overbeviser heller aldri.

81. Albania - Sverige 1.50 B

104. Liechenstein - Tyskland (3-0) 4.45 U Meget mulig at Tyskland vinner 8-0, men et langskudd kortere enn de fleste langskudd.

89. Israel - Sveits 2.80 U Sveits er hakket vassere enn Israel, men er x antall tusen kilometer fra hjemmebane. Ligger mest sansynelig lavt. Sveits er kjent for å være gode defansivt, men kan ikke skryte av offensive kvaliteter. 0-0 er hot.

 

Din tur, @lex :)

Lenke til kommentar

Ikke så illle den der, men du rykker på Israel.

 

Jeg satte 200kr på:

Andorra - England 3-0 H 3.00; Andorra kommer til å spille 9-0-1 formasjon og England kommer til å vinne 2-0

Israel - Sveits H 2.28; Israel har et spennende lag, Sveits mangler 3 av dems beste spillere inkl. Freire. Denne burde Israel ta.

 

Også en litt mer risky til 50kr:

Macedonia - Scotland U 3.10 (spilles nå, lover bra med 1-0 til Macedonia atm)

Albania - Sverigie B 1.60 Sverige beste lag i norden, burde være walk in the park.

Ungarn - Danmark B 2.20

Israel - Sveits H 2.28

Montenegro - Bulgaria B 2.30 Berbatov anyone?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

76. Armenia-Tyrkia B 1,40 Lø 18:00

78. Georgia-Irland B 1,55 Lø 18:00

83. Norge-Island H 1,35 Lø 19:00

92. Malta-Ptg 1-0 B 1,30 Lø 20:00

97. Luxembo-Hel 1-0 B 1,30 Lø 20:15

100. Kypros-Italia B 1,20 Lø 20:45

102. Belgia-Estland H 1,20 Lø 20:45

-

Total odds: 7,13

Mulig premie: 1 070,-

 

 

Lurer på hvor det ble av Spania og Argentina. Lurer også på hvorfor Norge er med. Ellers har jeg god tro :)

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Der røyk min ene, la inn en annen godbit da.

Skal se om jeg får posta den snart.

 

Hehe mange kamper og liten odds er det mange som har rykki på TomHel ;)

 

 

Ny lapp :

 

Andorra (3) - England (0) H 3.00

 

Luxemburg (2) - Greece (0) H 2.90

 

Cyprus (2) - Italy (0) H 1.85

 

Liechtenstein (3) - Germany (0) H 3.10

 

Spain (0) - Bosnia & Herzegovina (2) B 2.40

 

Total 120

Utbetaling 6 000kr

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Når Norge vinner 3-0 over Malta (som regel) bør Portugal greie det LETT.

Georgia drar ingen fordel av hjemmebane, kanskje de heller har tankene hjemme, bør være en easy match for Robbie Keane og co.

Norge er jeg mest usikker på, lurer på hvorfor den er med.

Tyrkia imponerte som alle vet i EM, Armenia er lilleputt og Tykria burde skamme seg med mindre enn 0-2 seier. Jeg trenger ikke mer en 0-1.

Lux. - suger, så enkelt er det. Tror ikke de greier uavgjort mer enn 5% av kampene mot fifa-ranked 50. og bedre.

Italia vinner lett mot Kypros 0-5 såfremt som 0-1.

Belgia er uromoment nr2. Estland har ikke imponert på leeenge.

Lenke til kommentar

Fatter ikke at dere spiller så mye på favoritt i VM-kvalikens første runde karer :D

 

Første sjokk er allerede inne, og det er gode nyheter for Norge:

 

Makedonia - Skottland 1-0 H :D

 

 

Får vel begynne med tipsa igjen, litt moro. Men nå bruker jeg kun NordicBet sine kamper og odds. :)

 

Her er det jeg har plukket ut for i dag, to kuponger.

 

1. Sikker - Odds 3,31 - Innsats 150 - Gevinst 496,50

Norge - Island H 1,40

Island er sannsynligvis det dårligste laget i gruppa. Vi kan ikke tape poeng her, og vi har et nesten 100% toppet lag. Carew alene bør bety havoc i Island-forsvaret.

 

Albania - Sverige B 1,65

Antatt bunn mot topp i gruppa. Blir nok neppe en veldig klar seier på Sverige, Albania holder brukbart tett hjemme. Et spill på U her for å få opp oddsen kan vurderes.

 

Belgia - Estland H 1,25

Spania - Bosnia Herzegovina H 1,15

 

 

2. Gamble - Odds 15,00, spilles som 3 dubletter med 50 i innsats på hver. Potensiell gevinst 924,00 dersom alle tre kampene går inn.

Norge - Island (0-1) H 2,15

Israel - Sveits U 3,10

Ungarn - Danmark B 2,25

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Alle kup. for idag:

 

1. Norge-Island H

2. Albania-Sverige B

3. Ukraina-Hviteru H

4. Ungarn-Danmark HUB

5. Israel-Sveits HU

6. Andorra-England B

7. Montene-Bulgari UB

8. Østerri-Frankri B

9. Kypros-Italia B

10. Belgia-Estland H

11. Spania-Bosnia H

12. Argenti-Paragua H

 

12 rekker.

 

Enkeltrekkesytem til 10kr Dette

 

Resultater

32. Odd-Kongsvi B 6,75 3-0 H

51. Millwal-Hartlep H 2,10 2-0 H

60. Port V-Bradfor H 2,25 0-2 B

70. Wales-Aserbaj H 1,25 1-0 H

100. Kypros-Italia B 1,20 Lø 20:45

102. Belgia-Estland H 1,20 Lø 20:45

108. Spania-B-H 0-1 H 1,47 Lø 22:00

-

Total odds: 84,39

Mulig premie: 844,-

 

 

 

76. Armenia-Tyrkia B 1,40 0-2 B

78. Georgia-Irland B 1,55 1-2 B

83. Norge-Island H 1,35 Lø 19:00

92. Malta-Ptg 1-0 B 1,30 Lø 20:00

97. Luxembo-Hel 1-0 B 1,30 Lø 20:15

100. Kypros-Italia B 1,20 Lø 20:45

102. Belgia-Estland H 1,20 Lø 20:45

-

Total odds: 7,13

Mulig premie: 1 070,-

 

 

83. Norge-Island B 5,70 Lø 19:00

104. Liechte-Tys 3-0 U 4,45 Lø 20:45

108. Spania-B-H 0-1 U 4,00 Lø 22:00

116. Sarp Sp-Bryne H 1,80 Lø 23:50

-

Total odds: 182,63

Mulig premie: 1 826,-

 

 

 

Copy Paste fra NT :)

Lenke til kommentar
Fatter ikke at dere spiller så mye på favoritt i VM-kvalikens første runde karer :D

Første sjokk er allerede inne, og det er gode nyheter for Norge:

 

Makedonia - Skottland 1-0 H :D

 

 

Får vel begynne med tipsa igjen, litt moro. Men nå bruker jeg kun NordicBet sine kamper og odds. :)

 

Her er det jeg har plukket ut for i dag, to kuponger.

 

1. Sikker - Odds 3,31 - Innsats 150 - Gevinst 496,50

Norge - Island H 1,40

Island er sannsynligvis det dårligste laget i gruppa. Vi kan ikke tape poeng her, og vi har et nesten 100% toppet lag. Carew alene bør bety havoc i Island-forsvaret.

 

Albania - Sverige B 1,65

Antatt bunn mot topp i gruppa. Blir nok neppe en veldig klar seier på Sverige, Albania holder brukbart tett hjemme. Et spill på U her for å få opp oddsen kan vurderes.

:roll:

 

ganske lik lapp vi TomHel! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Tidlig nyttårsforsett: Aldri mer satse penger på Norge.

 

Ellers gikk resten av odds og tippekupongene til Uzbekistan. Noen som hadde mer flaks? Merkelig at så mange kamper med over 4 i odds ligger an slik som de gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...