China Burger Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Synd Italia kampen ikke ble trukket til borteseier da, for alle kampene ellers gikk stort sett som planlagt. Hadde nok gitt en betydelig større premie om Italia hadde tapt. Ja enig. Slovakia øydelagte både 12`ern og de to gullkupongene mine. Såg kampen, de presset veldig på de siste 15 minuttene, men enten gikk avsluttningene rett over mål eller så strakk keeperen seg som en forstrukket fjør. Itillegg til at de fikk fem cornere på 4-5 minutter.... ...men det hjalp lite, da ballen gikk alle veier bortsett fra inn i mål. Haha! Det er så genialt...av...Irland! Kudos til Dublin folket. *klapp, klapp, klapp* Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har tapt ALLE mine spill i det siste, noen som har noen relativt sikre tips for morgendagen? Og jeg har igjen 100,- på Unibet og 550,- på Betsson nå. Må spille meg opp igjen, for vil helst ikke gjøre nye innskudd. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har tapt ALLE mine spill i det siste, noen som har noen relativt sikre tips for morgendagen? Og jeg har igjen 100,- på Unibet og 550,- på Betsson nå. Må spille meg opp igjen, for vil helst ikke gjøre nye innskudd. Huff da! Du kan jo vurdere å dobble det på denne kampen her, mellom Ørebro - Malmå, som er Sve. Ishockey, Allsvenkan. Vil tro du får nærmere 2 i odds hos Unibet og Betsson. Örebro har sterke 7-0-1 hjemme. Kampen spilles imorgen 19:00. Les mer om tipset her: http://www.dagbladet.no/sport/oddstips/?prog=1595&date=13.10.10 Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Takker for tipset. Virker ganske fornuftig det! 1,80 på Betsson og 1,95 hos Unibet. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ah, sykt kjipt at den kampen ble utsatt. Den blir vel bare strøket vil jeg tro. Det halverer jo oddsen. Men på en annen side er det ikke sikkert Italia hadde vunnet da, selv om det er store sjanser for det. Bra spilt forresten. Jeg satte et tips for natta med lav innsats: USA vinner mot Colombia Mexico vinner mot Venezuela med mer enn et mål Honduras vinner mot Guatemala Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Klarte ikke helt å holde meg unna i dag. En liten bong, med lav innsats: Ishockey. Vityaz Chekhov - Severstal Cherepovec (OT/straffer) @ 2 Örebro HK - IF Malmö Redhawks @ 1 IK Oskarshamn - Tingsryds AIF (0-1) @ 1 Endret 13. oktober 2010 av Slystr Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Da er jeg på 0 kroner! Setter inn 300 kroner på Unibet nå, planen er at de skal gjøres om til 1300 kroner innen et par uker. Skal prøve å spille mer sikkert og med lavere innsatser fremover. Endret 13. oktober 2010 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Terminat0r Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Jeg venter til helgen, mange fine kamper da Endret 13. oktober 2010 av Terminat0r Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ja tålmodighet er nøkkelen, hastverk er lastverk. Så er det smart å holde innsattsen ikke så høy, og kontrollert, med en fastsatt maks innsatts pr.dag. F.eks maks 100 kr pr.dag. Og maks 500 kr uken. Da begrenser enn tapet når tapsrekken kommer. Så er det seff viktig å ta ut all gevinst enn får, så blir det iallefall cash hver måned så sant en ikke taper på absolutt alt hele tiden. Og gevinstene en tar ut bruker enn på noe annet enn gambling. F.eks 100 kr innsatts mandag, onsdag, torsdag, lørdag og søndag. På mandag vant enn f.eks 300 kr, på onsdag tapte enn, på torsdag vant enn 200 kr, på lørdag tapte enn og på søndag vant en 150 kroner. Da har en brukt 500 kroner i innsatts, og enn har vunnet 650 kroner, disse pengene tar en utbetaling på og bruker på noe annet enn spill. Så kommer det en ny uke, og en kjører samme taktikk. På den måten vil enn begrense evt. tap meget mye, samtidig som en får brukt gevinstene på noe fornuftig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kjører denne idag: Rosenborg Elite - Stjernen 1 1.85 Frisk Asker - Stavanger Oilers 2 1.55 Odds: 2.87 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kjører denne idag: Rosenborg Elite - Stjernen 1 1.85 Frisk Asker - Stavanger Oilers 2 1.55 Odds: 2.87 Den ser solid ut. Hvor får du 1,85 i odds på Rosenborg Elite? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Denne var på Nordicbet Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Fy faen, jeg skal slutte å spille på oddsspill. Jeg må jinxe så jævlig. Nå leder Frisk 2-0 og Rosenborg spiller uavgjort atm. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Spilte selv på de to kampene, pluss to andre, og ingen av kampene ser ut til å lande på resultatet med lavest odds. Det er fortsatt en stund igjen, men det er så typisk. Skal begynne å kun spille singler og doble til jeg har vunnet noen ganger, for å komme inn i stimen igjen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg hadde heldigvis tippefri i dag Kommer sterkere tilbake i morgen dog. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Er fortsatt håp for Stavanger og Rosenborg Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Wow, Stavanger har virkelig snudd det. Fra 2-0 til 2-4! Edit: Haha, Stavanger leder 2-6 nå! Endret 14. oktober 2010 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Tipping i helga. -200 kr etter at jeg begynt å føre tippingen min. Det skal opp ved hjelp av dobler. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) 2-5! EDIT: 2-6!!! :O Rosenborg, kom igjen nå! Endret 14. oktober 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå