Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Synd Italia kampen ikke ble trukket til borteseier da, for alle kampene ellers gikk stort sett som planlagt. Hadde nok gitt en betydelig større premie om Italia hadde tapt.

 

Ja enig. Slovakia øydelagte både 12`ern og de to gullkupongene mine. Såg kampen, de presset veldig på de siste 15 minuttene, men enten gikk avsluttningene rett over mål eller så strakk keeperen seg som en forstrukket fjør. Itillegg til at de fikk fem cornere på 4-5 minutter....

 

...men det hjalp lite, da ballen gikk alle veier bortsett fra inn i mål. Haha! Det er så genialt...av...Irland! Kudos til Dublin folket. *klapp, klapp, klapp*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tapt ALLE mine spill i det siste, noen som har noen relativt sikre tips for morgendagen?

 

Og jeg har igjen 100,- på Unibet og 550,- på Betsson nå. Må spille meg opp igjen, for vil helst ikke gjøre nye innskudd.

 

Huff da! Du kan jo vurdere å dobble det på denne kampen her, mellom Ørebro - Malmå, som er Sve. Ishockey, Allsvenkan. Vil tro du får nærmere 2 i odds hos Unibet og Betsson.

 

Örebro har sterke 7-0-1 hjemme. Kampen spilles imorgen 19:00.

 

Les mer om tipset her:

 

http://www.dagbladet.no/sport/oddstips/?prog=1595&date=13.10.10

Lenke til kommentar

Ah, sykt kjipt at den kampen ble utsatt. Den blir vel bare strøket vil jeg tro. Det halverer jo oddsen. Men på en annen side er det ikke sikkert Italia hadde vunnet da, selv om det er store sjanser for det. Bra spilt forresten. :)

 

Jeg satte et tips for natta med lav innsats:

 

USA vinner mot Colombia

Mexico vinner mot Venezuela med mer enn et mål

Honduras vinner mot Guatemala

Lenke til kommentar

Ja tålmodighet er nøkkelen, hastverk er lastverk. Så er det smart å holde innsattsen ikke så høy, og kontrollert, med en fastsatt maks innsatts pr.dag. F.eks maks 100 kr pr.dag. Og maks 500 kr uken. Da begrenser enn tapet når tapsrekken kommer. Så er det seff viktig å ta ut all gevinst enn får, så blir det iallefall cash hver måned så sant en ikke taper på absolutt alt hele tiden. Og gevinstene en tar ut bruker enn på noe annet enn gambling.

 

F.eks 100 kr innsatts mandag, onsdag, torsdag, lørdag og søndag. På mandag vant enn f.eks 300 kr, på onsdag tapte enn, på torsdag vant enn 200 kr, på lørdag tapte enn og på søndag vant en 150 kroner. Da har en brukt 500 kroner i innsatts, og enn har vunnet 650 kroner, disse pengene tar en utbetaling på og bruker på noe annet enn spill. Så kommer det en ny uke, og en kjører samme taktikk. På den måten vil enn begrense evt. tap meget mye, samtidig som en får brukt gevinstene på noe fornuftig.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...