Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den der er småsur hvis alle andre kamper går inn og San Marino vinner 1-0 ja....

 

San Marino er ikke i stand til å vinne, men som han selv sa så kan det hende at Moldova bare vinner 1-0.

 

Ja da er jo en odds på 1,43 for Moldova flermålseier veldig dårlig, ikke fordi San Marino er gode, men fordi Moldova også er ett temmelig svakt lag med kun 3 seire på sine 20 siste kamper.

Klart 1,43 på flermålsseier på bortebane er dårlig betalt, uansett hvor dårlige San Marino egentlig er. 1,4 er en veldig lav odds uansett, bør være så sikkert som mulig for å ta slike odds ideelt sett. Men jeg spiller bare for moro skyld, ikke for verditipping, så jeg har ikke noen problemer med å ta den med. Skulle bare ønske jeg var våken nok til ikke å ta den på alle når jeg tippet. :p Kan meget godt hende at jeg ryker på alt ved at Moldova for eksempel vinner med bare et mål, eller det blir uavgjort (selv om det ser usannsynlig ut med San Marinos record :p ). Men normalt sett bør den gå inn, så vi får se. Håper på en bra tippekveld, men som jeg sa tidligere, har egentlig ingen god følelse i kveld.

Lenke til kommentar

Den der er småsur hvis alle andre kamper går inn og San Marino vinner 1-0 ja....

 

San Marino er ikke i stand til å vinne, men som han selv sa så kan det hende at Moldova bare vinner 1-0.

 

Ja da er jo en odds på 1,43 for Moldova flermålseier veldig dårlig, ikke fordi San Marino er gode, men fordi Moldova også er ett temmelig svakt lag med kun 3 seire på sine 20 siste kamper.

Klart 1,43 på flermålsseier på bortebane er dårlig betalt, uansett hvor dårlige San Marino egentlig er. 1,4 er en veldig lav odds uansett, bør være så sikkert som mulig for å ta slike odds ideelt sett. Men jeg spiller bare for moro skyld, ikke for verditipping, så jeg har ikke noen problemer med å ta den med. Skulle bare ønske jeg var våken nok til ikke å ta den på alle når jeg tippet. tongue.gif Kan meget godt hende at jeg ryker på alt ved at Moldova for eksempel vinner med bare et mål, eller det blir uavgjort (selv om det ser usannsynlig ut med San Marinos record tongue.gif ). Men normalt sett bør den gå inn, så vi får se. Håper på en bra tippekveld, men som jeg sa tidligere, har egentlig ingen god følelse i kveld.

 

Selv om oddsen virker dumpet, så tror jeg Moldova har meget store muligheter til å vinne denne uten problem, med både 2 og 3 mål. Men hverken uavgjort eller ett mål seier hadde forundret meg nevneverdig, med tanke på at San Marino cirka 1 av 10 ganger unngår flermålstap og at Moldova ikke akkuratt er det beste laget San Marino har unngått slikt mot.

 

Utifra at San Marino har tapt 18 av de 20 siste med flermålstap, så er oddsen på 1,43 steike bra. Og Moldova møter tross alt den mest rævva motstanderen de har møtt på år og dag. Så får vi bare håpe at ikke San Marino er i usedvanlig godt slag for tiden...noe 8-0 tapet nylig ikke akkuratt vitner så mye om.

 

Kom igjen Moldova!

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Leverer inn 100,- på ett mini-system hos Norsk Tipping, som er på to kuponger med Tyskland og Slovakia som bankers.

 

Kupong 1

 

Innsatts 50. Odds 15,5. Evt. Utbetaling 775.

 

Kamp.18.B.(2-0). Kasakstan - Tyskland @ 1,70

Kamp.29.H. Slovakia - Irland @ 2,25

Kamp.10.U. Linkøping - Djurgården @ 4,05

 

Kupong 2

Innsatts 50. Odds 16,3. Evt. Utbetaling 812.

 

Kamp.18.B.(2-0). Kasakstan - Tyskland @ 1,70

Kamp.29.H. Slovakia - Irland @ 2,25

Kamp.12.U. Stavanger - Vålerenga @ 4,25

 

Spillefrist: 17:55

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Må huske på at de tyrkiske spillerne må vende seg til Mekka i bønn ett par ganger iløpet av første omgang. Det fordi to muslimske lag møtes, og dermed skal vise gudommelig respekt for sin motstander. Og da åpner det seg opp ekstra gode muligheter for Asarbadsjan, som på sin side pleier å vente til 2.omgang med å ta kompasset opp av lomma.

 

Tyrkia vil med andre ord komme sterkere tilbake etter pausen.

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...