Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Day of the dogs? Her er noen spill:

 

Færøyene - Nord-Irland : Hjemmeseier +1.5 | 1.80 | 17:00 CET

 

Jeg forventer en taktisk kamp med få sjanser og Færøyene går nok for en uavgjort. Nord-Irland er forhåpentligvis fornøyd med en seier i det hele tatt og tror neppe blir det noen blowout. Færøyene scorer riktignok ikke så mye, men oddsen på bortelaget synes jeg er latterlig lav. Jeg håper Færøyene kan gjøre nok i denne kampen til å få ett respektabelt resultat og de spiller alltid bra mot lag som ikke scorer mye mål. F.eks 0-1 mot Romania hjemme, 1-1 mot Østerrike hjemme, 0-1 for Frankrike hjemme og Litauen slo dem 2-1.

 

Armenia - Andorra : Under 3.5 mål | 1.80 | 17:00 CET

 

Armenia er vant til å bli presset bakover og de spiller bra defensivt og satser kun på kontringer. Det vil ikke fungere i dag og de er slett ikke vant til å måtte styre kampene. Andorra har ikke mye å skryte framover, men er normalt ganske bra defensivt. De siste kampene deres har gitt 0-1 mot Albania borte, 0-1 mot Kypros borte, 0-2 for Russland hjemme, 1-3 mot Irland borte, og 0-2 hjemme for Makedonia.

Lenke til kommentar

Mine spill for dagen:

 

Kazakhstan - Tyskland 2-0 B

 

Kasakhstan tapte sin forrige hjemmekamp 2-0 mot Belgia, som er langt svakere enn Tyskland. Tyskland på sin side banket Tyrkia og har full pott og er gruppeleder. Tyskland er i form og slår Kazakstahn i dag.

 

Nederland - Sverige H

 

Nederland har full pott og satser på å avgjøre gruppen tidlig. Nederland har et noe svekket lag, men skal være sterkere enn Hamrèns menn. På hjemmebane tar Nederland denne.

Lenke til kommentar

Jeg går får for nok en Norsk seier idag, til tross for at Drillo lar mange nye prøve seg, Drillo er Drillo. De vinner vel igjen en ny knapp seier med litt stang inn. Tror Drillos menn er mer sugen på seier enn Kroatia, i denne privatlandskampen.

 

Jeg går får norsk ledelse til pause og seier til fulltid.

 

odds 8,75 (unibet)

 

Er allerede bra odds, så gidder ikke å kombinere den med andre objekt.

Lenke til kommentar

Jeg prøver disse kombinasjonene i dag, håper hvert fall én går inn!

 

Faroe Islands (1) - Northern Ireland (0) 2 1.96

San Marino (1) - Moldova (0) 2 1.43

Netherlands - Sweden 1 1.67

4.68

 

England - Montenegro 1 1.23 (denne er jeg på :D måtte ha litt spenning på Wembley)

Iceland - Portugal 2 1.35

Scotland - Spain 2 1.35

San Marino (1) - Moldova (0) 2 1.43

3.21

 

Faroe Islands - Northern Ireland 2 1.35

Netherlands - Sweden 1

San Marino (1) - Moldova (0) 2 1.43

Italy - Serbia 1X 1.14

Liechtenstein - Czech Republic 2 1.10

Kazakhstan - Germany 2 1.08

4.37

 

Først i etterkant jeg oppdager at jeg har Moldova med to mål på alle bonger. :ermm: Måtte San Marino tape greit som de pleier ... Har egentlig ikke en god følelse i dag, men håper på én inn så jeg går i pluss hvert fall.

Lenke til kommentar

Enda kjipere hvis Moldova vinner 1-0 bare. :!:

 

*grøss*

 

Har egentlig prinsipp om å ikke ta samme spillobjekt på alle bonger da jeg har brent meg på den mange ganger tidligere, men dette oppdaget jeg ikke før etterpå, la de inn i natt i halvsøvne. Ber til alt om at San Marino spiller som de pleier, hvert fall resultatmessig. Har de noen gang vunnet en kamp? :p

Lenke til kommentar

Den der er småsur hvis alle andre kamper går inn og San Marino vinner 1-0 ja....

 

San Marino er ikke i stand til å vinne, men som han selv sa så kan det hende at Moldova bare vinner 1-0.

 

Ja da er jo en odds på 1,43 for Moldova flermålseier veldig dårlig, ikke fordi San Marino er gode, men fordi Moldova også er ett temmelig svakt lag med kun 3 seire på sine 20 siste kamper.

 

La oss ta en liten titt på noen av San Mariones kamper i nyere historie.

 

San Marino - Wales: 1-2

San Marino - Kypros 0-1

 

....hadde aldri giddet å kjøpt en odds til skarve 1,43 for at Moldova!?!?!? skal ta flermålseier borte over San Marino.

 

San Marino har tross alt hjemmebane her. Og hva kan det bety?

 

...jo San-Marino-Polen: 0-2.....Polen-San-Marino 10-0.

 

Denne kampen hadde jeg holdt meg langt unna, men, for alle del, selv jeg tror at Moldova har gode muligheter til å ta en flermålseier selv borte i San-Marino (men til 1,43 i odds? aldri). Og det til tross for at San Marino er ett komedie lag...med skarve 2 mål scoret og sinnsyke 93 mål sluppet inn på sine siste 20 kamper. WOW! Så skal det jo nevnes at det også står med 0-0-20 hahaah!

 

EDIT: Og har 0 poeng på Fifa rankingen, ligger helt nederst...naturlig nok.

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...