Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Da var min kupong i dag inne. :)

Litt kjedelig med Sverige da det ødela oddsen noe.

 

Prøver meg på Norge, Nederland og England i morra som en trippel med en middels insats. Har troa på det norske laget selvom det blir mange bytter etc, men det vil jeg tro motstanderen også vil gjøre for å teste ut litt mannskap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, sånn kan det gå. 3 av 6 kamper gikk.. Bongsammensetning er jammen en kunst i seg selv.. ved mindre man er villig til å kaste masse penger over en systembong.

 

Er det bare meg eller er oddsen på Montenegro og Kypros latterlig høy i morra?

Skal vel en del til for at England blir slått av Montenegro, men motstand skal vel møtes? Og Kypros, som jeg synes spilte en til tider god kamp på fredag er vel vel så seiershissige som Danmark etter deres nederlag mot Portougal?

Må vel være rom for en eller annen frekk HCU eller U på en av disse med tanke på oddsen?

Lenke til kommentar

2) Fulgte strømmen å spilte på Skottland. Når alle sier at et lag kommer til å vinne, kan du banne på at det ikke blir tilfelle. 3) Jeg spilte de to øvrige kampene på hver sin bong, i stedenfor sammen, slik at når profetien forfylles har jeg ødelagt alle muligheter for profitt.

 

 

 

1/2 Profetier gikk inn. Jævla oddsfavoritter ass, hverken til å stole eller spille på

Lenke til kommentar

Jaaaaaaaa

 

Salthill - Monaghan 0-3 på overtid...

 

Deilig.

 

Haha, jeg hadde også den, som ren B. Men på samme bong som River Plate som ikke klarte å slå bunnlaget i argentinsk liga.

 

Ellers vant jeg på en bong hvor jeg hadde Brasil mot Ukraina og Tyskland U21 mot Ukraina U21, heldigvis helsvart for Ukraina.

Lenke til kommentar

Jaaaaaaaa

 

Salthill - Monaghan 0-3 på overtid...

 

Deilig.

 

Haha, jeg hadde også den, som ren B. Men på samme bong som River Plate som ikke klarte å slå bunnlaget i argentinsk liga.

 

Ellers vant jeg på en bong hvor jeg hadde Brasil mot Ukraina og Tyskland U21 mot Ukraina U21, heldigvis helsvart for Ukraina.

Røk på River selv, så deler av kampen, de var helt hjelpeløse.

 

Kjører to NHL kamper i natt:

Vancouver -1,5

Washington -1,5

Lenke til kommentar

Washington Capitals - Ottawa Senators

1.65

 

New York Jets (0) - Minnesota Vikings (4,5)

1.91

 

3.15 YAY

 

og

 

New York Jets (0) - Minnesota Vikings (4,5)

1.91

 

Washington Capitals - Ottawa Senators

Under/Over

Over 5.5

1.55

 

Vancouver Canucks - Florida Panthers

1.72

 

5.09 YAY

Krysser fingra, inatt tar vi en storslem !

Endret av Charlo
Lenke til kommentar

Lettere sjokkskadet etter å ha fått vite at Portugal U19 ikke klarte å vinne mot Azerbaijan U19, hadde høy innsats på den.

 

Da går jeg all in på denne bongen, og så får det briste eller bære. Taper jeg er jeg ferdig.

 

Færøyene - Nord-Irland (B) 1.33

Liechtenstein - Tsjekkia (B)1.13

Total odds: 1.50

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...