Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tror folk om morgendagen da? Klarer vi å prestere noe i Kroatia?

 

Jeg har så usansynelig tro på landslaget akkurat nå, stemningen og selvtilliten innad i laget ligger høyt, og jeg tror Drillo har klart å ta greit tak i de feilene som ble gjort i andre omgang mot Kypros. Siste jeg så fra laget var på nyhetene i morrest da det ble klart at nesten samtlige spillere stiller til treningskampen i morgen. Eneste unntaket var vel Knudsen, og akkurat her ligger vel kanskje den aller største grunnen til å være skeptisk til nok en seier?

 

Det virker riktignok nesten for godt til å være sant at vi nok en gang skal vinne, men drøye 4 odds frister stort.

 

Hva sier dere?

 

 

Er det noen som følger skottlandkampen forresten? Er den så jevn som det foreløpige resultatet gir inntrykk av?

Endret av dr_vega
Lenke til kommentar

Kroatia-kampen er veldig åpen, det er vel ganske lite info tilgjengelig om hvem som spiller for hvert av lagene.

 

Jeg vet ikke hva du mener med at alle stiller. Det blir jo rokkeringer blant utespillerne også? Henriksen starter muligens.

 

Til 4 i odds så er det jo spillbart, den var satt høyt i forhold til hvor åpen denne kampen er.

 

Edit: hvis Kroatia stiller med sine beste, så er de ganske greie favoritter. Hehe.

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Kroatia er i utgangspunktet et mye bedre lag enn Norge per dags dato, og spiller i tillegg på hjemmebane. Veldig mye i treningskamper avhenger av hvem som spiller og motivasjonen, men slik jeg ser det er Kroatia store favoritter i denne kampen. Holder meg hvert fall unna.

 

Og KOM IGJEN DA SKOTTLAAAAAAND! :(

Lenke til kommentar

Er det noen som følger skottlandkampen forresten? Er den så jevn som det foreløpige resultatet gir inntrykk av?

Kikket litt innimellom og ganske kjedelig kamp, men nå scoret Island, så nå burde det bli fart. :)

 

1-1 Skudd fra midtbanen når de startet spillet igjen.

Endret av datating
Lenke til kommentar

"Alle stiller" som i at bortimot samtlige spillere reiser nedover. Hvem som blir sittende på benken eller ikke vet vi jo lite om.

 

Hvem har sagt at Kroatia stiller med toppet lag? Jeg har hørt at de stiller uten en del av "toppspillerne" (Iko Kovac, Robert Kovac, Simunic, Tudor, Klasnic og Rapaic i følge bettingexpert hvertfall. Ikke at noen av de navnene sier meg så mye)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...