MartinF Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Kom igjen Sverige... Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Herregud.. Jaja, da legger jeg min lit til Swindon/Rovers og Skottland Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Islanders - Rangers 6-4 Surt det der, ledet 4-3, men dro på seg en 5 mot 3, 5 min igjen og slapp inn 2 kjappe. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Kom igjen Sverige... Ser dårlig ut! Glad jeg har 1x på den, men det dreper oddsen.... EDIT: 1-1 slutt. Endret 11. oktober 2010 av Slystr Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Glad jeg tok uavgjort ugyldig spill. Hva var oddsen på Skottland uten x alene? Endret 11. oktober 2010 av ekwathne Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Bah, vips så var hele bongen ødelagt. Takk "søta bror". Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Kom igjen da, Skottland! ~30 min igjen! Vurderte å ta handicap på Brasil og HU på Skottland isteden for Skottland og 1 på Brasil... Brasil leder 2-0 nå så kanskje det hadde vært bedre. Come on! Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Trenger 2 mål til mellom Salthill og Monaghan... Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Hva tror folk om morgendagen da? Klarer vi å prestere noe i Kroatia? Jeg har så usansynelig tro på landslaget akkurat nå, stemningen og selvtilliten innad i laget ligger høyt, og jeg tror Drillo har klart å ta greit tak i de feilene som ble gjort i andre omgang mot Kypros. Siste jeg så fra laget var på nyhetene i morrest da det ble klart at nesten samtlige spillere stiller til treningskampen i morgen. Eneste unntaket var vel Knudsen, og akkurat her ligger vel kanskje den aller største grunnen til å være skeptisk til nok en seier? Det virker riktignok nesten for godt til å være sant at vi nok en gang skal vinne, men drøye 4 odds frister stort. Hva sier dere? Er det noen som følger skottlandkampen forresten? Er den så jevn som det foreløpige resultatet gir inntrykk av? Endret 11. oktober 2010 av dr_vega Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Skjer ikke. Kroatia sier de stiller toppet i morgen. Drillo har endret 8 av spillerne som stilte mot Kypros. I morgen taper vi. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Definitivt ikke noe tippeobjekt. Generelt skeptisk til treningskamper, så mye avhenger av motivasjonen til lagene. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Kroatia-kampen er veldig åpen, det er vel ganske lite info tilgjengelig om hvem som spiller for hvert av lagene. Jeg vet ikke hva du mener med at alle stiller. Det blir jo rokkeringer blant utespillerne også? Henriksen starter muligens. Til 4 i odds så er det jo spillbart, den var satt høyt i forhold til hvor åpen denne kampen er. Edit: hvis Kroatia stiller med sine beste, så er de ganske greie favoritter. Hehe. Endret 11. oktober 2010 av Lekr Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Kroatia - Norge (0-1) B må vel kunne prøves? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Her er det norske laget. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) 0-1 Island Pokker EDIT: 1-1 Endret 11. oktober 2010 av Slystr Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Kroatia er i utgangspunktet et mye bedre lag enn Norge per dags dato, og spiller i tillegg på hjemmebane. Veldig mye i treningskamper avhenger av hvem som spiller og motivasjonen, men slik jeg ser det er Kroatia store favoritter i denne kampen. Holder meg hvert fall unna. Og KOM IGJEN DA SKOTTLAAAAAAND! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Er det noen som følger skottlandkampen forresten? Er den så jevn som det foreløpige resultatet gir inntrykk av? Kikket litt innimellom og ganske kjedelig kamp, men nå scoret Island, så nå burde det bli fart. 1-1 Skudd fra midtbanen når de startet spillet igjen. Endret 11. oktober 2010 av datating Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 "Alle stiller" som i at bortimot samtlige spillere reiser nedover. Hvem som blir sittende på benken eller ikke vet vi jo lite om. Hvem har sagt at Kroatia stiller med toppet lag? Jeg har hørt at de stiller uten en del av "toppspillerne" (Iko Kovac, Robert Kovac, Simunic, Tudor, Klasnic og Rapaic i følge bettingexpert hvertfall. Ikke at noen av de navnene sier meg så mye) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Faen da! Kom igjen Skottland! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå