Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Herlig at det er blitt så mye aktivitet her igjen, tipping er gøy i godt selskap og med gode tips! Stå på :)

+1

 

En liten bong i dag:

CA River Plate - Gimnasia La Plata @ 1

Salthill Devon FC - Monaghan United @ Totalt antall mål scoret Over 2.5

Västerås SK FK - Hammarby TFF @ Totalt antall mål scoret Over 2.5

Endret av Slystr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skottland på hjemmebane fikser Island. Er du fortsatt ikke sikker, så ta en liten sikkring på U sammen med en annen kamp.

 

Hva mener du her egentlig? Hvem vinner og hvem taper? tongue.gif

 

 

Skottland vinner og Island taper, og for de som vil ha det enda sikkrere kan også ta en liten kupong på uavgjort mellom Skottland og Island, i kombinasjon med en annen kamp.

 

EDIT: Men jeg skjønner deg, hehe, altså at det strengt tatt kan se ut som at Island også fikser Skottland, ifølge den settningen "Skottland på hjemmebane fikser Island".

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Takk for svar ifm Amerikansk Fotball:)

 

 

----

 

Spiller disse i dag:

 

(1)

Västerås SK FK - Hammarby TFF Over 2.5 (1,45)

Skottland U21 - Island U21 1 (2,10)

Swindon Town - Bristol Rovers Over 2.5 (1,92)

 

Totalodds: 5,85

 

 

(2)

Swindon Town - Bristol Rovers X2 (1,76)

Brasil - Ukraina (0-1) 1 (2,26)

New York Islanders - New York Rangers 2 (2,15)

 

Totalodds: 8,55

 

 

 

Det jeg kommer til å brenne meg på i dag: 1) Ble grådig å kjørte HC på Brasil-Ukraina 2) Fulgte strømmen å spilte på Skottland. Når alle sier at et lag kommer til å vinne, kan du banne på at det ikke blir tilfelle. 3) Jeg spilte de to øvrige kampene på hver sin bong, i stedenfor sammen, slik at når profetien forfylles har jeg ødelagt alle muligheter for profitt.

 

Uansett.. Skulle spilt Skottland uten X, men Unibet er jo faen meg helt ramme på å legge ut, for så å ta tilbake, for så å legge ut igjen ulike oddsspill.

Lenke til kommentar

Er ikke så sikker på at Skottland vinner mot Island nå som Island også topper laget med a-landslagsspillere.

 

Enig er litt uavgjort fare, men H skal uansett være klart nærmest, da dette skotske laget er bra og vant sin gruppe, ruler hjemme og suger litt mer borte. Itillegg til at Island har mistet ett par gode forsvarsspillere siden forrige kamp. Skottland uten X, virker fornuftig her, da dette uansett blir en krigersk viking kamp. 2-1?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...