Slystr Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Herlig at det er blitt så mye aktivitet her igjen, tipping er gøy i godt selskap og med gode tips! Stå på +1 En liten bong i dag: CA River Plate - Gimnasia La Plata @ 1 Salthill Devon FC - Monaghan United @ Totalt antall mål scoret Over 2.5 Västerås SK FK - Hammarby TFF @ Totalt antall mål scoret Over 2.5 Endret 11. oktober 2010 av Slystr Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Buffalo Sabres - Chicago Blackhawks Chicago Blackhawks 2.0 St. Louis Blues - Anaheim Ducks Anaheim Ducks 2.31 Philadelphia Flyers - Colorado Avalanche Colorado Avalanche 2.27 Kombinasjoner 1 Innsats 200.00 Mulig utbetaling 2,097.48 Moneyline all the way Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Den så da vanskelig ut Ikke at jeg har peiling på lagene da, men Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Noen som har noen gode tips for dagens fotballkamper? Ser det er veldig mange relativt sikre kamper, med dårlig odds. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Skottland på hjemmebane fikser Island. Er du fortsatt ikke sikker, så ta en liten sikkring på U sammen med en annen kamp. Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Skottland på hjemmebane fikser Island. Er du fortsatt ikke sikker, så ta en liten sikkring på U sammen med en annen kamp. Hva mener du her egentlig? Hvem vinner og hvem taper? Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Skottland på hjemmebane fikser Island. Er du fortsatt ikke sikker, så ta en liten sikkring på U sammen med en annen kamp. Hva mener du her egentlig? Hvem vinner og hvem taper? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Prøver meg på denne i dag: Scotland U21 - Iceland U21 1 2.15 Brazil - Ukraine 1 1.42 River Plate - Gimnasia de La Plata 1 1.40 4.27 Etter en god helg har jeg ingen forventninger, men håper det fortsetter. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja, er enig i den. Scotland U21 - Island U21 - H 2.15 Nederland - Sverige - H 1.57 Skulle helst hatt en eller to kamper til. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Skottland på hjemmebane fikser Island. Er du fortsatt ikke sikker, så ta en liten sikkring på U sammen med en annen kamp. Hva mener du her egentlig? Hvem vinner og hvem taper? Skottland vinner og Island taper, og for de som vil ha det enda sikkrere kan også ta en liten kupong på uavgjort mellom Skottland og Island, i kombinasjon med en annen kamp. EDIT: Men jeg skjønner deg, hehe, altså at det strengt tatt kan se ut som at Island også fikser Skottland, ifølge den settningen "Skottland på hjemmebane fikser Island". Endret 11. oktober 2010 av ola the icebox Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Sweden - Switz 1 @ 1.44 Scotland - Iceland 1 @ 1.57 total: 2.26 innsats: 1000 begge er spill uten X Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Følger *@lex* sitt tips idag. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Den burde sitte ellers så blir det ikke mye lommepenger til london etter min helg med tap Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er ikke så sikker på at Skottland vinner mot Island nå som Island også topper laget med a-landslagsspillere. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvor spilles Brasil-Ukraina? Ser tilfeller av både Brasil og Ukraina som hjemmelag. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Takker. Da anser jeg Brasil med handicap som bankers i dag. Brasil knuser Ukraina alle andre plasser enn en bakgårdarena i Ukraina. Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Takk for svar ifm Amerikansk Fotball:) ---- Spiller disse i dag: (1) Västerås SK FK - Hammarby TFF Over 2.5 (1,45) Skottland U21 - Island U21 1 (2,10) Swindon Town - Bristol Rovers Over 2.5 (1,92) Totalodds: 5,85 (2) Swindon Town - Bristol Rovers X2 (1,76) Brasil - Ukraina (0-1) 1 (2,26) New York Islanders - New York Rangers 2 (2,15) Totalodds: 8,55 Det jeg kommer til å brenne meg på i dag: 1) Ble grådig å kjørte HC på Brasil-Ukraina 2) Fulgte strømmen å spilte på Skottland. Når alle sier at et lag kommer til å vinne, kan du banne på at det ikke blir tilfelle. 3) Jeg spilte de to øvrige kampene på hver sin bong, i stedenfor sammen, slik at når profetien forfylles har jeg ødelagt alle muligheter for profitt. Uansett.. Skulle spilt Skottland uten X, men Unibet er jo faen meg helt ramme på å legge ut, for så å ta tilbake, for så å legge ut igjen ulike oddsspill. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er ikke så sikker på at Skottland vinner mot Island nå som Island også topper laget med a-landslagsspillere. Enig er litt uavgjort fare, men H skal uansett være klart nærmest, da dette skotske laget er bra og vant sin gruppe, ruler hjemme og suger litt mer borte. Itillegg til at Island har mistet ett par gode forsvarsspillere siden forrige kamp. Skottland uten X, virker fornuftig her, da dette uansett blir en krigersk viking kamp. 2-1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå