Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan lite om amerikansk fotball, tydeligvis.. Trodde en kamp besto av fire runder på 15 minutter. Hvordan kan kampene holde på enda? Varer de i tre timer??

 

det er 4x15 min effektiv spilletid, men så er det en haug med pauser og mellomting som får det til å våre en good del lengre

Lenke til kommentar

Har satset litt i det siste...

 

--

 

Haha, så det var 7 i odds på Cowboys seier i Livebetten til Nordicbet istad, så jeg satte en tier, bare for å se. Så taper Cowboys, og jeg tenker at jaja, det var tier, ikke så viktig. Men nå fikk jeg en mail om at jeg vant på bettet. Sært, lurer på om det blir omgjort eller ikke.

Lenke til kommentar

Litt ? Vel for noen her inne er litt 1000+ liksom. Og jeg har god råd og er ganske økonomisk av meg, men ikke søren om jeg spiller så høye summer ass. Nå driver jeg med dette mest for gøy da. Syntes det er coolt å bare slenge ut mange kuponger å se hva man treffer på.

 

I det store og det hele så er ikke odds tipping noe man blir rik av, stort sett så taper man det man har vunnet. Går i + og - hele tiden det. Er hvertfall viktig å tenke på at 'favoritter' kan ha en dårlig dag på jobben de også.

Lenke til kommentar

 

Haha, så det var 7 i odds på Cowboys seier i Livebetten til Nordicbet istad, så jeg satte en tier, bare for å se. Så taper Cowboys, og jeg tenker at jaja, det var tier, ikke så viktig. Men nå fikk jeg en mail om at jeg vant på bettet. Sært, lurer på om det blir omgjort eller ikke.

 

Er vel en bug, tror ikke du vinner. Men fort deg å utbetal de til din konto hehe :whistle:

Endret av Charlo
Lenke til kommentar

Har en trippel nå med Orlando Magic og Boston Celtics, som begge gikk inn, og MLB Philadelphia - Cinciniatti 1, der Phillies leder 1-0 etter 2 innings. Så håp på den og skaper litt spenning for natten. Skulle posta den, men var ikke akkurat noen sikker bong og jeg hater å bette for andre, har nok nervøsitetsproblemer for meg selv. :p

 

Ser det har vært en kjip helg for mange, men skal si meg godt fornøyd personlig siden jeg går i pluss uansett, og med seier på denne bongen vil det være 3 på rappen og 3/4 denne helgen. :) Herlig at det er blitt så mye aktivitet her igjen, tipping er gøy i godt selskap og med gode tips! Stå på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...