mrDave Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Glad jeg holdt meg unna tipping de to siste dagene. Noe bra i morra? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Det skal bare ikke være mulig, kampen i Costa Rica endte 1-1 etter at bortelaget utlignet etter 92 min Endret 10. oktober 2010 av Lekr Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hvis styrke nå Saints! dere vant Super Bowl for faen Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 wow, 20 - 23. Har saints sjangs? Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg kan lite om amerikansk fotball, tydeligvis.. Trodde en kamp besto av fire runder på 15 minutter. Hvordan kan kampene holde på enda? Varer de i tre timer?? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Commercials har mye av den skylda Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg kan lite om amerikansk fotball, tydeligvis.. Trodde en kamp besto av fire runder på 15 minutter. Hvordan kan kampene holde på enda? Varer de i tre timer?? det er 4x15 min effektiv spilletid, men så er det en haug med pauser og mellomting som får det til å våre en good del lengre Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Drew Brees: 3 interceptions. Det skal ikke være lov når du er MVP fra Super Bowl i fjor (i år..) Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Her ble det stille gitt ? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Ja, ting gikk jo til helvette som vanlig. Blir en stund til jeg spiller på football igjen. Helt villt så ustabilt det har vært denne uken! Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Ok, men du satser ikke så mye ? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Har satset litt i det siste... -- Haha, så det var 7 i odds på Cowboys seier i Livebetten til Nordicbet istad, så jeg satte en tier, bare for å se. Så taper Cowboys, og jeg tenker at jaja, det var tier, ikke så viktig. Men nå fikk jeg en mail om at jeg vant på bettet. Sært, lurer på om det blir omgjort eller ikke. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Litt ? Vel for noen her inne er litt 1000+ liksom. Og jeg har god råd og er ganske økonomisk av meg, men ikke søren om jeg spiller så høye summer ass. Nå driver jeg med dette mest for gøy da. Syntes det er coolt å bare slenge ut mange kuponger å se hva man treffer på. I det store og det hele så er ikke odds tipping noe man blir rik av, stort sett så taper man det man har vunnet. Går i + og - hele tiden det. Er hvertfall viktig å tenke på at 'favoritter' kan ha en dårlig dag på jobben de også. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Haha, så det var 7 i odds på Cowboys seier i Livebetten til Nordicbet istad, så jeg satte en tier, bare for å se. Så taper Cowboys, og jeg tenker at jaja, det var tier, ikke så viktig. Men nå fikk jeg en mail om at jeg vant på bettet. Sært, lurer på om det blir omgjort eller ikke. Er vel en bug, tror ikke du vinner. Men fort deg å utbetal de til din konto hehe Endret 11. oktober 2010 av Charlo Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Har en trippel nå med Orlando Magic og Boston Celtics, som begge gikk inn, og MLB Philadelphia - Cinciniatti 1, der Phillies leder 1-0 etter 2 innings. Så håp på den og skaper litt spenning for natten. Skulle posta den, men var ikke akkurat noen sikker bong og jeg hater å bette for andre, har nok nervøsitetsproblemer for meg selv. Ser det har vært en kjip helg for mange, men skal si meg godt fornøyd personlig siden jeg går i pluss uansett, og med seier på denne bongen vil det være 3 på rappen og 3/4 denne helgen. Herlig at det er blitt så mye aktivitet her igjen, tipping er gøy i godt selskap og med gode tips! Stå på Lenke til kommentar
Terminat0r Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg for min del tipper kun på fotball, som PL, CL, La liga, Bundesliga og Serie A. De andre idrettene/turneringene synes jeg er bortkastet penger å satse på. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Smak og behag.. Har tjent mye penger på andre idretter, som NFL, NCAA og hockey. Har fått øya opp for NFL og NCAA de siste dagene, det er kjempemoro og spennende. Surt å kaste bort oddsen på Barca B i går. I morgen er det kanskje noen interessante kvalikmatcher? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå