Hewitt Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg satt Barcelona B sammen med alex' NFL-tips på Colts og Ravens, i mangel på noe annet brukbart å spille på i kveld. Takker for Colts og Ravens, alex. Denne ser ut til å gå inn når Barcelona B leder 3-1 etter ca. 70 min, men skal ikke ta noe for gitt. Jeg spiller for moro og småsummer (student), men har da i så fall greid å gjøre 200 til 700 siden i går kveld hvis denne går så skal si meg fornøyd med det. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) *@lex*, noen spill du tenker på inatt? Annonserte det i stad! Colts, Ravens og Saints. Jeg satt Barcelona B sammen med alex' NFL-tips på Colts og Ravens, i mangel på noe annet brukbart å spille på i kveld. Takker for Colts og Ravens, alex. Denne ser ut til å gå inn når Barcelona B leder 3-1 etter ca. 70 min, men skal ikke ta noe for gitt. Jeg spiller for moro og småsummer (student), men har da i så fall greid å gjøre 200 til 700 siden i går kveld hvis denne går så skal si meg fornøyd med det. No probs. På tide at noe sitter. Håper bare at Saints klarer dette. Endret 10. oktober 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 3-1 til Barcelona B, det skal være siste spikeren i kista. Kampstart i Costa Rica om 35 min Herlig! Da går Tenerife sin statistikk opp til 0-1-6, eller det går vel forsåvidt ned. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Bare det ikke blir mer mål i Barcelona B - Tenerife kampen, satt 1000kr på under 4.5 til 1.40 i odds. Ikke mange minuttene igjen. Edit: Endret 10. oktober 2010 av ekwathne Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Bare det ikke blir mer mål i Barcelona B - Tenerife kampen, satt 1000kr på under 4.5 til 1.40 i odds. Ikke mange minuttene igjen. Ikke noe stress, det blir ikke flere mål. Jeg lover deg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Helvette heller. Chargers blir pisset på! Tolbert fumblet nettopp ballen på 3rd and goal på 1 yard line. Oakland leder 12-0. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Gedigen sjanse til Tenerife nå, så der var du heldig. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Foook og der ble det 3-2 EDIT: Neeei hehe, bare kødder! Endret 10. oktober 2010 av ola the icebox Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Chargers er helt på jordet Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Chargers er helt på jordet "From a fundamental standpoint, San Diego's defense has been ravaged by injuries as the Chargers will be missing five players this afternoon from their start-of-the-season linebacking group. In addition, starting safety Steve Gregory received a four-game suspension by the NFL, while backup linebacker Jyles Tucker will miss the remainder of the season with a chest injury. Finally, Shawne Merriman is questionable with a calf injury, although his value in San Diego continues to plummet" etc... Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Chargers er helt på jordet "From a fundamental standpoint, San Diego's defense has been ravaged by injuries as the Chargers will be missing five players this afternoon from their start-of-the-season linebacking group. In addition, starting safety Steve Gregory received a four-game suspension by the NFL, while backup linebacker Jyles Tucker will miss the remainder of the season with a chest injury. Finally, Shawne Merriman is questionable with a calf injury, although his value in San Diego continues to plummet" etc... Hehe Ikke mye annet å forvente kanskje... Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Noe amerikansk fotball denne helgen: 09 Oct: South Florida - Syracuse : Borteseier +8 | 1.96 @ Pinnacle | 18:00 CET 10 Oct: Detroit Lions - St. Louis Rams : Hjemmeseier | 1.71 @ Boylesports | 19:00 CET Noen som fikk brukt det tipset til noe fornuftig? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Chargers er helt på jordet "From a fundamental standpoint, San Diego's defense has been ravaged by injuries as the Chargers will be missing five players this afternoon from their start-of-the-season linebacking group. In addition, starting safety Steve Gregory received a four-game suspension by the NFL, while backup linebacker Jyles Tucker will miss the remainder of the season with a chest injury. Finally, Shawne Merriman is questionable with a calf injury, although his value in San Diego continues to plummet" etc... Hehe Ikke mye annet å forvente kanskje... Næ, nå spilles vel kampen enda, men San Diego er 2-12 ATS i oktober mot lag som Oakland mens Oakland er 7-0 ATS mot lag som San Diego. Division dogs er også 20-4 ATS denne sesongen samt Oakland er 5-1 ATS hvis de spiller med revenge. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Chargers er helt på jordet "From a fundamental standpoint, San Diego's defense has been ravaged by injuries as the Chargers will be missing five players this afternoon from their start-of-the-season linebacking group. In addition, starting safety Steve Gregory received a four-game suspension by the NFL, while backup linebacker Jyles Tucker will miss the remainder of the season with a chest injury. Finally, Shawne Merriman is questionable with a calf injury, although his value in San Diego continues to plummet" etc... Hehe Ikke mye annet å forvente kanskje... Næ, nå spilles vel kampen enda, men San Diego er 2-12 ATS i oktober mot lag som Oakland mens Oakland er 7-0 ATS mot lag som San Diego. Division dogs er også 20-4 ATS denne sesongen samt Oakland er 5-1 ATS hvis de spiller med revenge. 12-14 nå.. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Noe amerikansk fotball denne helgen: 09 Oct: South Florida - Syracuse : Borteseier +8 | 1.96 @ Pinnacle | 18:00 CET 10 Oct: Detroit Lions - St. Louis Rams : Hjemmeseier | 1.71 @ Boylesports | 19:00 CET Noen som fikk brukt det tipset til noe fornuftig? Ikke jeg i hvert fall.. :/ Valgte heller og stole på egen magefølelse og skill. Failet totalt i går natt. Ser litt lysere ut nå med bare Saints left. Noe yummi yummi til imorgen? eller skjer det på SP? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Da er det pause i Costa Rica og Barrio Mexico leder 1-0. Litt gøy når de særeste spillene går inn, men én omgang igjen. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Jeg følger Dagbladet`s tips for imorgen: Skottland U21 - Island U21: 1,95 2,95 3,10 H Kampstart: 11.10.2010 20:45 Type: EM FOTBALL, U21 Vår vurdering: U-21. EM-kvalifisering. Returkamp. Island kom under i hjemmemøtet, men vant 2-1. Siden torsdagens oppgjør er forsvarerne Eyjólfsson og Fridgeirsson suspendert. For skottene blir det neppe store forandringer, og vi prøver H på Easter Road. EDIT: http://www.dagbladet.no/sport/oddstips/ Endret 10. oktober 2010 av ola the icebox Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 skjer med saints...? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Skjer med alle topplagene skal fucke opp alt denne uken?! Who dat in my ass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå