Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Jeg satt Barcelona B sammen med alex' NFL-tips på Colts og Ravens, i mangel på noe annet brukbart å spille på i kveld.

Takker for Colts og Ravens, alex. :) Denne ser ut til å gå inn når Barcelona B leder 3-1 etter ca. 70 min, men skal ikke ta noe for gitt. Jeg spiller for moro og småsummer (student), men har da i så fall greid å gjøre 200 til 700 siden i går kveld hvis denne går så skal si meg fornøyd med det. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*@lex*, noen spill du tenker på inatt?

Annonserte det i stad! :) Colts, Ravens og Saints.

 

Jeg satt Barcelona B sammen med alex' NFL-tips på Colts og Ravens, i mangel på noe annet brukbart å spille på i kveld.

Takker for Colts og Ravens, alex. :) Denne ser ut til å gå inn når Barcelona B leder 3-1 etter ca. 70 min, men skal ikke ta noe for gitt. Jeg spiller for moro og småsummer (student), men har da i så fall greid å gjøre 200 til 700 siden i går kveld hvis denne går så skal si meg fornøyd med det. ;)

No probs. På tide at noe sitter. Håper bare at Saints klarer dette.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Chargers er helt på jordet

"From a fundamental standpoint, San Diego's defense has been ravaged by injuries as the Chargers will be missing five players this afternoon from their start-of-the-season linebacking group. In addition, starting safety Steve Gregory received a four-game suspension by the NFL, while backup linebacker Jyles Tucker will miss the remainder of the season with a chest injury. Finally, Shawne Merriman is questionable with a calf injury, although his value in San Diego continues to plummet"

 

etc...

Lenke til kommentar

Chargers er helt på jordet

"From a fundamental standpoint, San Diego's defense has been ravaged by injuries as the Chargers will be missing five players this afternoon from their start-of-the-season linebacking group. In addition, starting safety Steve Gregory received a four-game suspension by the NFL, while backup linebacker Jyles Tucker will miss the remainder of the season with a chest injury. Finally, Shawne Merriman is questionable with a calf injury, although his value in San Diego continues to plummet"

 

etc...

Hehe

Ikke mye annet å forvente kanskje...

Lenke til kommentar

Chargers er helt på jordet

"From a fundamental standpoint, San Diego's defense has been ravaged by injuries as the Chargers will be missing five players this afternoon from their start-of-the-season linebacking group. In addition, starting safety Steve Gregory received a four-game suspension by the NFL, while backup linebacker Jyles Tucker will miss the remainder of the season with a chest injury. Finally, Shawne Merriman is questionable with a calf injury, although his value in San Diego continues to plummet"

 

etc...

Hehe

Ikke mye annet å forvente kanskje...

Næ, nå spilles vel kampen enda, men San Diego er 2-12 ATS i oktober mot lag som Oakland mens Oakland er 7-0 ATS mot lag som San Diego. Division dogs er også 20-4 ATS denne sesongen samt Oakland er 5-1 ATS hvis de spiller med revenge.

Lenke til kommentar

Chargers er helt på jordet

"From a fundamental standpoint, San Diego's defense has been ravaged by injuries as the Chargers will be missing five players this afternoon from their start-of-the-season linebacking group. In addition, starting safety Steve Gregory received a four-game suspension by the NFL, while backup linebacker Jyles Tucker will miss the remainder of the season with a chest injury. Finally, Shawne Merriman is questionable with a calf injury, although his value in San Diego continues to plummet"

 

etc...

Hehe

Ikke mye annet å forvente kanskje...

Næ, nå spilles vel kampen enda, men San Diego er 2-12 ATS i oktober mot lag som Oakland mens Oakland er 7-0 ATS mot lag som San Diego. Division dogs er også 20-4 ATS denne sesongen samt Oakland er 5-1 ATS hvis de spiller med revenge.

12-14 nå..

Lenke til kommentar

Noe amerikansk fotball denne helgen:

 

09 Oct: South Florida - Syracuse : Borteseier +8 | 1.96 @ Pinnacle | 18:00 CET

 

10 Oct: Detroit Lions - St. Louis Rams : Hjemmeseier | 1.71 @ Boylesports | 19:00 CET

Noen som fikk brukt det tipset til noe fornuftig?

Ikke jeg i hvert fall.. :/

 

Valgte heller og stole på egen magefølelse og skill. Failet totalt i går natt. Ser litt lysere ut nå med bare Saints left.

Noe yummi yummi til imorgen? eller skjer det på SP?

Lenke til kommentar

Jeg følger Dagbladet`s tips for imorgen:

Skottland U21 - Island U21: 1,95 2,95 3,10 H

 

Kampstart: 11.10.2010 20:45 Type: EM FOTBALL, U21

Vår vurdering: U-21. EM-kvalifisering. Returkamp. Island kom under i hjemmemøtet, men vant 2-1. Siden torsdagens oppgjør er forsvarerne Eyjólfsson og Fridgeirsson suspendert. For skottene blir det neppe store forandringer, og vi prøver H på Easter Road.

 

EDIT: http://www.dagbladet.no/sport/oddstips/

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...