Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke sider støtter vanlig overføring via visa?

Har narvesen åpent på søndag btw? tongue.gif

Betsson, Betsafe, Nordicbet er de jeg har overført på i det siste, alle med vanlig overføring via Visa.

 

Men det vil uansett komme ann på hvilken bank eller tilbyder som har utstedt visa kortet, da mange av disse blokkerer de for fungere opp mot "gambling". Vil tro det gjelder det fleste norske tilbydere (med noen unntak?) Du har tydeligvis ikke ett slikt visa kort smile.gif Itillegg vil jeg tro at de fleste spillselskaper ikke tar imot norske visa kort som er utstedt av en norsk bank eller tilbyder.

 

Spendon er uansett ett forhåndsbetalt kort, så det er ikke ulovlig etter norsk lov å bruke på gambling. Men er godt mulig det likevel ikke kommer igjennom mange av spillselskapenes eget visa "filter", av forskjellige grunner. F.eks at kortet er anonymt el. at det er en norsk bank som står bake etc. Uansett Unibet og Expekt tar dette kortet, Unibet har til og med anbefalt sine kunder å benytte seg av dette kortet etter den nye loven kom på banen.

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Men det vil uansett komme ann på hvilken bank eller tilbyder som har utstedt visa kortet, da mange av disse blokkerer de for fungere opp mot "gambling". Vil tro det gjelder det fleste norske tilbydere (med noen unntak?) Du har tydeligvis ikke ett slikt visa kort smile.gif Itillegg vil jeg tro at de fleste spillselskaper ikke tar imot norske visa kort som er utstedt av en norsk bank eller tilbyder.

Det er jo akkurat det gamblingsidene har fikset. De bruker eksterne tjenester i utlandet, som ikke er gamblingfirma, ergo da blir det plutselig en helt lovlig transaksjon til utlandet.

Lenke til kommentar

Men det vil uansett komme ann på hvilken bank eller tilbyder som har utstedt visa kortet, da mange av disse blokkerer de for fungere opp mot "gambling". Vil tro det gjelder det fleste norske tilbydere (med noen unntak?) Du har tydeligvis ikke ett slikt visa kort smile.gif Itillegg vil jeg tro at de fleste spillselskaper ikke tar imot norske visa kort som er utstedt av en norsk bank eller tilbyder.

Det er jo akkurat det gamblingsidene har fikset. De bruker eksterne tjenester i utlandet, som ikke er gamblingfirma, ergo da blir det plutselig en helt lovlig transaksjon til utlandet.

 

Er det fundsend du går via?

Lenke til kommentar

Aldri hørt om. Vet at Nordicbet og Betsafe bruker noe som heter Glue Pay ihvertfall. Egentlig så har jeg ikke brydd meg så mye om navnene på tjenestene. Har brukt vanlig overførsel via Visa siden jeg begynte å tippe, og har ingen planer om å slutte med det. Har forresten SpareBank 1 som bank her i Norge.

Lenke til kommentar

Er vell ingen av bettingsidene som godtar direkte fra Visa.

Er ny lov nå som gjør at det ikke er lov. Du må gjøre det gjennom Entropay (eller noe lignendes) tror jeg?

 

Blir omtrent det samme, bare et lite gebyr.

Betsafe tar direkte visa og mastercard :)

 

Picks for the day:

 

 

Baltimore Ravens - Denver Broncos

1

1.27

Arizona Cardinals - New Orleans Saints

2

1.33

Indianapolis Colts - Kansas City Chiefs

1

1.27

Kombinasjoner

1

Innsats

4,500.00

Mulig utbetaling

9,653.21

 

 

Spill på egen risiko. :)

Lenke til kommentar

Er vell ingen av bettingsidene som godtar direkte fra Visa.

Er ny lov nå som gjør at det ikke er lov. Du må gjøre det gjennom Entropay (eller noe lignendes) tror jeg?

 

Blir omtrent det samme, bare et lite gebyr.

Betsafe tar direkte visa og mastercard :)

 

Picks for the day:

 

 

Baltimore Ravens - Denver Broncos

1

1.27

Arizona Cardinals - New Orleans Saints

2

1.33

Indianapolis Colts - Kansas City Chiefs

1

1.27

Kombinasjoner

1

Innsats

4,500.00

Mulig utbetaling

9,653.21

 

 

Spill på egen risiko. :)

 

WHAT ? Kansas City ligger på topp av tabellen 3 wins og Indian ligger på 21 plass.

 

Explaine YO self

Lenke til kommentar

Da har Kongo punktert kampen mot Swaziland med 3-1 og jeg mangler bare Lørenskog som leder 2-1 mot Frisk Asker new_woot.gif

 

 

3-1 thumbup.gif til Lørenskog nå.

 

...Kongo, hehe! Er French & Moland med på det laget?

 

I know, sitter med livescore.com. Nesten så jeg vil innkassere en sikker gevinst på denne bongen nå.

 

French & Moland er sikkert med i det medisinske apparatet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...