Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Fulgte alex på noen kamper i kveld, synd det var en kjip kveld over dammen! Nå har jeg vært en stund borte herfra, men etter hva jeg har sett tidligere og lest nå så virker det som du gjør det bra generelt sett så følger deg neste gang uansett ;)

 

Håper å gjøre opp for tapet med denne:

 

Yankees - Minnesota 1(-1.5) 2.09

Rafael Nadal - Gael Monfils 1 1.30

Bryan / Bryan - Fyrstenberg / Matkowski 1 1.24

3.37

 

Startet greit med Yankees-ledelse 5-0 til omtrent halvspilt kamp. Håper det fortsetter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør det ganske greit ja. Ligger bra ann med min andre dobbel. Hadde Misouri -11.5 (Ferdig, vant 23-0) og har Stanford med -10. Leder 21-14, litt igjen av 3 periode.

 

Hmm trodde Twins skulle klare å vinne idag, men da er Yankees videre da. Vurderte et over 9 spill på dem. Men men.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Nå som NFL endelig er godt i gang, er det på tide med noen spill.

Skjedde mye rart i de første rundene, så har holdt meg unna frem til nå :)

 

Spill 1:

Cleveland Browns - Atlanta Falcons. Atlanta Falcons -3.0 (1,89)

Indianapolis Colts - Kansas City Chiefs. Kansas City Chiefs +7.0 (1,90)

Innsats: 5 units

Totalodds: 3,59 (unibet)

 

Spill 2:

Oakland Raiders - San Diego Chargers. San Diego Chargers -6.0 (1,85)

Arizona Cardinals - New Orleans Saints. New Orleans Saints -6.5 (1,85)

Innsats: 5 units

Totalodds: 3,42 (unibet)

 

 

Så til slutt en liten long shoot, men som jeg mener har god verdi:

 

Detroit Lions - St Louis Rams

Rams forsvaret er fantastisk og er i øyeblikket rangeret #4 i NFL, de har kun "gitt opp" 13 point per kamp. På søndag skal de på besøk til Lions, som fremdeles mangler fjorårets første valg, Matthew Stafford. Og når Pinnaclesports har 2.44 på Rams seier så slår jeg til med 3 units..

 

 

Lykke til de som følger!

Minner om denne, spill start 19:00

 

Blir noen pils og snacks + Detroit Lions - St Louis Rams på stor skjerm :D

Lenke til kommentar

 

 

Spill 2:

Oakland Raiders - San Diego Chargers. San Diego Chargers -6.0 (1,85)

Arizona Cardinals - New Orleans Saints. New Orleans Saints -6.5 (1,85)

Innsats: 5 units

Totalodds: 3,42 (unibet)

 

 

Så til slutt en liten long shoot, men som jeg mener har god verdi:

 

Detroit Lions - St Louis Rams

Rams forsvaret er fantastisk og er i øyeblikket rangeret #4 i NFL, de har kun "gitt opp" 13 point per kamp. På søndag skal de på besøk til Lions, som fremdeles mangler fjorårets første valg, Matthew Stafford. Og når Pinnaclesports har 2.44 på Rams seier så slår jeg til med 3 units..

 

 

Lykke til de som følger!

Minner om denne, spill start 19:00

 

Blir noen pils og snacks + Detroit Lions - St Louis Rams på stor skjerm :D

 

 

Fulgte spill 2 sammen med et par andre kamper som gikk inn i går, så nå krysser jeg bare fingrene

Lykke til:)

Lenke til kommentar

Har kjørt på med tre bonger i dag, forhåpentligvis går ihvertfall en eller to av de inn.

 

Oakland Raiders - San Diego Chargers H(6 - 0) 2 1.88

Arizona Cardinals - New Orleans Saints H(6.5 - 0) 2 1.90

Odds: 3.57

 

MP - KPV 2 1.95

Lillehammer FK - Ham-Kam 2 1.45

Odds: 2.83

 

Girona - Recreativo de Huelva 1 2.35

Salamanca - Granada CF 1 2.00

Odds: 4.70

Lenke til kommentar

Hvordan setter dere penger inn på gambling sidene?

 

Edit: Overførte noen kroner fra pokerstars til moneybookers. Burde funke å sette de inn på unibet derifra. :p

 

Da jeg gjorde et innskudd hos Betsson kunne jeg overføre på "vanlig" måte, så man må ikke alltid bruke MB e.l.

Lenke til kommentar

Hvordan setter dere penger inn på gambling sidene?

Vanlig overføring med Visa bruker jeg. Spiller ikke på sider som ikke har slike løsninger.

 

--

 

Ham Kam opp i ledelsen. Yay.

 

EDIT: Jeg skal slutte å følge med på kampene jeg tipper på. Nå utlignet Lillehammer.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Hvordan setter dere penger inn på gambling sidene?

 

Edit: Overførte noen kroner fra pokerstars til moneybookers. Burde funke å sette de inn på unibet derifra. :p

Tenkte å bneytte meg av tilbudet til Betsson, men ikke like lett å sette inn penger der.

Hvilken "ewallet" er å foretrekke?

Jeg satt inn penger på min bet365 konto idag med bruk av Ukash. Første gang jeg har brukt det og det fungerete strålende. Går bare på Narvesen eller lignede steder (komplett liste på Ukash sine nettsider) og spør etter Ukash, si hvor mye penger du vil ha, betal, og du får en kvittering med en kode som du skriver inn når du velger å gjøre et Ukash inskudd hos din bookmaker. Pengene overføres direkte til kontoen og du kan spille. For min del var dette mye enklere enn å bruke moneybookers/neteller, og pluss for at man slipper å bruke kortinformasjonen på nettet. Raskt og enkelt, anbefales!

Lenke til kommentar

Spendon VISA gavekort fungerer også, iallefall hos Unibet og Expekt. Fåes kjøpt hos Narvesen og 7elleven. Det koster 39 kr i gebyr å kjøpe, pluss at Unibet tar ett eget gebyr når du foretar innskudd med Visa, størrelsen avhenger av størrelsen på innskuddet. Mener Expekt ikke har gebyr, hverken for innskudd eller uttak.

 

Edit: Jeg foretrekker https://www.neteller.com som elektronisk lommebok på internet.

 

Ellers fungerer Norsk Tipping også hehe, slipper evt. gebyrer, dill og dall.

Jeg har en tippekupong inne idag til 64 kroner, for holde det.

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...