MartinF Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hva faen har Nick Saban sagt til guttene sine før denne kampen her? Cocks overkjører jo Alabama totalt... Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Et bra play nå EDIT: YES, TD Endret 9. oktober 2010 av Bosna Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 hmm trenger 3 TD's i siste per.. ikke umulig.. men ja Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) I tillegg skal ikke Cocks score... Såeee, dette går ikke. EDIT: Woho, TD... Endret 9. oktober 2010 av MartinF Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Gir oss håp atleast.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Joda, men nå må de stoppe en driven til Gamecocks veldig raskt, svare med en TD, bare for å komme likt. Vi må fortsatt ha en TD ledelse for at denne skal gå inn. Jeg tror ikke det går. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Jaaa! gi oss en TD! Endret 9. oktober 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) De må ha en TD nå tho.. Glem det... Endret 9. oktober 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Såklart. En TD nå vil også gi et sykt momentum shift, og Alabama kan kjøre på videre Forbanna dritt! EDIT: ER DET MULIG?! Kan de ikke ta til takke med de tre poengene istedenfor?! -- San Diego State at Brigham Young har begynt forresten. Endret 9. oktober 2010 av MartinF Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Såklart. En TD nå vil også gi et sykt momentum shift, og Alabama kan kjøre på videre Forbanna dritt! EDIT: ER DET MULIG?! Kan de ikke ta til takke med de tre poengene istedenfor?! -- San Diego State at Brigham Young har begynt forresten. Hadde ikke vært bare bare å fått de 3 poengene. Da måtte kickeren gjort karriere beste Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Har en følelse på at dette kan gå veien EDIT: prøver bare å spre litt håp Endret 9. oktober 2010 av Bosna Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Se der ja, enda en 1st down. Faen! Hver gang det ser litt lyst ut, så slår Cocks oss i trynet igjen! EDIT: TD BYU forresten.. Har ikke helt hellet med oss i kveld EDIT: Bye bye, Crimson Tide... Endret 9. oktober 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hvor lenge varer disse kampene? Virker som om den har vart en evighet nå... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Selvfølgelig skal Crimson Tide skuffe oss nå.. Jaja. Har en dobbel for natten som kan redde meg inn. Missouri og Stanford HC. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Ja, de varer en stund. 4 x 15 minutter, pluss stopp i spillet. Jeg hater Gamecocks. De er sånn lag som alltid skal ødelegge. De ødelegger som regel for UGA også... EDIT: BYU pisser på San Diego også. Dette ble en drittkveld igjen... Endret 9. oktober 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Forresten så er det privatlandskamp mellom USA og Polen norsk tid klokken 0200. Her er USA favoritter mener jeg! Det er forøvrig snakk om Europeisk fotball denne gangen. Ikke sånt tull de driver med over dammen Endret 9. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Tenkte å bneytte meg av tilbudet til Betsson, men ikke like lett å sette inn penger der. Hvilken "ewallet" er å foretrekke? Jeg satt inn penger på min bet365 konto idag med bruk av Ukash. Første gang jeg har brukt det og det fungerete strålende. Går bare på Narvesen eller lignede steder (komplett liste på Ukash sine nettsider) og spør etter Ukash, si hvor mye penger du vil ha, betal, og du får en kvittering med en kode som du skriver inn når du velger å gjøre et Ukash inskudd hos din bookmaker. Pengene overføres direkte til kontoen og du kan spille. For min del var dette mye enklere enn å bruke moneybookers/neteller, og pluss for at man slipper å bruke kortinformasjonen på nettet. Raskt og enkelt, anbefales! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Noen sider der det er velkomstsum? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Så og si alle unntatt Pinnacle som jeg kommer på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå