LowBalls Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Blir kun NCAA på meg ikveld. Jobber til 20.30 og første kamp ut for meg er 21.30 så stay tuned. Orker ikke skrive og bette på iphonen. Vinner jeg inatt blir det iPad Endret 9. oktober 2010 av *@lex* 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Sånt liker jeg å høre *@lex*. Gleder meg til å se hva du spiller på i kveld. Har ikke spilt noe for kvelden, så ikke umulig jeg følger hvis det er noe snacks. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Vinner jeg inatt blir det iPad Audien lagt på is? Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Blir kun NCAA på meg ikveld. Jobber til 20.30 og første kamp ut for meg er 21.30 så stay tuned. Orker ikke skrive og bette på iphonen. Vinner jeg inatt blir det iPad Ipad 2 kommer jo snart... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Kilde... Det blir for dumt Rocky1. Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Kilde... Det blir for dumt Rocky1. Dumt...? http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10027325 Har selv fått mail av ansatte i apple som har bekreftet dette. Hva med å gjøre litt research selv? litt vanskelig kanskje? Enda usikkert når den blir lansert, Kanskje etter nyttår. Uansett off topic... Endret 9. oktober 2010 av Rocky1 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hmm kanskje vente da ja. Men må kjøpe et eller annnet på neste gevinst. Audien er lagt litt bort, ikke sikker på om jeg trenger ny bil enda:P En MacBook pro har jeg jo sikla litt på Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Dagens første bong gikk inn: Sparta - RBK @ over 5.5 Stjernen - MS @ over 5.5 Venter på Senegal og Waterford... Kanskje noe a.fotball utover kvelden. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 samma her hockey'ene går bra nå gjenstår sudan. Er de SÅÅÅÅÅÅ mye bedre en mauritsius eller ? Blir over 2 måls seier til dem, ja takk alex luringen hva skal du med ipad da når du har iphone ? Kjøp deg heller ny laptop for svingene. Ipad er oppskrytt, word as bones Er bra å spille sånn over/under på ishockey da. Pleier å gå inn mange ganger med 5.5 eller 6.5 og ganske bra odds faktisk. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hvordan går det med south florida? Og hva skjer med google-skillsa mine oO ;( Klarer ikke å finne live-scores på noen ting. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 jeg bruker denne jeg http://livescore.com/hockey/ Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja, den funket bra til fotball og hockey, men ikke amerikansk fotball Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ok pleier å funke å bare google navnet på lagene feks Chicago Bulls Lakers Livescore, finner det da. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Der vettu. De leder jo ikke! amagad Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg spiller stort sett med bonuspenger som må spilles til minst 1.50 i odds, så jeg la inn et spill til: Moldova - Nederland B Linderud-Grei - Trondheims/Ørn B Odds: 1.53 Nederland i boks, og mangler kun Trondheims/Ørn. Jeg tar det nesten for gitt at bortelaget fikser det. La inn et nytt spill nå i kveld. 1.48 på borteseier til Bangor er tilsynelatende en gavepakke av de sjeldne, men vi får se. Bangor har vunnet alle sine 8 første kamper og topper tabellen, mens hjemmelaget har 2-1-5 og ligger tredje sist. Sveiva Innebandy - Sagene (H) 1.15 Haverfordwest County AFC - Bangor City FC (B) 1.48 Total odds: 1.70 Trondheims/Ørn skuffet stort og klarte bare uavgjort mot Linderud-Grei, men det ble gevinst på Bangor+Sveiva Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Noen som har noen NCAA-tips til natten? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Her er forresten livescorene jeg bruker: http://www.futbol24.com/Live/ < overlegen på fotball http://scores.covers.com/college-football-scores-matchups.aspx < ncaaf etc, med projected scores på spreads og totals Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Venter på Senegal og Waterford... Ser ut som Senegal først spilles i morgen. Har sett 3 ulike tidspunkter på den så ta det ikke det for god fisk, men det er det siste jeg finner på futbol24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå