MartinF Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Huff, følger med på nattens to kamper jeg har på oddsen. Først ser jeg at Rutgers tar ledelsen mot Connecticut, som igjen svarer med en 100 yard TD return sekunder senere. Switcher over på Trashers - Capitals, og får se at Trashers målvakt Ondřej Pavelec kollapser ute på banen. Kampen har vært stoppet i vel 20 minutter nå, og de kan ikke starte igjen før en ny ambulanse er kommet til Phillips Arena. Synd med slike ulykker, men mulig Trashers får vansekligheter med å konsentrere skikkelig resten av kampen, noe som er positivt for Capitals, som jeg har bettet på. Nei huff, kan ikke tenke sånn. EDIT: 1-0 til Capitals... Tok ikke mange sekundene! Endret 9. oktober 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det har jo ingen verdi nå, men dette er mitt neste spill (fredag): Andorra - Makedonia B Moldova - Nederland B Odds: 1.40 Jeg føler meg ikke 100 % trygg på Makedonia, men det skal mye til om de skal rote vekk poeng mot Andorra. Denne gikk inn, men unødvendig tett mellom Moldova og Nederland (0-1). Jeg spiller stort sett med bonuspenger som må spilles til minst 1.50 i odds, så jeg la inn et spill til: Moldova - Nederland B Linderud-Grei - Trondheims/Ørn B Odds: 1.53 Nederland i boks, og mangler kun Trondheims/Ørn. Jeg tar det nesten for gitt at bortelaget fikser det. La inn et nytt spill nå i kveld. 1.48 på borteseier til Bangor er tilsynelatende en gavepakke av de sjeldne, men vi får se. Bangor har vunnet alle sine 8 første kamper og topper tabellen, mens hjemmelaget har 2-1-5 og ligger tredje sist. Sveiva Innebandy - Sagene (H) 1.15 Haverfordwest County AFC - Bangor City FC (B) 1.48 Total odds: 1.70 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Huff, følger med på nattens to kamper jeg har på oddsen. Først ser jeg at Rutgers tar ledelsen mot Connecticut, som igjen svarer med en 100 yard TD return sekunder senere. Switcher over på Trashers - Capitals, og får se at Trashers målvakt Ondřej Pavelec kollapser ute på banen. Kampen har vært stoppet i vel 20 minutter nå, og de kan ikke starte igjen før en ny ambulanse er kommet til Phillips Arena. Synd med slike ulykker, men mulig Trashers får vansekligheter med å konsentrere skikkelig resten av kampen, noe som er positivt for Capitals, som jeg har bettet på. Nei huff, kan ikke tenke sånn. EDIT: 1-0 til Capitals... Tok ikke mange sekundene! Liker ikke helt at Rutgers har en TD ledelse nå.. Er så unødvendig av Huskies.. Men håper de kommer sterkt tilbake! Endret 9. oktober 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Uconn har spilt elendig so far, bortsett fra den ene kick off returnen til TD. Har 1 first down på første 13 minutter spilt. Trashers har også utlignet nå. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Enda lenge igjen! Huskies med ballen nå, så satser på en rask TD. Capitals tar Trashers. Kan putte bilen min på det! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Tror nok Capitals tar Trashers ja (selv om jeg er litt skap-Trashersfan siden jeg bodde i ATL), men jeg er mer usikker på Uconn etter hva jeg har sett så langt. EDIT: Nå har Uconn puntet fem ganger allerede... Herregud så dårlig de spiller!! Endret 9. oktober 2010 av MartinF Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Rutgers leker med Uconn.. Natta. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 TD, Uconn! Ikke ta natta helt enda, *@lex* Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Kom igjen, Unconn! Åssn er ståa i hockeykampen, Martin? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ståa er den samme. 1-1 med andre ord. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Traff på litt idag: Singel: Kypros - Norge FT: 1-2 Odds: 9.5 DNB Firling: Moldova - Nederland B Albania - Bosnia B Irland - Russland B Kypors - Norge B Odds: 3.73 Hvordan får du 3.73 i odds der? Bosnia spilte uavgjort. DNB. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Flaks jeg sjekka Diskusjon mens jeg lå i senga http://www.veetle.com/index.php/channel/view#4cab3b40ee93f NCAA http://www.blogtv.com/People/rbsportsmafia NHL for de som vil følge Endret 9. oktober 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Uconn er i ferd med å snu kampen Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Uconn er i ferd med å snu kampen ikke noe jinx nå!! Endret 9. oktober 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) De har tatt seg opp langs bakken ihvertfall. Vanskelig å si hva det kommer ut av dette dog. EDIT: TD, Uconn!! WOW! Endret 9. oktober 2010 av MartinF Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) What a throw! Min stream må være litt treig faen du er fast med updaten ^^ Endret 9. oktober 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) JEG ER ET LYKKETROLL TD med en gang jeg åpna streamen Endret 9. oktober 2010 av Bosna Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) JEG ER ETT LYKKETROLL Good for you (?) hehe ja! avslutt browseren din, og start den snart Endret 9. oktober 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Haha idiotisk dømming. Men YAY Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Tør særiøst ikke skru den av nå, synes egentlig american football er kjedelig EDIT: Alex, har du forresten no peiling på NBA? Er den eneste amerikanske sporten jeg følger, og hadde vært greit å ha en å diskutere tips med:P (når den tid kommer) Endret 9. oktober 2010 av Bosna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå